Persoane interesate

marți, 28 iunie 2011

Dragonfly's Giveaway







Pentru ca am primit feedback pozitiv la colierele cu flori de liliac, m-am hotarat sa ofer unul impreuna cu o pereche de cercei la alegere:) Sunt 3 perechi mai exact, fiecare numerotata cu literele A,B sau C. Asta pentru ca stiu ca o parte dintre voi purtati doar cercei cu surub, iar altele doar cu tortite :) In felul acesta am vrut sa multumesc pe toata lumea :)


Conditii minime pentru participare (1 biletel) :

- trebuie sa-mi urmariti blogul , daca nu ati facut-o deja, in partea dreapta este un gadget/casetuta pe care trebuie sa apasati ("follow/urmareste") ; pentru a va inscrie la giveaway nu este obligatoriu sa aveti blog, ci doar un cont de google

trebuie sa argumentati de ce va doriti acest set ( incercati sa evitati raspunsurile de genul "pentru ca imi place  " )

- enumerati 3 lucruri marunte care va fac viata mai frumoasa, care va scot din rutina zilnica altfel spus:) [ in cazul meu este vorba despre inghetata (indiferent de ora sau anotimp), pisicile (sub orice culoare/forma/marime ) si melodia Feeling good cantata de Michael Buble, o puteti asculta aici)]


Pentru mai multe sanse la extragere :


- 1 biletel daca postati pe blog (postarea trebuie sa contina prima poza de sus,un link activ, data limita pentru inscrieri si ce mai vreti voi.... )

- 1 biletel daca faceti o postare pe facebook ( daca nu va poate vizita oricine, va rog sa ma adaugati la prieteni iar daca postarea este stearsa pe parcursul concursului pierdeti biletelul in plus; verific prin sondaj )

4 biletele daca efectuati o comanda ce depaseste 20 lei pe perioada giveaway-ului ( ma gandesc si la fetele care imi apreciaza munca :); daca ati facut comanda dupa efectuarea incrierii, reveniti cu un comentariu in care specificati acest lucru ! Aici adaug produse aproape zilnic:  http://www.crafty.ro/Dragonfly



Pentru ca data trecuta inscrierile au fost putin cam dezordonate, va rog sa respectati urmatoarea forma:

                    Numele cu care imi urmariti blogul :
      Argumentarea participarii :
Tipul de cercei (A,B,C) :
Lucrurile marunte (3)  :

 daca ati efectuat si celelalte cerinte continuati cu :

Link catre postarea pe blog : 
     Link catre postarea pe facebook:
                                                  Am efectuat comanda  ( si-mi spuneti ce ati comandat inclusiv initialele numelui dvs ca sa va pot identifica)

In total puteti obtine 7 biletele/sanse la tragerea la sorti filmata :) Regulile sunt simple, am scris eu mai mult pentru ca am incercat sa explic pe intelesul  tuturor

Ultima zi in care va puteti inscrie este 31 iulie 2011

41 de comentarii:

  1. Numele cu care te urmaresc:Brigette
    Argumentare:Pentru ca e facuta de tine;;) si este un accesoriu superb pentru orice tinuta verde sau mov:)
    Tipul de cercei: C
    Lucrurile marunte:1:Sa fac poze(pentru ca imi place arta)
    2:Cainii(pentru ca am unul acasa,si au niste ochi,la care nu ma pot abtine)
    3:Handmade(pentru ca imi place sa creez lucruri colorate)
    Link catre postare pe blog:http://brigette-xeranthemum.blogspot.com/2011/06/dragonflys-giveaway.html
    Link catre postare pe facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001109335845#!/profile.php?id=100001109335845

