Persoane interesate

miercuri, 1 decembrie 2010

!!!!! DRAGONFLY'S GIVEAWAY



Pentru ca am trecut pragul de 100 de followers am decis sa  organizez primul meu giveaway.Am ales cu grija premiile si am vrut ca fiecare sa includa cate un pandant dispus pe lant,inele,cercei cu tortite,cu surub si 2 decoratiuni pt brad .
Iata-le :

Premiul A

Contine:  colierul "Dahlia" ,  un set format din cercei cu tortite si un inel reglabil, 2 perechi de cercei cu surub(in 2 marimi),una cu tortite si 2 globuri lucrate manual; 
_____________________________________

Premiul B 


Contine : un inel reglabil,un set format dintr'un pandant inimioara dispus pe lant negru + o pereche de cercei in aceeasi nuanta ,2 perechi de cercei cu surub (marimi diferite) ,2 perechi  cu tortite si 2 globuri lucrate manual ;


Conditii de participare 

1.Trebuie sa-mi urmariti blogul (adica sa fiti follower ) iar daca scrieti o postare despre giveaway'ul organizat de mine + linkul catre blog veti avea sansa dubla la castig ,adica 2 biletele in loc de unul.
 2.Daca nu detineti blog/site trebuie sa va scrieti prenumele si prima litera a numelui in comentariu pentru a va putea identifica rapid.

Inscrierea se face printr-un comentariu care va contine: 

-numele cu care imi urmariti blogul si specificati daca ati scris cateva randuri despre giveway(in cazul in care nu aveti blog scrieti-va prenumele si prima litera a numelui de familie)
-ce stiti sau ati auzit despre Dragonfly Accessories
-premiul ales, A sau B


Voi alege castigatorii prin tragere la sorti filmata,pentru a nu lasa loc de suspiciuni.Random nu-mi surade asa ca nu intra in discutie :)
Ultima zi de inscriere  este 16 dec 2010, ora 00 ,urmand ca in  17  sa anunt castigatorii.
Daca in decurs de 2 zile nu primesc mail cu datele de contact voi face din nou extragerea.

SUCCES !!!  

Ii multumesc lui Madalin pentru banner,hihi  :)
Vizitati-l caci are fotografii dementialehttp://pelinmadalin.wordpress.com/

56 de comentarii:

  1. Buna! Ma numesc Bianca L.
    Iti urmaresc blogul sub numele de i_see_nashpa_people :D

    Despre Dragonfly accesories am auzit la Koko (Special_k) :D
    Mi-ar placea sa castig setul B :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-ai aprobat singur mister? :))))))

    Bianca succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tentatia era muuult prea mare :( Faci niste lucruri mult prea grozave >< Mai ales cerceii aia care seamana cu noile oje "cracked" :D

    Sunt Anca B si te urmaresc ca Anca of course.

    De tine am auzit acu muuult timp, pe Joy. Ador setul A ^^ mai ales lantul ala luuung!

    RăspundețiȘtergere
  4. Heeeeeey in sfarsit mult asteptatul giveaway!
    Well ..numele sub care te urmaresc este : Iioana
    am postat pe blogul meu ceva micutz acolo despre blogul tau si despre tine : http://nebunii-de-o-zi.blogspot.com
    ceea ce stiu despre tine este ca te tii de cuvant cu tot ceea ce promiti, ca faci niste lucruri minunate si ca faci tot posibilul sa iti faci clientii happy!
    Premiul pe care mi-l doresc este premiul B! and now ... : Doamne ajuta!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Manole Ana-Maria.4 decembrie 2010, 21:12

    Hey ! Suna Ana M. si te urmaresc ca Manole Ana-Maria .

    De tine am dat prima oara pe google, cautam bloguri cu accesorii hand-made si am dat de tine iar mai tarziu te-am regasit la Special K.

    Ador setul A. mi se pare asa cute si imi plac culorile tare mult.

    So that`s all! Bafta tuturor participantelor and for you keep up the good work. kiss kiss

    RăspundețiȘtergere
  6. Heeey! Te urmaresc cu Lauren sau LaLa, nu stiu care nume l-a luat GFC.

    Premiul B.

