Persoane interesate

joi, 19 mai 2011

cercei cu surub + concurs bannere + cadou de la Anca + anunt important






Dupa cum puteti observa ,am lucrat alte perechi de cercei cu surub.Imi e tare greu sa le pozez pe fiecare in parte si sa le postez pe blog,mi-ar lua o vesnicie.In schimb le-am pozat in grupe de 4-5 perechi pentru ca voi sa le puteti vedea in detaliu.Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi trimiteti un mail la  dragonfly.accessories@yahoo.com iar eu va voi trimite toate pozele arhivate :) 


  _______
                                       
 Concursul de bannere

Am organizat acest concurs din dorinta de a gasi un banner care sa ma reprezinte atat pe mine cat si munca mea .M-a bucurat fiecare banner primit si-am raspuns fiecarei inscrieri pentru a va multumi.You know that ! :) Este munca  si creatia voastra si o apreciez :) Dupa ce s-a incheiat concursul,am facut probe pe blog,luand fiecare banner in parte.Desi fiecare banner era frumos in felul lui,odata pus pe blog observam ca nu se potriveste cu celelalte elemente.Am schimbat impreuna cu Madalin  tot ce se putea,in speranta ca headerul se va incadra.Am renuntat si la libelule la un moment dat si-am hotarat ca fara ele blogul ramane fara farmec.
Am plecat de la ideea ca voi premia creatoarea bannerului castigator, insa nu am putut alege unul.Pentru ca v-am apreciat munca m-am gandit sa ofer un  mic premiu unei participante norocoase :)

Inainte de toate iata bannerele in ordine aleatorie : 



(Sabyelle)



                                                                     (Leya Creation)


                                                                     (Maria S )


                                                                      (Adriana P)


Dupa cum spuneam ofer o mica atentie ce consta intr-un inel reglabil si o pereche de cercei, iar cine e norocoasa ,veti vedea :) 


Am facut repede repede o extragere filmata:



Concursul cu bannere ramane deschis pentru o perioada nedeterminata.In momentul in care primesc un banner potrivit voi premia castigatoarea.Produsele cosmetice au ramas sigilate iar accesoriile sunt bine pastrate :)



____________

Zilele trecute am avut norocul sa castig o carte oferita de Anca de la http://xmakeupyourmindx.blogspot.com/ "Diavolul se imbraca de la Prada "" mai exact :) Tananananana :d Cand deschid pachetul pac surpriza,am fost cadorisita cu farduri minerale si o oja roz peachy Farmasi, pe care deja o port pe gherute :) hi hi
Saru'manaaaaa Anca !!!



Imi pare rau ca nu am apucat sa pozez si premiul de la Simi http://makeupforsimi.blogspot.com/ :( scuuuze
________________

Anunt important !!!

Incepand de azi imi puteti comanda accesoriile din magazinul online Crafty .Vreau ca acest blog sa ramana o simpla galerie :) Cum puteti comanda? Facandu-va un simplu cont! Daca sunteti comode imi puteti trimite mail cu linkul produsului pe care doriti sa-l comandati.Am inceput sa adaug produsele in magazin, insa pana ma ocup de toate va dura ceva timp.Ideea e ca zilnic vor aparea produse noi :) Acolo vor aparea si preturile, so nu va mai fi nevoie sa-mi trimiteti mail pentru a le afla :)
Nu uitati ca o comanda ce depaseste 20 lei , efectuata pe perioada giveaway'ului va va aduce 5 sanse in plus la extragere !!! 


Deocamdata sunt produse distribuite in 2 pagini,veti vedea 2 buline(chiar sub butonul "contacteaza-ma") care echivaleaza cu nr paginilor.

O zi faina !!!!

4 comentarii:

  1. WOW!Deci eu niciodata nu am norco la asa ceva:)))))Nu-mi vine sa cred.Multumesc mult mult:-*:-*>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoasa e oja :X:X:X
    din intamplare scrie pe ea numele nuantei sau vreun nr dupa care sa o caut?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca a ajuns premiul intreg si ca iti place :) Fardurile sunt roooooooz!

    Si ce frumosi sunt cerceeeeii!!! Parca-s bomboane! Mai vb pe mess :)

    RăspundețiȘtergere
  4. hehe congrats Leya :)

    Miha intre timp am dat etichetele jos insa pe fundul sticlutei scrie 31 :)

    Ancaa :* :* :*

    RăspundețiȘtergere