Persoane interesate

vineri, 19 august 2011

Day make up - în poze cel puțin :)))






Am folosit paletele Storm si Sunset de la Sleek :)
(imaginati-va machiajul la o intensitate de doua ori mai mare)

edit later : asa arata machiajul la soare 

20 de comentarii:

  1. Yaaay ai inceput sa postezi macheli! Foarte biiine!

    RăspundețiȘtergere
  2. %%% Merci Madlen, am vazut ca ti-a ajuns trusa, sa o folosesti cu spor :)

    %%% Yeah Ankule, am fost corupta, acum sa vedem cat ma tine nebunia , presimt ca nu mult :))

    RăspundețiȘtergere
  3. abia astept sa imi vina si mie trusa sunset sa fac machiaje asa frumoase ca asta :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt pretty culorile, toate metalizate in afara de negru, care-i mat. Nu stiu ce sa fac cu acel albastru, cred ca fac accesorii cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ms:*.si tu sa folosesti cele sleek.sper sa-mi comand si eu curand macar una din frumusetile astea

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult:D DIn ce in ce mai mult imi doresc Sleek dar urmatoarea pe lista este aia 26 combo despre care am discutat :D

    RăspundețiȘtergere
  7. I love it! Eu mi-am comandat Oh So Special dar sigur am prin casa un rozaliu si-un auriu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce imi place!! Superb! Ce rimel ai folosit? ;)) Sa mai postezi machiaje,please!
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos machiajul! Chiar imi place:X

    RăspundețiȘtergere
  10. %%% Whisper daca mergi in general pe nuante de maro ai facut alegerea buna, aceea e paleta potrivita pt tine...si pt mine :))) Biiine ca nu ma dau afara banii din casa, altfel imi cumparam toate paletele de pe piata :)) Sa fiu linistita ca sunt ale mele...


    %%% KOKO iti multumesc pentru sustinere :* means a lot !


    %%% Oooo, Miss O :) Merciiiii ! Astazi pe cuvant daca nu-ti reproduc ultimul machiaj, pin-up'ul :X


    %%% Jellow Jade, sa-ti spun sincer...pana la paleta de la Sleek eu nu aveam auriu (blushing)


    %%% A.M merci si tie pentru sustinere, intotdeauna m-ai comentat cu toate ca uneori n-am meritat :)) in fine, nu mai spunem la nimeni,sssst


    %%% shopaholica, eu sa mai postez? wow, asta da soc :)) chiar e ! Am folosit o mascara de la Deborah, Definitive Volume ( ce nume are, God !) Ps: tubul e gri :)


    %%% Miha.ela , Dia sar'naaaaaaa :*

    RăspundețiȘtergere
  11. %%% Blonde kittennnnn merci :* Apropo, tie iti lipseste un cuvintel in nickname , blonde TAN kitten :x merge la fix :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine te joci tu cu eyelinerul ala. mie nu imi iese de poza never ever :))

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Saracutul meu tus s-a cam uscat, trebuie sa-mi cumpar altul .
    De cate ori am stricat machiajul cu trasarea tusului numai eu stiu. Incet incet am invatat , cat sa fie linia decenta :d

    RăspundețiȘtergere