Persoane interesate

marți, 22 februarie 2011

Outstanding dreams...


"Cerul de purpura isi revarsa fasiile dogoritoare peste chipul desavarsit de privirea visatoare, poleindu-i umerii cu pulberi de poveste. Degetele albe si fine cuprind piciorul oglinzii de argint si o apropie de tegumentul incrustat cu sclipiri de clestar salinizat si marmura neagra, cea mai frumoasa cascada de negura si lumina ce-i impodobise vreodata trupul mladios. Cercurile satirate, sculptate cu ravna si sarguinta, i se asezau domoale pe pielea inmiresmata cu esente tainice, descriind doua valuri de spuma si abanos, amestecate cu maiestrie pentru a complimenta decolteul scaldat in catifea si dantela.In seara asta avea sa danseze mai fericita ca niciodata, caci nu mai avea nevoie de incuviintarea lor ca sa-si deschida aripile si sa straluceasca.Purta la gat podoabe mai de pret decat diamantele lor patate, si-n suflet vise fara numar."(Ramona J )



 





                                            

        

Ramona J este pasionata de beauty,fasion si are in sange simtul estetic.Cred ca oricine ii viziteaza blogul ma va  aproba cu convingere. Asadar a ales cateva tinute care se potrivesc cu intreg setul:


Si ca sa fac o mica paranteza, ultima tinuta e foarte draguta si ma reprezinta total.Am aceste piese(cu mici diferente de nuante) prin sifonier asadar trebuie sa mesteresc un colier doar pentru mine.Cred ca e cazul sa ma rasfat...
_______
Apoi am incercat sa aleg si eu o tinuta care cu siguranta e influentata de cele de mai sus

model Calievintage from Oakland
___________________________________________________________________

Anul trecut Ramona combina colectia "Wild Stripes" cu cateva tinute iar rezultatul  a fost wow.Nu imi  imaginam ca exista o rochita cu un imprimeu asemanator,Lindsay Lohan o purta(prima din colaj) . O minunatie!!! (de rochie :))  



Multumesc Ramona J !!!!!!


3 comentarii:

  1. Am ramas fara cuvinte....sa stii ca seara asta trebuia sa fie a ta si a lucrurilor minunate pe care le modeleaza cu atata rabdare si daruire degetele tale de fiecare data....dar a devenit si a mea pentru ca mi-ai daruit din entuziasmul tau. Eu nu am facut decat sa brodez un pic pe un material atat de pretios. Iti multumesc pentru ca imi dai sansa sa ma joc de-a scrisul alaturi de podoabele ce imi sunt asa dragi.
    Te imbratisez si sper ca setul sa ajunga la cineva care sa-l poarte asa cum merita, si sa se bucure de ocazia de a fi aparte intr-o mare de uniforme.

    RăspundețiȘtergere