Persoane interesate

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

DRAGONFLY'S GIVEAWAY 2


Premiul consta in 2 perechi de cercei (ciorchine si cirese) + un inel reglabil (valoare totala 45 lei )



Conditii de participare 
  
1.Trebuie sa-mi urmariti blogul (adica sa fiti follower ) iar daca scrieti o postare despre giveaway'ul organizat de mine + linkul catre blog veti avea sansa dubla la castig ,adica 2 biletele in loc de unul.
     
2.Daca nu detineti blog/site trebuie sa va scrieti prenumele si prima litera a numelui in comentariu pentru a va putea identifica rapid.
    
3.Daca ati efectuat o comanda in 2011 sau o faceti pana la incheierea giveaway-ului (15 feb) veti avea 2 biletele in plus.Nu este obligatoriu ci doar un avantaj(Mentionati in comentariu alaturi de celelalte date necesare^^^, numele pe adresa caruia am trimis pachetul si orasul ,ex : Am facut o comanda pe numele M Ana-Maria,oras Sibiu) .Voi cauta avizul si voi valida inscrierea printr-un comantariu  :) .Daca efectuezi o comanda dupa inscrierea la giveaway scrie-mi un comentariu  si mentioneaza acest lucru. 


*Asadar nr maxim de biletele pe care il poate avea o participanta este de 4 :
-o simpla inscriere-1 biletel
- o inscriere + postare pe blogul personal -2 biletele
- o comanda efectuata in 2011 (1 ian-15 feb) -2 biletele in plus (nu este obligatoriu ci doar un avantaj)



Inscrierea se face printr-un comentariu care va contine: 

-Numele cu care imi urmariti blogul si specificati daca ati scris cateva randuri despre giveway(in cazul in care nu aveti blog scrieti-va prenumele si prima litera a numelui de familie)
 -Specificati daca ati efectuat o comanda in 2011 (citeste punctul 3 ^^^ )
-Raspunde la :  Cand ai purtat ultima data un accesoriu handmade si care a fost acela ?

***********************************

Voi alege castigatorii prin tragere la sorti filmata,pentru a nu lasa loc de suspiciuni.Random nu-mi surade asa ca nu intra in discutie :)
Ultima zi de inscriere  este 15 februarie 2011, ora 00 ,urmand ca in  16-17 feb  sa anunt castigatorii.
Daca in decurs de 2 zile nu primesc mail cu datele de contact voi face din nou extragerea.

SUCCES !!!  

104 comentarii:

  1. gfc follower of your blog .
    used the B for blogger button on bottom of your post for blogging .

    tumblemumbo at gmail dot com

    2

    RăspundețiȘtergere
  2. Gya
    http://gya-style.blogspot.com/2011/01/lotd-crazy-pink-dragonfly-giveaway.html

    Hmm...ultimul produs handmade...cred ca saptamana trecuta.Din mai multe perechi de cercei vechi am reusit sa fac unii noi:X sunt mandra de ei:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey! ce giveaway dragut ai tu aici ! :">
    Sunt super incantata ca pot sa particip,deja salivez dupa ciresele si strugurasii aia care imi fac cu ochiu' ! :))

    1.Te urmaresc cu numele Honeÿ Bunny si am scris despre giveaway'ul tau aici : http://charmy-bunny.blogspot.com/2011/01/dragonflys-giveaway.html
    2.Din pacate nu am facut nici o comanda la tine,dar o sa fac ..am vazut multe lucruri care imi plac.
    3.Acesoriul hand made pe care l-am purtat ultima data e o pereche de cercelusi 'chandelier' din zale si margele roz pt ca imi plac foarte mult lucrusoarele hand'made.

    RăspundețiȘtergere
  4. S-a spart gheataaaaaaaa :)

    Cu "Va" trebuie sa vorbesc,a uitat sa raspunda la intrbare :)))

    Gya -> inscriere + postare = 2 biletele.Succes :* !!!!

