Persoane interesate

miercuri, 17 august 2011

Despre cum imi depozitez cosmeticele ( postare kilometrica )


     O lungă perioadă de timp am căutat un dulăpior în care să-mi depozitez produsele cosmetice . De la fondul de ten pana la ascuțitoarea cu care gâdil creioanele Jumbo. Din păcate nu am gasit un model care să-mi satisfacă gusturile( detest dulapurile din plastic ), asa că am hotărât că e momentul să mesteresc ceva. Decent, colorat si cu bun gust....zic eu :)))
Nimic din ce veti vedea mai jos nu este inventat de mine, am combinat 3 tutoriale (culese de pe diverse siteuri) pe care le-am adaptat nevoilor mele. Piece of cake !



Totul a inceput de la capacul unei cutii :


Pe care l-am învelit in hârtie colorata : 


 spatele capacului :


Apoi m-am apucat de confectionarea cutiilor, stabilind dimensiunile in functie de ce doream sa depozitez în ele. Inaltimea tuturor era standard (4 cm), aceeasi cu a capacului. Am vrut ca toate sa fie  la acelasi nivel. Pe siteul http://manie.ro gasiti un tutorial folositor si bine explicat. M-am folosit de el si iata ce a iesit .
Ps: eu am folosit coperțile unor reviste glossy, primite de la una din prietenele mele, Oana .Trebuie să menționez  lucrul acesta pentru că i-am promis ceva în schimb și n-am reusit sa ma țin de cuvânt,I m sorry Oanaaa :D







 Cam asa arată și celelalte cutii (le-am pozat pe cele mai frumușele) :


Le-am combinat apoi în cutie făcând un mini puzzle :


am un compartiment exclusiv pentru paletele de la Sleek :))



Nu este o organizare ca la carte însă am reusit să-mi grupez cosmeticele suficient cat sa gasesc imediat un produs de care am nevoie. Intr-un compartiment îmi tin rujurile, în altul paletele de la nyx, elf, wet&wild etc, în altul  creioanele pentru ochi buze, in altul tuburile cu mascara etc . 

Sunt cosmeticele pe care le folosesc cel mai des, celelalte sunt depozitate in portfarduri până vine sezonul rece și le voi scoate la lumină si pe ele...

Unde depozitez aceasta cutie? In biroul unde ma machiez în general, mai exact in locul tastaturii. Un loc potrivit, mai ales ca este dispus pe șine : 


Pensulele sunt depozitate într-un vas din lut, pictat manual :

 vă puteți comanda de aici

Una din cititoarele blogului, Deea, a mesterit o cutiuta practica si frumoasa foc:

Pentru mai multe poze accesati : http://margelutzeblog.blogspot.com/2011/08/cutia-pentru-farduri.html
_________

Inainte să închei vreau să vă arăt 3 dintre paletele de la Sleek : 

Oh so special  




Storm :




Sunset :


Le ador ! 



23 de comentarii:

  1. Ai atatea farduri si totusi postezi destul de rar machiaje. Ia pune-te pe treaba :D Ingenioasa cutiuta ta, trebuie sa ma apuc si eu sa fac ordine..:))

    RăspundețiȘtergere
  2. oau ! arata super bine :D
    off cand mi-o ajunge oh so special . :((
    o tot vad pe bloguri si eu inca nam apucat sa o vad "live":))

    RăspundețiȘtergere
  3. Le folosesc zilnic insa nu postez machiaje pentru ca am probleme cu aparatul. Decat sa ma scuz de fiecare data pentru calitatea slaba a pozelor si sa spun ca acolo unde vedeti roz e de fapt un rosu aprins mai bine nu postez :)Pluuus ca nu fac machiaje iesite din comun :)Ca tine de exemplu :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos! Eu nu am atatea machiaje...nici nu cred ca am sa am vreodata...desi daca as face curat la ele poate as fi uimita :)))))

    Ghici ce sta pe locul tastaturii mele? ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu le depozitez la fel!! Dar imi ia atat de mult pana termin cutia, vreau sa tin creioanele si rimelurile "in picioare", rujurile la fl.. mi-e greu sa le caut culcate asa :( Si despartitoarele intre compartimente m-am apucat sa le fac din carton solid, deci it takes timee :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ia uite cate fardulete, creionase s.m.d. are Libelula! Sa te vedem la treaba lenesooo!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. maaaaaa cate fardulete frumoase ai :X
    sa-ti pazesti bine sleek-urile ca ai exact paletele pe care le vreau si eu :D
    foarte faina ideea cutiutei. eu n-am coperti mai tari ca m-as fi pus pe treaba. desi momentan inca mai au loc suuuuficient in beauty-box(case), cum se zice :))

    ps: si eu sunt de acord cu Kitten - vreau sa vad mai multe look-uri mai ales ca am vazut eu ca te pricepi. so don't be shy :P

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte interesanta metoda de organizare.probabil o sa apelez si eu la asa ceva cand ma mut in camin si nu am mult loc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pfoai,Libelulo,ce idee mi-ai dat! Iti multumesc. Imi place colectia ta. O sa vin sa iti fur paletele alea sleek :))

