Persoane interesate

vineri, 17 decembrie 2010

Castigatoarele Giveaway'ului suuunnnnnnnnnnt :

           Intai vreau sa va multumesc pentru participare,nu ma asteptam sa se inscrie atatea persoane.Numarul biletelelor a fost cu mult  peste asteptarile mele,mi-ati facut o surpriza frumoasa .
Am procedat asa: am separat biletelele pt premiul A,pt premiul  B  si  au fost doua extrageri filmate in loc de una.In felul acesta am fost sigura ca cele doua castigatoare au obtinut premiul dorit.

Nu scrieti in comentarii numele castigatoarelor,vreau sa se descopere singure,e mai fun asa !!!!!!!!!


Premiu A


Premiu B: 



Felicitari fetelor !!! Astept un email cu datele voastre(nu uitati de codul postal si un nr de tel ) Luni voi trimite pachetele .
Daca pana duminica seara nu ma contactati voi face o noua extragere :)

18 comentarii:

  1. hihi, felicitari castigatoarelor! si tie gagica pentru succesul primului giveaway ;;):*

    RăspundețiȘtergere
  2. OMG this is so cute :D:D:D
    de obicei nu castig niciodata nimic
    Si intr-adevar a fost fun. Parca m-am uitat la un film cat timp am mancat o portocala...si la sfarsit am facut ochii mari, poate nu am vazut bine :))
    Thnaks...iti voi trimite datele mele imediat

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim de giveaway :) Chiar daca nu am castigat a fost fun sa particip :)
    Felicitari castigatoarelor! Si felicitari tie dragonfly pt succesul avut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari castigatoarelor!!
    foarte faina ideea cu extragerea! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place ca folosesti the old classic way la extragere :)

    felicitari castigatoarelor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da a fost super frumos sa vad tot procesul :) si felicitari domnisoarei care a castigat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am respins din prima random.org,e mult prea impersonala si rece :D Unde e emotia extragerii ?

    Peste putin timp voi organiza inca unul si va voi pune la treaba :) Muahahahah

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte draguta extragerea felicitari pentru idee!! :D Si felicitari fetelor! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Merci Lauren :)

    KOKO tie iti multumesc in mod special pt ca majoritatea fetelor au aflat de mine pe blogul tau.Mare lucru >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. I mean cel putin jumatate din concurente au scris ca m-au descoperit pe blogul tau :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari fetelor!!!:*

    Sarbatori fericite!!

    RăspundețiȘtergere
  12. felicitari castigatoarelooooor si multumim pentru giveaway! huuuuuuugs

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari pentru concurs si castigatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari fetelor! Iar noi asteptam poze cu bijuterii la fel de frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  15. Yupyyy! Felicitari,castigatoarelor. Si tie ,desigur! Bafta mai departe>:D< Te pup:*

    RăspundețiȘtergere