    Honey-Bunny -> inscriere + postare= 2 biletele.
    Comanda nu e obligatorie ci doar un avantaj.Daca te hotarasti si comanzi ceva sa revii te rog dupa cu un comentariu ca sa-ti mai acord 2 biletele in plus.Succes si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. heii!
    ce frm sunt ambele perechi de cercelusi:x
    =p~
    te urmaresc prin gfc:Nellz
    Ultima data cand am purtat un accesoriu handmade a fost acum 2saptamani,cand matusa mea mi`a imprumutat bratara ei.
    era foarte frumoasa,si mi`am propus si eu ca in viitor sa`mi cumpar accesorii handmade.
    si am scris despre giveaway`ul tau aici: http://nellyhoney.blogspot.com/2011/01/dragonflys-giveaway.html
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Te urmaresc cu Anca :) Intamplarea face ca am comandat ceva (luckyyy) in 2011 ^^

    Am postat pe blog cause i love ya.

    De purtat am purtat sambata (azi fara 1 minut caci este 12:01) un inel albastru tot de la tine.

    "Succesuri" everyone!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nellz -> inscriere + postare = 2 biletele .Succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai purtat ieri inelul de la mine? Sunt mai mult decat flatata :D:D:D:D:D
    So, inscriere+ postare pe blogul tau +comanda = 4 biletele Moamaaa :D
    Succes Ankule !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daaa stii ca ziceam ca nu ma dau in vant dupa albastru? Ei bine am omorat inelul ala de cat l-am purtat. Touch of colour ^^

    In plus inelele de la tine sunt cam singurele care le pot purta ptr ca sunt reglabile. I have baby fingers xD

    RăspundețiȘtergere
  10. Te urmaresc sub numele de morphine si mailul este winnie_thebest[at]yahoo[dot]com,nu ma complic cu numele,sunt pesismista:))
    si daca ar fi sa castig poate dai un mail,ca am stresiune,nu prea am timp sa verific:D
    good luck people

    RăspundețiȘtergere
  11. stiu ce sentimente aveai pt albastru :))))

    morphine ai uitat sa raspunzi la intrebare

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna! Sunt Blue (Laura). Nu am putut rezista sa nu ma inscriu si eu...http://my-blue-philosophy.blogspot.com/...
    Nu am comandat anul acesta nimic...încă!
    Port, cu placere bijuterii handmade. Acum ii am in urechi pe cei de la tine...cercei cu surub, turcoaz...cu sclipici si aspect de pietricica. :) Stiu ca nu-s prea norocoasa, da' sper sa castig! Hi hi! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Laura nu se stie niciodata ce biletel extrag :)Ai vazut cum am procedat la ultima extragere:am sucit si invartit biletelele pe toate partile pana sa extrag unul...
    Asadar, participare+ postare pe blogul personal= 2 biletele
    Succes si gandeste pozitiv :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Helloo! :D
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Sugar Kane.
    Ultima oara am purtat cercelusii rosii ciorchini de la tine :D.
    Anul acesta n-am facut nicio comanda (inca :D).
    And last but not least: prenume - Oana si prima litera - S.

    :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Oana eu azi port tot ciorchine, dar roz :)
    Simpla inscriere= 1 biletel
    Succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna!Ce giveaway dragut:o3!
    1:Te urmaresc cu numele Brigette.
    2:Am scris despre giveawayul tau aici:http://brigette-xeranthemum.blogspot.com/2011/01/dragonflys-giveaway.html
    3:Am comandat de la tine vineri mi se pare, un lantisor rosu.
    4:Accessoriul purtat de mine ultima data era un lantisor albastru primit de la o prietena:>

    RăspundețiȘtergere
  17. te urmaresc cu numele de andayn

    imiplac ff mult lucrurile hand made, mai ales accesoriile, abia am descoperit blogul tau si am gasit deja lucruri ff interesante, ultimadata am purtat cercei handmade :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Bunam
    Te urmaresc cu numele Camelia Andrasescu
    Din pacate nu am blog.
    Nu cred ca am putat niciodata aceesorii hand-made, dar tu esti foarte inspirata si creezi lucruri deosebite.
    andrasescu.camelia@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  19. 1.te urmaresc cu numele de addicted to kryptonite
    2. am postat si pe blog-ul meu. link-ul este http://gheataarzanda.blogspot.com/2011/01/dragonflys-giveaway-2.html
    3. ultimul articol handmade l-am purtat aseara-un inel verde, cu o floricica

    RăspundețiȘtergere
  20. 1.te urmaresc cu numele de Darkflayer
    2. am postat si pe blog-ul meu. link-ul este http://darkflayer.blogspot.com/2011/01/dragonflys-giveaway-2.html
    3.sincera sa fiu nu am purtat pana acum un articol handmade,dar este un inceput pentru toate.

