Persoane interesate

vineri, 14 ianuarie 2011


  disponibili !


disponibili !!!
disponibili !!!

7 comentarii:

  1. Buna.Me again, something for you
    http://gya-style.blogspot.com/2011/01/lotd-sunset.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,Kate Walsh a jucat in Grey's Anatomy! Se zvoneste ca o sa mai apara intr-un ep din sezonul actual.
    Si mie tot tinuta ei imi place mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,sunt la zi:D E unul din serialele mele preferate!
    Daca iti plac serialele medicale,poti sa mai incerci si Private Practice,care e spin-off dupa Grey's in care joaca Kate Walsh si un serial nou aparut Off the Map.
    Ambele sunt facute de acelasi producator ca si Grey's Anatomy,de Shonda Rhimes !

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac multe personaje din Grey's Anatomy,dar daca ar trebui sa aleg un personaj il aleg pe Mcdreamy!
    Imi place si de Meredith,imi place prietenia ei cu Cristina;si Izzie imi placea foarte mult.
    Personajul tau preferat care este?

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey !:">
    Ai un blog award de la mine in caz ca nu l-ai facut : http://charmy-bunny.blogspot.com/2011/01/my-first-blog-award.html

    (\_ _/) ♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny!

    RăspundețiȘtergere
  6. Of courses!
    I'm a bunny who loves dragonflies and you're such a cute dragonfly ! :*

    RăspundețiȘtergere