    De Dragonfly Accessories am gasit prima data pe net, cred ca a fost unul dintre primele bloguri de handmade din Romania pe care l-am gasit :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca,Iioana,Ana-Maria,Lauren va urez succes :)

    Nu stiu cum m-ati gasit voi pe google,eu am facut cateva cautari si nici macar o poza de-a mea nu am gasit .Toate bazaconiile erau pe acolo numai eu nu :))))
    Iar dupa "handmade"/"accesorii lucrate manual/dragonfly" sunt pe pagina 12-13 :)))))) asa de bine stau cu reclama

    RăspundețiȘtergere
  8. Am descoperit Dragonfly Accessories pe Facebook!
    Te urmaresc cu numele: maddailade si am postat aici despre giveaway:
    http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2010/12/dragonfly-accessories.html
    Daca as castiga, as alege premiul B.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu te-am gasit pe google ..da` nu ma intreb cum te-am gasit ca nu am idee :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai de curiozitate m-am bagat eu acu pe google si daca scriu Dragonfly cominat cu orice din: colier, cercei, blog, dau de tine pe prima pagina :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ah da si daca scriu suport ptr cercei! Am cautat zilele trecute si la imagini erai peste tot :P (eu caut deobicei la imagini nu la linkuri am uitat sa precizez)

    RăspundețiȘtergere
  12. Inseamna ca intre timp s-au mai schimbat lucrurile in bine :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. ma numesc ili v si te urmaresc sub numele de Julie
    aici ai link spre blog-ul meu http://20julie.blogspot.com/2010/12/giveaway2.html


    imi plac produsele tale pentru ca nu sunt din seria ''handmade cu orice pret'' , adica se vede calitatea si migala .

    ador setul b :)

    RăspundețiȘtergere
  14. salutare!
    te urmaresc cu A.M.S. prin GFC
    aici am postat despre giveaway http://anncutzasworld.blogspot.com/2010/12/dragonflys-giveaway.html

    despre bijuurile tale am aflat prima oara de pe ejoy. dupa care am ajuns la blog si am ramas fermecata de ce reusesti sa faci cu manutele tale. se vede de la o posta ca-ti face placere sa te joci cu margelute/fimo si asta conteaza cel mai mult, parerea mea.
    mi-ar placea mult premiul A.
    multumim pentru premii!

    ps: sa vina diseara Mosu' plin de cadouri :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma numesc MihaelaS si iti urmaresc blogul cu Mihaela.
    am aflat de blogul tau de pe blodul SpecialK :P
    mi-as dori setul A :)
    Felicitari ptr giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  16. heeey!
    ma numesc Andra P si iti urmaresc blogul cu numele Andra.
    am aflat despre tine de pe un alt blog si sunt super impresionata de ceea ce faci!
    mi-as dori setul A :)
    felicitari pt cei 100 de omuleti care te urmaresc!
    huugs

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma numesc Alexandra Clepsa si te urmaresc cu acelasi nume.
    Nu detin blog.
    De bijuteriile tale am aflat de roz si din ceea ce am citit de la clientele tale nu au decat cuvinte de lauda, ceea ce mi se pare si normal, fiindca din ceea ce vad din poze lucrezi foarte curat si ingrijit.
    Mi-ar placea setul A.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna,
    te urmaresc cu numele Camelia Andrasescu
    andrasescu.camelia@gmail.com
    Despre tine am auzit mai demult ,dar nu mai stiu pe ce blog si imi place la nebunie colierul cu liliac.
    Mi-ar placea setul B

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna,sunt Ramona, te urmaresc cu wunsche2003
    Am scris si pe site-ul meu despre acest give away...pentru ca mi se pare o idee grozava
    Cum am aflat de tine..de pe forumul lucrudemana..unde am avut si o mica discutie.,..as numi-o eu..nu altercatie :)
    darkpoke este nickname-ul meu acolo
    Cu toate astea..mereu ti-am admirat creatiile...esti una din cele pe care eu le consider modele in aceasta lumea a handmade-ului...si mi-ar placea mult setul A
    Poti vedea ce am scris accesand:
    http://www34.jimdo.com/app/s7d7096c9897c4809/p13c40af43975bba7/

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna,
    Numele meu este Carmen M. si te urmaresc prin GFC sub numele de Carmen.
    Am descoperit acum mult timp creatiile tale citind un forum al unei reviste, iar apoi pe blogul lui Koko. Ai niste maini de aur!
    Cat despre setul preferat, acesta este setul A.

    RăspundețiȘtergere
  21. Te "urmaresc" cu numele de SMILINGELF, te-am zarit la Camelia ( http://coltulcameliei.blogspot.com) in lista cu cei pe care ii citeste ea, si daca e vorba de accesorii, cum sa nu intru, caci nah sunt mandra posesoare de multi cercei si inca imi mai doresc :)

    Mi-ar place premiul A .