    RăspundețiȘtergere
  21. Suzana H - Urmaresc blogul prin GFC si prin Google Reader.
    Sambata am purtat ultima data un obiect hand made - o brosa facuta de o prietena, de la care am multe, multe minunatii.

    RăspundețiȘtergere
  22. Brigette -inscriere+postare pe blogul personal+comanda in 2011=4 biletele

    Andayn- inscriere= 1 biletel

    Camelia-inscriere= 1 biletel

    Kryptonite- inscriere+postare pe blogul personal = 2 biletele

    Darkflayer-inscriere+postare pe blogul personal= 2 biletele

    Suzana- inscriere=1 biletel


    _______SUCCES !!!!!!_______

    RăspundețiȘtergere
  23. Bună. M-am înscris şi eu la concurs. :) http://andreea-iancu.blogspot.com/2011/01/concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  24. Te urmaresc cu numele:maddailade.
    Ultima data cand am purtat un accesoriu handmade a fost ieri.( O clama pentru par in forma de floare realizata de mine).

    RăspundețiȘtergere
  25. Andreea trebuie sa raspunzi si la o intrebare.Altfel inscrierea ta nu e valabila

    maddailade-inscriere simpla= 1 biletel

    RăspundețiȘtergere
  26. Am sărit peste partea cu întrebarea, nu ştiu de ce. :)
    Ultima oară am purtat un accesoriu hand-made pe 30 noiembrie, o pereche de cercei movilic. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Andreea - inscriere+postare pe blog= 2 biletele

    RăspundețiȘtergere
  28. hey, te urmaresc prin GFC Laurita....si recunosc nu am purtat niciodata cercelusi handmade....dar cine stie...poate incep cu ai tai :)

    cele bune.
    laurita

    RăspundețiȘtergere
  29. Hei, te urmaresc prin GFC: Andra T. si vroiam sa ti spun ca ultima oara am purtat cercelusi handmade ieri, am niste fluturasi colorati asa... Recunosc, nimic nu mi ar placea mai mult decat sa fie mainile mele in stare sa ii faca:) ador bijuteriile facute de mana, si daca la primul giveaway nu mi am facut curaj sa particip, acum nu mai stau pe ganduri;))

    Hai ca m am lungit cu vorba, am scris despre giveaway aici http://andratugmeanu.blogspot.com/2011/01/concursuri-in-blogosfera.html.

    Te puuuup

    RăspundețiȘtergere
  30. Laurita-inscriere =1 biletel (E timp pentru toate :)

    Andra -inscriere+postare pe blogul personal =2 biletele

    Succeees :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Hello :)
    De curand am achizitionat o pereche de cercelusi ciorchine si au facut senzatie la locul de munca. Esti foarte talentata. Mi-a fost greu sa ma decid la o singura pereche si acum vad ca am posibilitatea sa-i castig si pe cei roz care mi-au placut f mult :D Iar cerceii ciresele o sa aduca vara in sufletul meu daca i-as avea :))
    Felicitari pt talent si pt giveaway :)
    Ultima oara cand am purtat un accesoriu handmade? Azi, cerceii tai cu libelule :)
    Dana C (cred ca sti cine sunt, ne-am intalnit in bv pt comanda :P)

    RăspundețiȘtergere
  32. Cum sa nu o stiu pe Dana C :) Sa-i porti iubita si admirata in continuare de colegele de servici si nu numai :)
    Inscriere+ comanda=3 biletele
    Abia dupa ce ti-am dat comanda mi-am dat seama de ce mesajul meu te bagase in ceata :))) De atatia ani fac naveta incat pt mine si acum exista statia din fata parcului (zona hidro)haha

    Successs !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna! Imi cer scuze ca am scris pe blogul meu despre concursurile care se desfasoara zilele astea si am uitat sa il mentionez si pe al tau.Dra am facut update la post.

    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/01/concursurigiveaway-uri-in-blogosfera-si.html

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna,

    Te urmaresc cu numele Adina Helen Florescu (Adina F.).

    Ultima data cand am purtat un accesoriu hand made a fost vinerea trecuta cand am iesit in oras cu iubitul meu.
    Accesoriul este un lant cu pandativ primit cu ocazia Craciunului, din partea unei verioase. Lantul este din piele intoarsa, de culoare maro. Pandativul in schimb este din argila, de culoare mov si are sculptat pe el cateva floricele mov (cu tot cu codita verde). Ce imi place la el cel mai mult (pe langa model si culoare) este textura pandativului. "Background-ul" floricelelor este sculptat in carouri.
    Este foarte interesant si il ador!