    RăspundețiȘtergere
  2. Numele cu care imi urmariti blogul : Camelia Andrasescu
    Argumentarea participarii : Liliacul este floarea mea preferata
    Tipul de cercei (A,B,C) : Tip A
    Lucrurile marunte (3) : cafe-frape, capsunele,plimbarile
    Link pt FB :http://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/235951983089993
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele cu care te urmaresc:Joanna
    Argumentarea participarii:pentru ca prima oara am vazut la tine modelul cu flori de liliac anul trecut si m-am indragostit de el, mai ales ca ador liliacul...in afara de asta, cred ca in colectia mea de bijuterii detin prea putine bijuterii din fimo :)
    Tipul de cercei:A
    Lucrurile marunte:1.Muzica de calitate.Sunt oarecum dependenta de muzica...sunt momente in care e singurul lucru care ma face sa ma simt mai bine...2.Margelutele mele de nisip-lucruri foarte marunte care-mi aduc o bucurie imensa numai cand le privesc...3.Bijuteriile-imi inveselesc ziua si ma fac sa ma simt completa...nu pot iesi din casa daca uit de cercei de exemplu:))
    Link catre postare pe facebook:http://www.facebook.com/profile.php?id=732478866

    RăspundețiȘtergere
  4. hello!
    GFC: Anamaria T
    argumentare: accesoriile sunt superbe, liliacul e floarea mea preferata si am achizitionat zilele trecute o rochita care ar merge perfect cu acest set <3
    tipul de cercei : A
    lucruri marunte: inghetata, o carte buna si plimbarile cu bicicleta.
    am postat aici pe fb http://www.facebook.com/profile.php?id=1807093147#!/permalink.php?story_fbid=223446514355188&id=1807093147

    RăspundețiȘtergere
  5. Numele cu care imi urmariti blogul :ac3lya
    Argumentarea participarii : pentru ca sunt accesorii absolut superbe si pentru care s'a pus mult suflet
    Tipul de cercei (A,B,C) : A
    Lucrurile marunte (3) : zambetul unui copil intr'o zi mohorata; un telefon primit de la o persoana care credeam ca m'a uitat; ploaia de vara care te prinde intr'o zi caniculara.
    Email ac3lya@yahoo.com
    Postare: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=120741141347308&id=100000203776609

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: Alexandra Andrei
    FB:
    Sunt dependenta de cercei, asa ca am facut ochii mari cand am vazut 3 perechi la un loc :)) Iar preferatii mei sunt A
    Viata mea este mai frumoasa daca am ciocolata, un demachiant bun si de fiecare data cand primesc un sarut, tot o viata faina mi se pare ca am :D
    E-mail: alex_sup3rgirl AT yahoo DOT com

    Pusu :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Numele cu care imi urmariti blogul : YellowJade
    Argumentarea participarii : Liliacul este floarea mea preferata, vestitorul verii si al tuturor lucrurilor frumoase care urmeaza. Il iubesc pt ca e atat de efemer si apare in preajma zilei mele de nastere... si pt. ca de ziua mea, prietenul meu imi ofera un buchet stufos de liliac, an de an, e ca o traditie a noastra :)
    Tipul de cercei (A,B,C) : C
    Lucrurile marunte (3) : muzica, Jessy (catelusa mea adorata) si blogusorul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Numele cu care imi urmariti blogul : Chocolate Girl
    Argumentarea participarii :Imi place aspectul natural al cerceilor foarte mult si par asa naturali, iar culoarea este pe placul meu
    Tipul de cercei (A,B,C) :A
    Lucrurile marunte (3) : Ciocolata, sarutul prietenului meu, marea
    Link catre postarea pe facebook:
    http://www.facebook.com/?ref=home#!/coco.mady/posts/232787670078288

