Persoane interesate

marți, 12 iulie 2011

Back to ... you know what :) + poze de la Brigette purtand setul " Simply retro" + libeluleee (o postare lunguta )








In cursul zilei de azi îi voi adauga si in magazinul Crafty :) 


Iar acum, partea cea mai frumoasa : poze in care accesoriile lucrate de mine sunt purtate de VOI.
Imi este foarte draga  mini-colectia Simply Retro si din acest motiv vreau sa o revedeti :) Brigette s-a miscat repede, a comandat si in cateva zile a ajuns in posesia ei :)




Aa si vreau sa vedeti ce fotografii dragute a facut zilele trecute, cu libeluleeee  :





Pentru ca sunt obsedata cand vine vorba de detalii. am macelarit fotografia pentru a vedea urmatoarele:




Cat e de frumoasa, nu-i asa ? Am admirat pozele minute in sir.....

Brigette, felicitarile mele !!!!





6 comentarii:

  1. Ce frumos,si mersi pentru postare >:D< esti o dulce :*

    RăspundețiȘtergere
  2. wow!! cat de frumoase sunt pozele! si ce detalii :X:X eu n-am mai vazut pana acum libelula albastra, ci doar aceea gri maronie, cea comuna :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumosi sunt ultimii surubei :X ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. n-am vazut niciodata o libelula de-aproape..ce culori au:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Parca e un mini robotel libeluta! e foarte metal shiny :)

    RăspundețiȘtergere