    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  35. Sar'na Andreea,te poti si inscrie if you want .Ca nu mai stai in Romanica nu este o problema ;)

    Adina dar tu chiar iubesti handmad'ul,cu cata pasiune ai descris pandantivul :)

    o inscriere simpla= 1 biletel

    Succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Urmaresc blogul cu numele Cris (Prenume si nume: Cristina P)

    Am purtat o brosa handmade in forma de floricica (acum o luna cred).

    RăspundețiȘtergere
  37. Nume: Andreea-Elena
    Am postat anunt despre giveway pe http://margelutzeblog.blogspot.com/

    Si ultima data cand am purtat ceva handmade: saptamana trecuta am purtat o brosa pisica de la http://www.citycats.net/ si cercei facuti de mine de care sunt si foarte mandra ;)

    RăspundețiȘtergere
  38. Andreea-Elena -inscriere+postare pe blogul personal = 2 biletele

    Succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna!
    Te urmaresc cu numele: Anka
    Am postat despre giveaway aici: http://fashionbeautylifebyanka.blogspot.com/2011/01/dragonflys-giveaway-2.html
    Nu am efectuat comanda.
    Ultima data cand am purtat un accesoriu handmade a fost chiar azi, o pereche de cercei roz cu alb.:)

    RăspundețiȘtergere
  40. Anka inscriere+postare pe blogul personal= 2 biletele
    Pe biletele am trecut si urmatoarele initiale ,ca sa te identific usor -> f.b.l.b.a , stii tu de la ce sunt :)
    Succes !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  41. jeez,stresiunea asta ma omoara~X(:D
    so,cand am purat ultima oara ceva handmade?:))
    chiar a trebuit sa ma gandesc pt ca nu prea am nimic handmade..dar mi-am amintit ca inainte de craciun am avut o inspiratie,si mi-am luat tot felu` de chestii hobby,si mi-am facut o bratara cutie,dar care nu prea statea cum vroiam eu,asa ca am purtat-o doar o seara dupa care am lasat-o sa stea frumusica in cutia cu bijuterii.
    So,that is:DIn decembrie:D
    Daca mai conteaza:D

    RăspundețiȘtergere
  42. Bunaaa!Numele cu care te urmaresc este: :* elisa.Nu am blog asa ca o sa iti las numele Mary Elisa A.Ultima data cand am purtat un accesoriu handmade a fost de revelion,un colier dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Morphine-o simpla inscriere= 1 biletel

    Mary Elisa- o simpla inscriere= 1 biletel

    Succes !!!!

    RăspundețiȘtergere
  44. existing follower : miha.ela
    postat:
    http://arianasshop.blogspot.com/2011/01/giveaways.html

    Din decembrie nu am mai purtat accesorii handmade: cercei, brose, sal, etc.

    email: mihaela.mihordea(@) gmail(.) com

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna, te urmaresc cu numele de Cristina M. Am postat si pe blogul meu despre giveaway: http://soapta-de-inspiratie.blogspot.com/2011/01/giveaway-uri.html

    Ultima data am purtat o pereche de cercei rosu cu alb, in forma de floare. Cred ca a fost acum vreo saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  46. yeyy inca un giveaway
    Te urmaresc deja cu GFC numele albastrikmik
    Email: miha_blue4you@yahoo.com
    Am postat despre giveaway pe blogul meu: http://irreversible-by-albastrik.blogspot.com/2011/01/al-doild.html
    Ultima oara cand am purtat ceva handmade a fost acum 3 zilesi anume o bratara.
    Multumesc pt sansa,pupici.

    RăspundețiȘtergere
  47. Cristina M - inscriere+postare pe blogul personal = 2 biletele

    albastrikmik-inscriere+postare=2 biletele

    Succes fetelor,poate de aceasta data castigati :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna.
    Te urmaresc cu numele de IriNa- HaiNe FaShion.
    Am postat despre anuntul tau aici: http://haineieftinefashion.blogspot.com/2011/01/httpdragonfly-accessoriesblogspotcom201.html

    Un accesoriu purtat de mine a fost o brosa hand-made castigata de la http://arianasshop.blogspot.com/.
    Este foarte draguta si funny.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  49. IriNa - inscriere+postare pe blogul personal= 2 biletele

    Baftaaaaaaaaaaa!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna! Te urmaresc via GFC cu numele de ALEXANDRA A(ndrei) si raspunsul la intrebare e...de revelion. Am purtat o pereche de cercei facuti de mine. :D

    RăspundețiȘtergere
  51. Alexandra - o inscriere=1 biletel la extragere

    Succes !!!!

