Persoane interesate

luni, 23 mai 2011

Colectia " Pink-ish gradient "

                                       
Hellooo  !!! 
Am pregatit pentru aceasta postare colectia  Pink-ish gradient ...
Este compusa din: o pereche de cercei cu tortite, trei cu surub si 2 coliere frumoase foc (vorbea Narcis laudarosul :))) haha de la Joice am invatat ).
Toate piesele sunt lucrate manual din fimo :)

Modelele sunt unicat si nu se reproduc.De fapt eu nu reproduc mai nimic,you know :)

Daca va face ceva cu ochiul intrati aici pentru a comanda :
Atentie, sunt deja  3 pagini  cu produse in magazin,rasfoiti-le pe toate  !!!
Daca nu doriti sa va faceti cont,imi puteti trimite pe mail linkurile produselor alese !!!
dragonfly.accessories@yahoo.com



Nu uitati ca o comanda ce depaseste 20 lei va va aduce 5 sanse in plus la giveaway'ul organizat de mine in aceasta perioada  !!! 

Succes !!!






Colierele sunt reglabile.Pot fi purtate atat la baza gatului, cat si atarnand pana la genunchi. Ei, nici chiar :))) 















dragonfly.accessories@yahoo.com

2 comentarii:

  1. Danutaaaaaaaa!!! cercelusii cu surub... cei din mijloc ii vreau eeeeeuuuuu!!!!! pliiiizzz... ce roz frumos :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. buna...bijuteriile tale sunt senzationale..llove them te-am adaugat in lista mea de bloguri:)

    http://fairy-bijoux.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere