Persoane interesate

duminică, 3 iulie 2011

Brioșe ciocolătoase

 Ce fac cand se apropie un examen cu pasi repezi ? Briose !!! Stiu ca multe dintre voi va faceti manichiura, va defrisati, mergeti sa cumparati rosii etc...Eu gatesc :)))






Reteta apartine Laurei http://adamache-laura.blogspot.com/2011/06/muffins-cu-ciocolata.html . , am adaptat-o nitel pentru ca nu aveam toate ingredientele. Deasupra este un sos (intarit :))) ) din ciocolata topita + putin unt si aluneee :) . Cine a reusit sa treaca cu vederea peste aspect, a mancat niste briose delicioase ! 

Am uitat sa va spunnnn, azi e ziua Mariei Kokokokoko  : http://special-koko.blogspot.com/

8 comentarii:

  1. Suuuper,si eu fac retetele ei..Hihi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fataaaa, nu ti-e mila deloc de noi... sterge repede postarea ca dau in diabet... nu ma mai dezlipesc de poze :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Maine am ultimul examen pe anul 1 si trebuie cumva sa ma calmez :))) Azi fac prajitura cu piersici dupa reteta Daianei :) Revinn cu impresii :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. mamaaaa, ce bine arata:x
    si eu am gatit in sesiunea asta ca niciodata:))

    RăspundețiȘtergere
  5. ai iai iai cum arata :X :X
    de cand tot zic sa-mi iau si eu tava d-asta :D
    bafta la examen! :*

    RăspundețiȘtergere