    RăspundețiȘtergere
  22. Julie,Anca,Mihaela,Andra,Alexandra, Camelia,Ramona ( >:D< draga de tine :))) ) ,Carmen,SMILINGELF

    VA UREZ SUCCES !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna, ma numesc Simona V. si te urmaresc sub numele: simi_for. Am dar de tine pe blog-ul lui Koko si stiu ca faci niste accesorii superbe. Premiul A e de vis!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna:*!
    Te "urmaresc"cu numele MoNaLySa.
    Despre dragonfly-accessories am aflat anul acesta,mai exact in aceasta toamna.Ceea ce am aflat insa m-a surprins placut...Toate accesoriile sunt lucrate cu ft multa rabdare si mult dragoste si toate acestea se vad la finalul fiecarui obiect.imi place ft mult premiul A,si mi-ar placea sa-l si castig.pupicei:*

    RăspundețiȘtergere
  25. Heei!
    Ma numesc Adriana, iti urmaresc blogul sub numele de popescu adriana(de obicei imi aparea adryacola dar nu stiu ce are);
    despre blogul tau am auzit numai de bine:]],e si normal din moment ce e grandios!
    ce stiu despre el? stiu ca ai muncit si muncesti mult sa il mentii si te admir pentru efortul/rile depuse [entru noi cei care il vizitam! Succes in continuare!
    hmm...si as vrea sa castig setul A :>

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna.
    Te urmaresc sub numele de HaiNe IeFTine FaSHion.
    Am pus o postare aici: http://haineieftinefashion.blogspot.com/2010/12/dragonflys-giveaway.html
    e-mail: irinukaaa@e-mail.ro

    Imi plac la nebunie bijuteriile tale, sunt absolut fabuloase!
    Felicitari!

    Optez pentru setul A.

    Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  27. -te urmaresc cu numele albastrikmik.Am postat despre concurs aici: http://irreversible-by-albastrik.blogspot.com/2010/12/giveaway-by-httpdragonfly.html
    -Am vazut blogul tau de mai demult iar acum l-am redescoperit pe blogul lui maddailade.
    -aleg premiul B pentru ca are mai mult albastru iar eu sunt obsedata de culoarea asta,imi plac mult cerceii si inelul sunt exact genu meu.Emailul meu: miha_blue4you@yahoo.com.Multumesc pentru acest concurs minunat,pupici.

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna!
    Te urmaresc cu numele Anka.
    Am postat despre giveaway aici: http://fashionbeautylifebyanka.blogspot.com/2010/12/dragonflys-giveaway.html

    Despre Dragonfly Accessories am aflat pe blog-ul lui Koko si stiu ca faci niste accesorii minunate.

    Mi-ar placea sa castig Premiul B.

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna!
    Ma numesc Nicoleta I. si te urmaresc cu numele de nico.
    Am auzit de tine de pe un alt blog si am ramas uimita cate lucruri frumoase am gasit aici.Felicitari!

    Mi-as dori setul A.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna!
    Te urmaresc sub numele de anna.
    Am pus o postare aici: http://beautifulanickamaya.blogspot.com/2010/12/dragonflys-giveaway.html
    e-mail: annax_trt@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. Te urmaresc sub numele Elena-Alina Popa. Am auzit de tine de pe un alt blog,makeup your mind.Si vreau sa te felicit din toata inima pentru lucrurile foarteeeeee dragute facute de tine.
    Personal,as vrea sa castig premiul B.
    Te pup si sper sa fiu si eu norocoasa ! :*

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna! :)

    Eu te urmaresc cu numele "Madutza" (Madalina M.).
    Despre "Dragonfly Accessories" am aflat din blogroll-ul altor fete. Imi place sa te vizitez si sa admir lucrusoarele facute cu pricepere si daruire :)
    Voi opta pentru premiul B.

    Multumim, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  33. -numele cu care urmaresc blogul: εїз Li Li εїз
    - postul de pe blogul meu: http://pulberedediamant.wordpress.com/2010/12/11/dragonflys-giveaway/
    - despre Dragonfly Accessories am aflat de pe alt si am observat ca faci niste accesorii minunate.
    -premiul ales B

    RăspundețiȘtergere
  34. Hello:*
    Te urmaresc cu numele de Silver^
    si am scris aici despre giveaway
    http://manuella-19.blogspot.com/2010/12/hello_11.html

    Despre tine si blogul tau am aflat de la Special K.
    Aleg premiul B.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  35. Hei>:D<Ma numesc Oana T si te urmaresc sub numele de oann xd.Am dat peste blogul tau pe blogul lui Koko :D
    Premiul b e forte draguuut!:D

    RăspundețiȘtergere
  36. Hei, numele meu este Iulia F.
    Numele cu care te urmaresc este WhisperOfSecret.
    Din pacate nu am blog unde sa pot anunta despre giveaway-ul tau.

    Iar despre tine ce sa iti spun: prima data cand am vzut bijuteriile nu am crezut ca-s din fimo. Aveam alta perceptie despre fimo si vazusem lucrui cu totul diferite.