    RăspundețiȘtergere
  52. faci niste lucruri superbe, bravo
    ador colierul cu flori de liliac
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  53. Alexandra iti multumesc tare mult pentru compliment.Sarrrr'na !

    RăspundețiȘtergere
  54. Hello!!! Frumosi cerceii!!! Sunt accesoriile mele preferate!!!
    Te urmaresc cu numele de adinapup
    email adinapup@yahoo.com
    te-am adaugat in lista mea de bloguri
    am scris despre giveaway aici :
    http://adinapup.blogspot.com/2011/01/dragonflys-giveaway-2.html
    Ultima data am purtat o brosa facuta de mine. Parca porti cu mai multa mandrie un accesoriu la care stii ca cineva si-a pus dragostea, imaginatia si priceperea.
    Poop

    RăspundețiȘtergere
  55. Adina-inscriere+postare pe blogul personal = 2 biletele la extragere

    Succes maxim !!!

    RăspundețiȘtergere
  56. Hey :D

    M-am inscris cu Adina Helen Florescu (Adina F. - adinaandrei.dumitrescu@gmail.com), iar comment-ul apare dat din partea Andrei Adina.
    Insa :D, am inceput un blog de cateva zile, asa ca am facut si un mic post:
    http://littled.mug.ro/?p=172
    Plus, te am in blogroll!

    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  57. Ok Adina,am inteles.Iti mai adaug un biletel(dar te rog posteaza si poza,fie ea micuta) pentru postarea pe blogul personal. " Adina F" te-am trecut pe ambele
    Te-am trecut si eu lin blogroll !
    Succes!!!!

    RăspundețiȘtergere
  58. salut!
    te urmaresc cu numele de Malvina Cristina.
    Ultima data am purtat acum o saptamana o pereche de cercei din Fimo :)
    O spatmana placuta!

    RăspundețiȘtergere
  59. Te urmaresc cu numele Alexandra C.
    Nu am blog si nici nu am facut comanda.
    Ultima oara cand am purtat o bijuterie handmade a fost acum 3 saptamani si a fost o brosa Joliesse.

    RăspundețiȘtergere
  60. Malvina-o simpla inscriere= 1 biletel

    Alexandra -o simpla inscriere=1 biletel

    Va urez succes maxim !!!

    RăspundețiȘtergere
  61. :* Frumosi cercei, imi plac mult, mult:D.
    Te urmaresc sub numele Happy Story.
    adresa mea de email este: happystory30@rocketmail.com
    Te-am adaugat in lista mea de bloguri.:)
    Despre giveaway gasesti scris aici:http://happystory30.blogspot.com/2011/02/dragonflys-giveaway-2.html
    Ultimul accesoriu handmade l-am purtat astazi in par si a constatat intr-o agrafa care avea prinsa pe ea o fundita din danteluta+o perla roz.
    Te-am pupat!:*

    RăspundețiȘtergere
  62. Happy Story- inscriere+postare pe blogul personal = 2 biletele la extragere
    Te-am adaugat si eu in blogroll,merci !

    Succes !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  63. Gata, am adaugat si poza :D
    Mersi mult!

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna, te urmaresc cu numele de Alesya
    am adaugat blogul tau in lista mea si am scris despre giveaway-ul tau aici http://lumea-cosmeticelor.blogspot.com/2011/02/dragonflys-giveaway-2.html#links

    Ultima data cam purtat o bijuterie handmade a fost acum cateva zile, si am purtat o pereche de cercei realizati din margelute de nisip pe care i-am primit cdou de la o prietena..