    RăspundețiȘtergere
  9. nume: greenscarf
    de ce particip: pt ca imi doresc ce nu pot eu sa-mi fac: bijuterii din fimo:)), si pt ca-ti apreciez munca si pt ca ( stiu ca nu am voie) pt ca: IMI PLACE !!!!!!!!!!!!
    tip cercei: A
    lucruri marunte: capuccino,o imbratisare de la cine trebuie:P si logic inghetata
    am si link: http://greenscarf-secrete.blogspot.com/2011/06/medalion-absolut-superb.html
    sa mai faci sunt superbe medalioanele de genul asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna
    GFC:deuta_01
    Ador cerceii, daca as putea as cheltuii banii numai pe cercei.In plus, am primit o rochita mov care ar merge de minune cu aceste accesorii:X
    Tip de cercei:C
    Lucruri marunte:Plimbarile,florile si timpul petrecut alaturi de familie
    Link postare pe FB:http://www.facebook.com/profile.php?id=100002564349048&sk=wall#!/permalink.php?story_fbid=181662998560751&id=100002564349048
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna!
    GFC: Andreea M.
    Particip la giveaway, pentru ca e un set elegant, care ma reprezinta! :)
    Imi place foarte mult a 3-a pereche de cercei, adica C.
    Lucrurile marunte care ma fac fericita:
    - mirosul parfumului prietenului meu;
    - serile de vara, petrecute cu oameni dragi;
    -muzica;
    Am postat giveaway-ul aici:http://andreeamae.blogspot.com/2011/07/dragonflys-giveaway.html
    Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. GFC: mircbella
    Argumentarea participarii: particip deoarece movul si verdele sunt doua culori pe care le ador
    Tipul de cercei: A
    Lucrurile marunte:
    -mirosul florilor
    -desenele animate
    -balsamul de buze
    Link catre postarea pe facebook: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=244589695567412&id=100000388321226

    RăspundețiȘtergere
  13. Numele: Andreea-Elena
    Argumentarea participarii :Pentru ca tu faci niste lucrusoare tare tare dragute si unul dintre parfumurile si florile mele preferate este liliacul. Si daca as castiga as avea mereu flori de liliac in casa :)
    Tipul de cercei: Cred ca A
    Lucrurile marunte:
    1. Mirosul florilor de primavara
    2. Copiii mici care se uita la tine cu ochii lor mari (copiii in genreal)
    3.Floricica mea de pe fereasta care se misca atunci cand primeste lumina de la soare si dimineata cand ma trezesc eu pare tare fericita si asa ma anunta ca si celelalte flori adevarate de pe fereastra primesc lumina.

    Link catre postarea pe blog : http://margelutzeblog.blogspot.com/p/giveaways-around-world.html (sper ca e ok daca e asa fetele apreciaza faptul ca giveaway-urile au o pagina separata, daca nu e ok pun pe pagina principala)
    Link catre postarea pe facebook:http://www.facebook.com/andreea.elena2?sk=wall

    RăspundețiȘtergere
  14. Nume GFC: maddailade
    Argumentarea participarii : Imi plac la nebunie colierele, cercelusii, floricelele si culoarea mov. De aceea imi doresc sa particip. :*
    Tipul de cercei: C
    Lucrurile marunte: vantul de primavara, animalele pufoase si dragalase si ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC: Laura M
    Link : http://lumeamearoz.blogspot.com/p/giveaways.html
    Argumentare: Iubesc florile si parfumul liliacului iar colierul si cerceii sunt absolut incantatori.
    Tipul cerceilor : A
    Imi place sa fiu alintata , prajiturile si sa stau cu mama mea.

    RăspundețiȘtergere
  16. 1. Numele cu care iti urmaresc blogul: Mad@
    2. Argumentarea participarii: Imi doresc acest set intrucat deja imi si imaginez la ce bluzite pot sa il port si s-ar potrivi perfect.
    3. Tipul de cercei (A,B,C): A
    4. Lucrurile marunte (3):
    - pisica mea Mona :D
    - melodia MUSE - Neutron Star Collision
    - mirosul florilor, de orice fel sau sunetul ploii de vara
    5. Link catre postarea pe blog: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html
    6. Link catre postarea pe facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=1308851807
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna :D
    - gfc: andrewtza_luv
    o vreau pentru ca s-ar asorta cu noua me rochita maxi. pun pariu ca impreuna ar rupe ropote de aplauze :D.
    - 3 lucruri...blogul..desi a cam devenit rutina de cand postez zilnic :D, o rochita speciala si o melodie pe care o :X
    tipul de cercei: C
    - postare fb: http://www.facebook.com/?ref=home#!/permalink.php?story_fbid=230422900321295&id=100001623425470

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna
    GFC:descude
    Argumentarea participarii :Ii doresc sa castig foarte mult accesoriile,colierul e adorabil si mai ales ca liliacul e printre florile mele preferate!
    Tipul de cercei (A,B,C) :B
    Lucrurile marunte (3) :
    1.Zambetul prietenului meu
    2.Ploaie de vara
    3.Valurile marii cand se sparg de tarm
    Link catre postarea pe blog : http://descude.blogspot.com/2011/07/multemulte-giveaway-uri.html
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  19. buna!
    gfc: ony_stanciu
    blog post http://streetfashion-ony.blogspot.com/
    fb share...add me : https://www.facebook.com/Oana.Alexandra.Stanciu
    merci!