    Felicitari pentru munca si pasiunea cu care le faci!

    Bineinteles ca imi plac ambele premii numai ca trebuie sa ma decid la unul dintre ele asa ca as alege premiul B.

    RăspundețiȘtergere
  37. ola !

    Madalina A. sau greenscarf:P

    te-am vazut pe blogul unei alte fete talentate la lista de bloguri

    fac si eu chestiutze dar nu din fimo asa ca mi-ar place ceva nou:p...cum ar fi de ex setul A:P

    RăspundețiȘtergere
  38. 1)te urmaresc cu Miha.ela - GFC.
    2)postat despre giveaway: http://arianasshop.blogspot.com/2010/12/giveaways.html

    3)de pe un blog asemanator cu al meu.
    4)mi-ar placea premiul B.

    multumesc pentru premii!

    RăspundețiȘtergere
  39. follower: simona h
    acum am aflat de Dragonfly Accessories :)
    as alege premiul A

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna!
    te urmaresc cu amalia si am postat aici http://amalia-girlytalk.blogspot.com/2010/12/giveaway-uri-care-imi-plac-in-aceasta.html despre giveaway
    Stiu ca D.A. este un blog de accesorii handmade
    as alege premiul A

    RăspundețiȘtergere
  41. Bunaaa...Numele meu e RalucaO si te urmaresc cu Ralucutza.Am aflat despre acest giveaway de pe un alt site, fiind o mare fana a lucrurilor hand made.:D
    Felicitari pentru tot ce faci!
    Am postat pe blog-ul meu si ceva dragutz despre tine...
    http://raaluk.blogspot.com/2010/12/we-love-accessorie.html
    Sper sa ma pot bucura in continuare de produsele tale!
    Si in caz ca sunt ok sa castig..:))
    imi place mult setul A.
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna numele meu este Georgiana P.Te urmaresc cu numele de Gya.
    Am auzit de Dragonfly Accessories de la Special K.
    Premiul A
    Bye

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna!
    Ma numesc Andreea si iti urmaresc blogul cu numele Andreea-Elena (parca)
    Am aflat de tine de pe un alt site (nu mai stiu care)
    Am si eu un site cu handmate pe care am postat despre giveaway-ul tau. Site-ul e: http://margelutzeblog.blogspot.com/
    Mi-ar placea premiul B
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna, te urmaresc cu nick-ul Giorgi5, nu am blog, numele meu este Giorgiana V. Despre Dragonfly Accesories am aflat abia astazi, de pe blogul http://special-koko.blogspot.com/ .As dori premiul A. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  45. Ce adormita sunt:)) Mi-ar placea premiul B.:*:*

    RăspundețiȘtergere
  46. Egalitate :))))

    27 biletele pt premiul A
    27 biletele pt premiul B

    RăspundețiȘtergere
  47. Salutare! Sunt Laura, te urmaresc cu nick-ul Blue (http://my-blue-philosophy.blogspot.com/). Imi plac f. f. f. mult bijuteriile handmade si port cu placere cerceii de la tine, care nu trec niciodata neobservati de elevii mei. :) :) :) Mi-ar placea sa castig premiul A, pt ca bradutului meu ii lipseste o nota de unicitate. Te puup!

    RăspundețiȘtergere
  48. Am găsit pagina ta în timp ce căutam pe google...bijuterii handmade. Mă bucur că mi-am achiziţionat câteva perechi de cercei, coloraţi şi drăguţi, pe care îi pot purta în funcţie de starea de spirit.

    http://my-blue-philosophy.blogspot.com/2010/12/321.html#comments

    RăspundețiȘtergere
  49. http://my-blue-philosophy.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  50. Laura am citit articolul,multumesc !
    Pe biletele te-am trecut "Blue"

    RăspundețiȘtergere
  51. Simona V , Mona , Adriana,Irina,Albastrik,Anka,Nicoleta,Anna,Elena,Madalina,Li li , Silver,Oana,Iulia,Madalina,Miha.ela,Simona,Amalia,Raluca,Georgiana,Andreea,Giorgi si Laura :* VA UREZ SUCCES !!!!!!!!!!
    _______

    Maine in jurul orei 11 voi posta filmuletele.Nu voi apela la random.org deoarece mi se pare mult prea impersonal pt un blog de handmade.Sper ca va surade ideea la fel de mult ca si mie :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Dacă nu-i prea târziu, mă înscriu şi eu în concurs. Mă numesc Elena M.. De această pag. am aflat de la Blue. Nu am blog. Dacă ar fi să câştig, să fie premiul B. Ador handemade-urile!

    RăspundețiȘtergere
  53. Nu e tarziu Elena,acum fac un biletel si pentru tine
    Succes !

    RăspundețiȘtergere