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna! :* Sunt absolut superbe premiile, multumim! :)
    Te urmaresc prin GFC cu numele "Madutza" (Madalina M.). Nu am blog si nu am efectuat inca vreo comanda.
    Ultima oara cand am purtat un accesoriu handmade a fost saptamana trecuta - un inelus cu trandafir turcoaz, cred ca din fimo :)

    RăspundețiȘtergere
  66. Hello:*!
    te urmaresc cu numele Silver^
    si am postat aici
    http://manuella-19.blogspot.com/2011/02/hello-looooooong-time-no-see.html

    RăspundețiȘtergere
  67. Alesya- o inscriere+postare pe blogul personal = 2 biltele la extragere
    ps ti-am adaugat si eu linkul in blogroll

    Manutza(M) -inscriere=1 biletel

    Succes !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  68. GIVEAWAY'UL ESTE O OCAZIE BUNA DE A NE ADAUGA RECIPROC IN BLOGROLL.DACA DORITI SA FACEM SCHIMB DE LINKURI JUST LET ME KNOW !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  69. Silver - inscriere+postare pe blogul personal = 2 biletele

    Succes !!!!!

    Comentariul tau a aparut dupa ce am raspuns fetelor desi era scris cu mult timp inainte.Ceva ciudat s-a intamplat....In fine

    RăspundețiȘtergere
  70. Bunnnaaaa [:*]
    Premiile sunt supeerrr [:X] [:X] si desi stiu ca nu prea am noroc eu la concursuri, ma inscriu pt ca deh, "incercarea moerte n-are" [:D]
    Te urmaresc cu numele "coshuletzul_colorath" [;)]
    Si pt a raspunde la intrebare...azi am purtat o vestuta crosetata si tot astazi am purtat o pereche draguta de cercelusi handmade din fimo [;)].
    Thankx si BAFTA tuturor [>:D<]
    Aaaa, si era sa uit [:-s] am scris despre concursul tau pe http://coshuletzulcolorath.blogspot.com [;)]

    RăspundețiȘtergere
  71. Off..nu stiu ce se intampla, am mai trimis un comment, dar vad ca nu apare [:(]
    Nu prea am eu noroc la concursuri, dar de data asta am zis ca "incercarea moarte n-are" asa ca here I am [:P]
    Te urmaresc cu numele coshuletzul_colorath si am scris despre acest concurs pe http://coshuletzulcolorath.blogspot.com .
    Premiile sunt super, de fapt, orice bijuterie ce iese din mana ta este super frumoasa [:X] mi-ar placea si mie sa ajung candva la fel de indemanatica [:X]
    BAFTA tuturor [>:D<]

    RăspundețiȘtergere
  72. c.c comentariile apar dupa ce le aprob si le-am dat accept amandurora deoarece ai scris lucruri diferite

    o inscriere+postare pe blogul personal = 2 biletele

    Succes si merci !!!

    RăspundețiȘtergere
  73. te urmaresc prin GFC ca A.M.S.
    am postat despre giveaway aici:
    http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/02/dragonflys-giveaway-2.html
    ultima oara am purtat cu set handmade format din colier si cercei pe data de 30 ianuarie.
    multumim pentru giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  74. Anca-inscriere+blogul personal = 2 biletele la extragere
    Succeeeeees :) !!!

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna!

    Te urmaresc prin GFC: nico
    E-mail: nico_19tm[at]yahoo[dot]com
    Din pacate nu detin nici un accesoriu handmade...

    RăspundețiȘtergere
  76. Nico inscriere simpla= 1 biletel
    Succes !!!
    Never is too late :) E timp pentru toate.Handmade'ul e ca un virus ..sa vezi ce greu vei scapa de el.Sper eu nicipdata :))

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna!!
    Te urmaresc de ceva timp prin GFC cu numele anna.
    Am postat pe blog despre acest giveaway http://beautifulanickamaya.blogspot.com/2011/02/va-recomand-urmatoarele-giveaway-uri.html
    Referitor la intrebare aseara am purtat ultima data un accesoriu handmade:D sunt dependenta de ele...

    RăspundețiȘtergere
  78. Anna inscriere+postare pe blogul personal = 2 biletele la extragere :)
    Te-am trecut Anna (Timisoara) pt ca mai avem o Anna.
    Successs !!!

    RăspundețiȘtergere
  79. Buna :) te urmaresc prin gfc cu GGrosu.
    Nu am blog :( dar GeaninaG (e cerinta). Nu am efectuat comenzi.
    Cand ai purtat ultima data un accesoriu handmade si care a fost acela ?!
    PAi chiar saptamana asta , ieri, am merg la scoala cu o pereche de cercei handmade, sunt in forma de floricele si au culoare mov (ii ador.)

