Persoane interesate

vineri, 1 aprilie 2011

Caisa saves me again !!!!

                        
Ce face Dragonfly cand nu are noutati de postat pe blog? O scoate la inaintare pe Caisaaaaaaaa !!! :)))   Noroc cu Chatte ,altfel nu postam  azi.......                                         
Dupa cum vedeti am o caisa foarte manierata,nu mananca cu coatele pe masa
Am crescut-o bine !!!! :))
 __________________________________

Dupa cum probabil ati observat ,organizez un concurs de headere,caci blogul meu va trece prin cateva schimbari de look.Daca va place sa va jucati in Photoshop,va invit  sa faceti cateva incercari :) Castigatoarea va intra in posesia urmatorului premiu(nu e bogat dar sper sa fie motivant; daca nu, ganditi-va ca o ajutati pe Dragonfly,suntem in post si orice pomana e binevenita :)))) :))))))

contine : o pudra iluminatoare Farmasi,o solutie de la Kallos pentru uscarea rapida a ojei, un tus negru cu pensula de la Farmasi(folosesc si e foarte bun), 3 perechi de cercei si un inel reglabil




click aici !!!
http://dragonfly-accessories.blogspot.com/2011/03/concurs-dragonfly-vrea-un-header-la.html




4 comentarii:

  1. Uite-o maaaa!!! Love it love it love it!! ♥ ♥ ♥
    Ma fac sa vreau si eu sobolan de-asta adorabil. ♥
    Unde te pui ca vreau s o matza, am dea 2 cateluse. :))
    AM nevoie de-o casa. :))

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari scumpo :* pentru concurs.Abia astept schimbari pe blog:*Sunt deja curioasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dulce ii :o3
    Ar trebui sa-l duci la un targ,ar atrage oamenii ;))

    RăspundețiȘtergere