Persoane interesate

miercuri, 27 octombrie 2010

Recomandare fotoblog

Va amintiti de aceste fotografii ? 


 


Ei bine,Madalin si-a facut blog (in sfarsit) si vreau sa-l impartasesc cu voi.Jos de tot are o casuta pt subscribe,asa ca nu ezitati si abonati-va :  http://pelinmadalin.wordpress.com/

_______
Legat de mine, o sa lipsesc o perioada pentru ca mai nou  timpul liber e limitat-spre deloc.Astept weekendul sa mai modelez   dar parca vad ca se iveste ceva ..iar ! Saptamana asta trimit toate comenzile ,asa ca nu va faceti griji,nu v-am uitat . Saru'mana ! :)
A da,inca ceva: am solicitat un schimb de linkuri cu cateva persoane dar nu am avut timp sa le adaug.Azi, maine o voi face iar  apoi va trimit un email .Nu ma mai scuz ca devin penibila :))))

Cu pasi repezi ne apropiem de 100 de followers( iuhuuuu) !!!! Deja am inceput sa stabilesc tema si sa ma ocup de premii.Abia astept :D sper ca nu doar eu !!! :)))))

Un comentariu:

  1. si abia astept sa particip :))) ceee am si eu suflet si`mi plac lucrarile tale ;;)

    RăspundețiȘtergere