    RăspundețiȘtergere
  20. aaa...de ce imi place colierul? pt ca pare natural si este un model deosebit

    RăspundețiȘtergere
  21. am fost dezordonata. deh...ora tarzie..
    le poti sterge pe anterioaele
    gfc ony_stanciu
    argumentare colierul pare natural si este un model deosebit
    lucruri marunte:
    inghetata
    fluturasii
    mirosul teiului
    fb share https://www.facebook.com/Oana.Alexandra.Stanciu
    blog post http://streetfashion-ony.blogspot.com/
    merci!

    RăspundețiȘtergere
  22. Gfc: broken.wings
    Imi doresc colierul in primul rand pt ca movul este culoarea mea preferata si in plus cred ca este foarte potrivit pentru aceasta vara.
    Lucruri care imi fac viata mai frumoasa: o carte buna, bijuteriile si... zambetul unui copil.
    post blog: http://lexyssecretss.blogspot.com/2011/07/giveaway-uri-iulie.html
    share:
    http://www.facebook.com/alexandra.circiu/posts/202316686487685

    RăspundețiȘtergere
  23. Numele cu care imi urmariti blogul : A.M.S.
    Argumentarea participarii : iti apreciez foarte mult munca si mi se apare absolut uimitor cum ai reusit sa modelezi fiecare petala.
    Tipul de cercei (A,B,C) : C
    Lucrurile marunte (3) : pupicul din fiecare dimineata de la Gandac, dulciurile la orice ora :D, inelul de logodna + verigheta.

    Link catre postarea pe facebook: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=120229471400473&id=148627151870869

    RăspundețiȘtergere
  24. gfc Li Li
    Argumentarea participarii : mi-a atras atentia in primul rand culoarea verde si mi se pare deosebit colierul
    Tipul de cercei (A,B,C) : A
    Lucrurile marunte (3) : ciocolata, ploaia intr-o zi de vara, o carte buna
    Link catre postarea pe blog : http://pulberedediamant.wordpress.com/2011/07/11/giveaway-6/

    RăspundețiȘtergere
  25. Imi cer scuze,acuma am observat ca linkul catre postarea pe facebook l-am gresit.Sper ca pot sa-l repar acuma?
    ht tp://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=218655508169724&id=100001109335845

    RăspundețiȘtergere
  26. Hey! :)
    * GFC: Madutza.
    * Argumentare: Mi-as dori setul deoarece contine doua dintre culorile mele preferate, ce se regasesc in garderoba si machiajul meu, inveselindu-ma zi dupa zi. Liliacul mi-ar tine primavara draga aproape si se incadreaza in trendul floral al sezonului :) L-as asorta la tinute simple, uni, pentru a-i evidentia delicatetea.
    * As prefera perechea C.
    * Lucrurile marunte: dansul, cumparaturile si machiajul :D
    * Link postare Facebook: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=107279529368633&id=100000862971383.
    Multumim, you're sweet, pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Hey!
    GFC: Byutzika

    Argmentarea: Imi place acest colier pentru ca este mov (culoarea mea preferata)si pentru ca este ceva deosebit .

    Tipul de cercei: A

    Lucruri marunte: pisica mea, florile si machiajul.

