Persoane interesate

miercuri, 8 decembrie 2010

Ice Queen - Mokume Gane

„Şi sănii argintii dansează prin marea albă şi pufoasă, spărgând cu clopoţeii lor jucăuşi semeţia stinghera a copacilor de cleştar...şi fâşii albastre de cer infinit se împletesc cu flori îngheţate şi-mi îmbraca creştetul în coroane de nestemate, dăruindu-mi o frântură din splendoarea împărăţiei de filigran a iernii.Glasuri senine încălzesc viforul cu sunete şi ritmuri de colinde, şi cerul e parcă mai albastru, poleit de limpezimea şi dăruirea lor.  „ (Ramona J)




Setul este format din doua perechi de cercei(surub si tortite),o bratara si un colier.









Setul este lucrat manual in intregime  folosind tehnica Mokume Gane si am folosit fimo,seminte,perlute de sticla ,margelute din acryl. La sfarsit am acoperit totul  cu 2 straturi de  glazura .


Nu uitati de giveaway!!!
Pt comenzi,intrebari,sugestii : dragonfly.accessories@yahoo.com

9 comentarii:

  1. In sfarsit am impresionat-o pe koko cu cevaa :))))))
    hi hi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. hey") ai vrea sa facem schimb de bannere?

    RăspundețiȘtergere
  3. Besos Reyes !!!

    Multu' Elena,Ramona :* >:D< , ma flatati !

    Serebe imi pare rau dar pe blogul nou nu mai postez bannere

    RăspundețiȘtergere
  4. I'm hosting my first giveaway and you're ivited to take a look ! kisses

    http://filledevelours.blogspot.com/2010/12/first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Faci niste bijuterii absolut superbe,felicitari!!!Majoritatea fetelor se invart in jurul aceloras idei boring,multe mi se par copiate,dar nu si astea :D

    Am avut si eu o incercare de bijuterii handmade,dar ma dureau degetele prea tare de la clestisorii si sarme :p

    RăspundețiȘtergere