    RăspundețiȘtergere
  10. ce frumoase sunt cutiile..au alt farmec decat banalul plastic, plus ca sunt facute de tine.. eu le tin pe ale mele intr ceva asemanator de la ikea..a fost vreo 6 lei cred, dar nu prea imi mai incap, al tau e si mai adanc:)

    RăspundețiȘtergere
  11. YAY! Vreau si eu cutiuta smechera! O sa mesteresc si eu ceva weekendul asta,sper sa iasa ceva onorabil.Evident eu o sa ma iau dupa tine :)) Pup! :* Eu am doua borsete mari,mai degraba gentute dar mereu le rascolesc ca sa gasesc ce vreau... Deci cred ca o cutiuta asa ar fi mega super.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte ingenios...cred ca o sa-ti fur ideea...sper sa nu te superi prea tare pe mine :) De unde ai comandat paletele de la sleek. Stiu ca nu vrei sa faci reclama...dar plz tell me !!! THX!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce fain arata :D cred ca voi pune si eu in aplicare aceasta metoda ;))

    RăspundețiȘtergere
  14. %%% Dariaa, o să-ți placa la nebunie paleta Oh So Special, eu o vad cumva boemă și extrem de feminină :)

    %%% Ale, eu după cosmetice sunt nuts mai mult ca după modelatul argilei de exemplu. Cu greu mă stăpânesc să nu cumpăr câte ceva...
    Mmmm ce ai pe tastatura? Accesoriile? Materialele? Nasturi ? :)

    RăspundețiȘtergere
  15. %%% Lauren, la despartitoare nu m-m bagat :)) chiar nu aveam rabdare și pentru ele in acea seară. Am gasit o metodă de masurare destul de rapidă și in aproximativ 5 minute fac una. E mult, putin ?

    %%% Anca, amândouă trebuie să ne apucăm de treabă :)
    ps: hai ca n-am asa multe :)

    %%% A.M,o să-ți placă la nebunie paletele. Sunt fff faine și până acum nicio culoare nu mi-a lăsat gaură in vreun machiaj, știi ca unele fete s-au plâns de treaba asta.
    Coperți tari nici eu nu am avut, imagineaza-ți ca am folosit reviste gen Unica, iar daca te uiți la poza in care am pozat 2 cutii vei vedea ca marginile sunt puțin in valuri. Nu este o problema asta pentru ca oricum ele stau in cutie și nu ai treaba cu ele ci cu produsele. Eu cred ca vor avea o viața destul de lunguța atata timp cat nu trag de ele ...


    %%% Săr na Koko :* trebuia să mă descurc cumva dacă nu am Ikea in oraș :)

    RăspundețiȘtergere
  16. %%% Madlen, îți spun sincer ca e o modalitate grozava de organizare, mai ales cand spațiul personal e limitat.


    %%% Whisper of secret. eu ma bucur ca m-ai anunțat din timp :))) Gata cu gluma, dau drumul dulăilor seara, muahahahahahaha. Welcome back, ai lipsit o perioadă, asa-i ?

    %%% Superficial Beauty, sa-ti spun sincer, daca aveam magazin Ikea in oraș cu siguranță aveam deja un dulăpior frumos. Scrisese manie.ro despre dulapioarele ce se gasesc acolo și m-am ofticat puțin când am văzut și câteva poze :x . carton rezistent decorat atat de faaaain, 3 sertărașe....de vis ! Am ințeles ca prețurile sunt ok acolo, ba chiar foarte mici la unele articole...


    %%% Andreea, stiu ce zici. Eu aveam 2 portfarduri și când trebuia sa ma machiez, răsturnam tot tot în pat iar la urmă le puneam la loc, la grămada. Era aiurea pt că de multe ori nu găseam ce-mi trebuie deși se afla/u sub nasul meu. Acum daca folosesc un produs imediat îl așez în compartimentul lui și in felul asta păstrez o oarecare ordine :) Eu dezordonata dezordonatelor :)))


    %%% Deea, n-am de ce să mă supăr :). Dacă meșterești ceva, îmi trimiți poze ?
    Paletele sunt cumpărate de aici : http://cosmetic-style.ro/index.php
    Recomand site,ul pentru că produsele sunt livrate la timp, și împachetate bine :)


    %%% Mad@, să ai spor, e f usor de făcut :) Să faci poze, sunt curioasă ce-ți iese.

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte fain ce ai facut tu acolo, da' ... de ce nu ai cumparat niste cutiute de la IKEA? Ca nu stiu daca esti din bucuresti... :P

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc de raspuns...Da, daca mesteresc ceva ce o sa-mi placa cu siguranta o sa-ti trimit poze :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte tare ideea,imi place mult...poate o sa incerc si eu:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Scuze ca raspund tocmai acum...mi-am adus aminte despre dulai :)) AM intrat sa vad daca sunt legati :D Da,am lipsit o perioada, sesiune si altele. Te-am urmarit in taina :D Acum sunt iar intr-o mini sesiune ca am o mini restanta. Dar ne citim:) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. geniala ideea!!! o s`o pun si eu in aplicare:">

    RăspundețiȘtergere