Persoane interesate

luni, 8 august 2011

Am filmat din nou , avem o noua castigatoare

Dupa cum spuneam si pe facebook avem un musafir ce patruleaza pe platourile de filmare, asa....in inspectie . Il mai las uneori sa " zburde " liber pe unde vor muschii lui, nu roade mobila/tapiterie etc etc asadar stau linistita :) Ori de cate ori aude ceva fosnaind vine sa vada ce se intampla fara stirea lui ...cam asa s-a intamplat si in filmulet ...

Enjoy !



Sincere felicitari castigatoarei !!! E chiar o clienta...


10 comentarii:

  1. Felicitari castigatoarei! :)

    P.S. Simpatic soricut! ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitaari! Ce dulce e hamsterul :X

    RăspundețiȘtergere
  3. heyyyyy sweeetie!! (aka Caisa :D) Apropo eu sunt chiar blonda,in final ai ales una din fetele care au ramas ultimele doua in bol? Pupici! Scuze,intreb ca nu mi dau seama,eu nici macar nu am apucat sa ma inscriu.Dar adaca data viitoare maia pare Caisa in zona musai sa isi puna labuta pe biletelul cu numele meu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Din ultimele 3 biletele ramase in bol am extras o castigatoare.
    Intai au fost 5 extrase, apoi 3 si apoi 1 ( cea castigatoare). Asa am facut si in prima extragere :)

    O voi implica pe Caisa si data viitoare, trebuie sa ma gandesc cum sa aleaga un biletel cu buna stiinta :))) le ung pe toate cu miere =))))

    Thanks girls !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. prima castigatoare nu a raspuns la mail si ai facut o noua extragere si eu am iesit iar in cele 5 si am ajuns in cele 3. Cu norocul meu.. nici de data asta nu am castigat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana V, sa stii ca a 3'a oara e cu noroc :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ce mortala este hamsterita! :X
    Love her!!!!

    Felicitari castigatoarei!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc tuturor >:D< Caisa e foarte cute,mai ales la sfarsit cand il prinzi si il bagi in cutiuta :))

    RăspundețiȘtergere