    Link catre postarea de pe FB: http://www.facebook.com/#!/byutzika/posts/229928480362900

    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  28. buna
    gfc:andreeabacau
    argumentare:Imi place fiindca liliacul e una dintre florile mele preferate,numai cat privesc colierul si deja parca simt minunata mireasma a liliacului,si forma in care l-ai asamblat e interesanta,e ceva unic
    Lucruri marunte:1.Sa fac poze la fiecare colt de natura
    2.Pisicile,le iubesc atat de mult incat porecla mea e "pisicuta":)
    3.Fructele in special zmeura,murele,yammy
    4.Parfumurile dulci si fresh
    5,Zambetul bebelusilor de pe strada atunci cand ma uit la ei:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Numele cu care imi urmariti blogul: pinkii S.

    Argumentarea participarii: Sincer, pentru ca vreau sa-mi incerc norocul. Dar si pentru ca iubesc mult culorile si accesorile facute de tine.

    Tipul de cercei (A,B,C): A

    Lucrurile marunte (3): culoarea cerului la rasarit, zambetul copiilor atunci cand primesc cadouri, cartile captivante.

    Am postat pe facebook: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=231807253519018&id=100001294444745

    RăspundețiȘtergere
  30. Hello! Ma inscriu si eu :D
    Numele cu care imi urmariti blogul : Alexandra
    Argumentarea participarii : colierul aceasta imi aminteste de liliacul care crestea in curtea alor mei in copilaria mea si implicit de bunica mea care umplea casa cu mirosul liliacului......ce dor imi e de vremurile alea...
    Tipul de cercei (A,B,C) : A
    Lucrurile marunte (3) : discutia matinala cu sotul meu, o carte buna si inghetata cu fructe de padure
    Link catre postarea pe blog : http://justmealejandra.blogspot.com/2011/07/dragonflys-giveaway.html
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna ziua! Te urmaresc cu numele Blue. Postarea mea o vei gasi aici: http://my-blue-philosophy.blogspot.com/2011/07/dragonfly-again.html

    Ador bijuteriile handmade pt ca sunt originale si 'de efect'. Imi plac cerceii A.

    Lucrurile marunte care imi fac ziua mai frumoasa: plimbarile lungi de seara, cartile bune si pisicile alintate...

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna!

    Te urmaresc cu numele "Sapunuri Naturale Handmade"

    Particip la acest giveaway pentru ca nu am apucat, cat timp am lucrat cu polimer, sa-mi fac si mie un set cu flori de liliac. Si vreau sa am :)

    Hmmm... acum 3 lucruri marunte:
    - multitudinea de flori din balcon care ma relaxeaza enorm atunci cand le ingrijesc
    - masajul :))) sa mi se faca :P
    -sa citesc o carte folositoare sufletului

    RăspundețiȘtergere
  33. Numele cu care imi urmariti blogul :
    MihaeRa

    Argumentarea participarii :
    Tot timpul ma cearta prietenele ca nu-mi port propriile bijuterii, insa cum sa le explic ca ma atrage noutatea?
    Ador liliacul, dar mai ales pandantivul facut de tine. :)
    Tipul de cercei (A,B,C) : C
    Lucrurile marunte: pisicile sau hamsterutii; un capuccino de la starbucks baut cu iubi cat ne plimbam prin parc; un serial si/ sau o comedie romantica bune...

    RăspundețiȘtergere
  34. P.S.:
    Link catre postarea de pe facebook:
    http://www.facebook.com/miha.loves.zaf/posts/182948761768908

    RăspundețiȘtergere
  35. Durla Loredana Cristiana23 iulie 2011, 15:59

    Buna,
    ma inscriu si eu la acest minunat giveaway
    1.Te urmaresc prin GFC cu numele loredanadurla
    2.Argumentarea participarii:ador accesoriile si intotdeauna e binevenit un alt accesoriu in marea mea colectie
    3.Tipul de cercei-B
    Lucrurile marunte: cafeaua de dimineata, cartile ( nu as putea trai fara ele si ciocolata)
    4.Link catre postarea pe facebook: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=206224086093275&id=100000872814992

