Persoane interesate

miercuri, 4 mai 2011

Rainbow earrings + vesti despre concursul cu bannere :)

lucrati manual din fimo si asortati cu margele de sticla si  nisip
-nelacuiti si asa vor ramane,finish'ul mat arata foarte bine la acest model de cercei-
dragonfly.accessories@yahoo.com
_____________

__________

Dupa cum probabil ati observat,concursul s-a terminat ieri,2 mai.Deocamdata facem probe(noaptea :))) )  cu fiecare banner pentru a putea alege un castigator.Odata cu el cred ca vom schimba si fundalul,asadar avem mult de lucru.Voi trebuie doar sa aveti putina rabdare,nu va mai dura mult.
Multumim pentru participare !!!
______________

Pentru ca in curand se va trece pragul de 300 de followeri ai blogului voi organiza un giveaway. De data aceasta vor exista in jur de 5 premii la alegere(le voi separa in cercei cu surub,cercei cu tortite etc) si veti avea posibilitatea sa aveti mai multe biletele in cadrul extragerii,e mai fun asa .Persoanele care au facut comanda in 2011 sau o vor face pana la sfarsitul giveaway'ului vor avea un avantaj, unul binemeritat nu'i asa ? Accesoriile in mare parte vor fii noi,inca lucrez la ele,imi dau silinta sa va ofer ceva frumos si special.Pentru a va inscrie veti completa un "formular" care sa usureze treaba ambelor parti(a voastra dar si a mea) iar castigatoarele se aleg printr.o extragere filmata
Sunt datoare cu un biletel sau doua Mihaelei,nu am uitat :) O rog sa,mi scrie dupa ce va incepe giveaway'ul 

Pentru orice intrebare : dragonfly.accessories@yahoo.com

3 comentarii:

  1. ahaa! te-am prins! :P ai vrut sa ne oferi si o mica surpriza cu poza make-up-ului fara sa ne spui. e tare frumos si binteinteles cu roz :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Son unos pendientes preciosos. Besos

    RăspundețiȘtergere
  3. well,n;am avut lumina buna si.au iesit portocalii pozele,bleah !
    but thanks Audrey :D

    RăspundețiȘtergere