    RăspundețiȘtergere
  80. Chiar azi am purtat un accesoriu hand made!P.s:era lantul cu motanel de la tine:X:X:*

    Aaa si sa nu uit!Am postat pe blog despre Giveaway:)!
    Te pup!
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  81. http://adryacola.blogspot.com/2011/02/o-mai-stiti-pe-dragonflycum-sa-nu-o.html

    RăspundețiȘtergere
  82. Geanina- un biletel la extragere

    Adryacola- inscriere+postare= 2 biletele

    Va urez successs !!!

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna ,te urmaresc sub numele de Holly Golightly si am postat despre giveaway aici
    http://xoxohollygolightly.blogspot.com/2011/02/cireeeseeee.html

    mail-ul meu este xoxohollygolightly@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  84. ahhh am uitat sa precizez ,acum 2 zile am purtat o pereche de cercei h.m :) sub forma de fluture :))

    RăspundețiȘtergere
  85. Inscriere+postare pe blogul personal= 2 bileele
    Si zici ca sunt handmade?

    RăspundețiȘtergere
  86. Te urmaresc cu numele " Crystinutsa "
    si am facut o postare si pe blogul meu despre giveaway-ul tau http://crystinutsa.blogspot.com/2011/02/dragonflys-giveaway-2.html .
    Iar ultima data cand am purtat un accesoriu handmade a fost acum 2 zile, o pereche de cercei candelabru facuti de mine . :*

    RăspundețiȘtergere
  87. Vazut,verificat! Posteaza te rog si o poza pe blog.
    inscriere+postare pe blogul personal =2 biletele

    Baftaa !!!

    RăspundețiȘtergere
  88. I know, abia astept si eu sa fac extragerea :)
    Cate lucruri noi am aflat despre tine,nu stiam ca faci facultatea in Danemarca ....

    RăspundețiȘtergere
  89. Te urmaresc sub numele de Ana. Blogul meu este: http://annavasilescu.wordpress.com/2011/02/13/dragonflys-giveaway/

    RăspundețiȘtergere
  90. Ana mai trebuie sa raspunzi la intrebare si abia atunci vei avea 2 biletele la extragere.

    Cand ai purtat ultima data un accesoriu handmade si care a fost acela ?!

    RăspundețiȘtergere
  91. buna, te urmaresc prin gfc cu Ramona si am postat despre giveaway aici http://www.o-lume-perfecta.ro/?p=2893#

    RăspundețiȘtergere
  92. Ramona nici tu nu ai raspuns la intrebare :) Ti-am facut biletelele dar le-am pus deoparte deocamdata...

    Cand ai purtat ultima data un accesoriu handmade si care a fost acela ?!

    RăspundețiȘtergere
  93. ups! scuze... nu stiu pe unde eram cu mintea... pai ciorapii de lana de la bunica... ii port chiar acum... sunt handmade :P e bine? altceva nu imi vine in minte in momentul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  94. Sa presupunem ca ciorapii handmade sunt accesorii ...
    Cred ca am inteles,nu prea ai purtat accesorii/bijuterii handmade insa e timp pentru toate.Poate vei incepe cu premiul de la mine :) Nu se stie de unde sare iepurele(hapciu biletelul cu numele tau ) :))

    Iti urez succes !

    RăspundețiȘtergere
  95. Buna! Sunt Ema, te urmaresc sub numele de Emmyema (http://emmyema.blogspot.com).
    Iar ultimul accesoriu handmade pe care l-am purtat a fost o pereche de cercei roz:).

    RăspundețiȘtergere
  96. Oh la laaa,tu scrii Ema? Voi lectura postarile,sa scap de examene intai,ca bat toate la usa...

    simpla inscriere= 1 biletel

    Succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  97. Sigur ai dat clik pe "urmariti" aka follow? ca nu te gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  98. Hmmm sa ma gandesc... Cred ca pe 2 feb, de ziua prietenului. Am avut un set format din cercei si medalion. Sunt din lemn si sunt pictati, domnisoara Lulu. Nu las link catre ei pentru ca as face reclama la concurenta. dar ii gasesti daca scrii chiar asa pe google

    RăspundețiȘtergere
  99. Ei,oricum ai facut :)) dar nu ma supar

    succes !!!

    RăspundețiȘtergere