Persoane interesate

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Bratara rainbow



Margelele sunt dispuse pe sarma de memorie,asadar bratara se potriveste oricarei incheieturi. Nu prea o recomand fetelor cu mana subtire subtire subtire ,ca a mea  de ex(14-15 cm) pentru ca se lasa putin.De la 17 cm in sus e perfecta,trust meee !!!! Vrei sa-ti masori incheietura mainii si nu ai idee cum?Foloseste un metru de croitorie,o ruleta sau o ata pe care o masori apoi cu rigla.

pt comenzi ,sugestii,intrebari : dragonfly.accessories@yahoo.com

4 comentarii:

  1. Foarte mult imi place aceasta bratara. As vrea sa stiu daca o mai ai sau daca mai poti face una similara si daca se poate pretul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bratara este disponibila,astept un mail daca iti face cu ochiul

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Tot eu sunt... Am uitat sa-ti zic, bratara asta atrage toate privirile. Desi o am de ceva vreme, arata ca noua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e satisfactia mea cea mai mare, cand stiu ca sunt purtate creatiile pe care le lucrez :)

      Ștergere