    RăspundețiȘtergere
  36. Te "urmaresc" cu "suzanne" pe GF.
    Share pe FB, poti verifica aici:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1144295429
    M-ai intrebat care sunt cele 3 lucruri marunte care fac minuni zi de zi. Ciocolata (toate formele, umpluturile, sortimentele)- cate momente frumoase pot fi intr-o zi, atatea feluri de ciocolata as incerca fara sa ma plictisesc ( poate se vor resimti soldurile mai tarziu, dar, de dragul papilelor, pot sa fac exceptii), dusurile aromate (cu cat mai dulce si mai puternica aroma de sapun, saruri si oricare alte derivate, cu atat am o experienta mai delicioasa si mai relaxanta) si baloanele de sapun (de copil mi-au placut si de fiecare cand gasesc acele sticlute magice, nu mai stiu cu cate maini sa mai apuc - imi dau o stare de bine, o imagine de copil care se poate veseli oricand, oriunde, strambandu-se la greul vietii).
    Ca sa-ti raspund la cealalta curiozitate, de ce imi place munca ta, raspunsul ester simplu si sincer: pentru ca imi inspira pasiune, energie, imaginatie - acelasi parfum pe care vreau sa-l las in urma mea pe unde trec. Colierul este migala cu care adun momente frumoase zi de zi, cerceii sunt picaturi de vitalitate cu care sper sa "droghez" pe cei obositi care-mi intalnesc zambetul si entuziasmul.

    RăspundețiȘtergere
  37. Numele cu care imi urmariti blogul : Iosif Maria
    Argumentarea participarii : de obicei port accesorii destul de micute, de fapt doar genul acesta de accesorii am, si chiar imi doresc sa port altceva, cu care sa ma evidentiez mai mullt, iar movul acela chiar mi-ar pune in evidenta ochii mei verzi :p
    Tipul de cercei (A,B,C) :A
    Lucrurile marunte (3) : sa-mi dau in leagan bubulina, inghetata, pupicii de noapte buna de la sot si fetita
    Share pe fb: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=184529934943535&id=100000262216288

    RăspundețiȘtergere
  38. Numele cu care imi urmariti blogul : Alexandra Simon
    Argumentarea participarii :
    Tipul de cercei (A,B,C) : A
    Lucrurile marunte (3) : Imi place setul pentru ca florile de liliac sunt primele care ma fac sa ies din 'tristetea' iernii, si cat timp sunt infloriti, am mereu in camera la mine o vaza cu liliac. :) Cele 3 lucruri marunte sunt: ciocolata, catelul meu Ricky si motanul Tigrut :).
    Link catre postarea pe facebook: http://www.facebook.com/alecuuu/posts/234250046609641

    Sper ca am facut totul bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Numele cu care imi urmariti blogul : Ana
    Argumentarea participarii : Am decis sa ma inscriu la acest giveaway pentru ca acest set cu florile de liliac m-a cucerit. Recunosc (desi poate nu ar trebui) ca nu sunt cea mai mare fana a lucrurile hand-made, dar acesta este absolut special. Felicitari pentru talnt si mai ales pt inspiratie cand l-ai facut.
    Tipul de cercei (A,B,C) : C
    Lucrurile marunte (3) : Imi place ciocolata, fie ca e calda, alba, neagra.. ciocolata sa fie ( si multa). Imi place sa conduc. Nu am o masina noua, nu e cine stie ce, dar e placerea mea (asta dupa ce mi-am jurat de n ori ca nu ma mai urc la volan, in trecut) si imi plac cainii, i-as lua acasa ca tainiile alea de apar la tv ca au X caini in casa. Ar fi trebuit sa ma fac veterinar.. Acum regret ca nu am incercat la medicina veterinara.

    Link catre postarea pe blog : http://annavasilescu.wordpress.com/2011/02/13/dragonflys-giveaway/

    Link catre postarea pe facebook: http://www.facebook.com/home.php#!/permalink.php?story_fbid=187223881341399&id=100001013533615

    RăspundețiȘtergere
  40. E superb premiul!
    as participa si eu ca imi place tare mult, insa eu am castigat la un giveaway organizat de tine acum cateva luni, si e mai ok doar sa urmaresc in tacere acest giveaway, decat sa particip si sa iau sansa unei alte fete, asa poate sa se bucure si o alta fata de minunatiiel tale.

    Pupici si succes fetelor

    RăspundețiȘtergere