Persoane interesate

miercuri, 3 august 2011

Lista participante - cititi cu atentie !


                                                             ( click pentru marire)

Pe masura ce v-ati inscris am completat aceasta lista iar acum e momentul sa o verificati pentru a vedea daca totul este in regula :)
Am verificat  toate postarile pe blogurile personale si conturile de facebook, acolo unde a fost cazul. Au existat cititoare care s-au multumit cu o singura sansa, iar daca una din ele va castiga, ei bine...chiar ca e norocoasa :). Au existat cateva linkuri indisponibile si vreau sa clarificam acest inconvenient :) Este vorba despre :
Mădă - link facebook indisponibil ( daca vrei sa ai 2 sanse la extragere retrimite-mi linkul )
Suzanne - nu pot verifica linkul deoarece nu suntem prietene , tocmai  ti-am trimis o cerere de prietenie :) Daca pana diseara o vei accepta iar linkul postat de tine devine valabil vei avea inca o sansa la extragere.



  Un lucru care m-a surprins in mod placut a fost ca numele unor participante imi erau tare cunoscute si dupa câteva săpături am descoperit ca au fost alături de mine, m-au citit/ vizitat / comentat frecvent si au participat la toate giveaway-urile organizate pe acest blog. Sper sa ramaneti in continuare alaturi de mine, de creatiile mele  si sa-mi fiti aproape :). E  placut si cumva impulsionant  cand cineva iti apreciaza munca si intelege cu adevarat ce inseamna modelatul argilei polimerice ( fimo ). Nici macar nu se poate exprima in cuvinte aceasta stare ... 


Va multumesc tuturor pentru participare si va urez succes maxim  !

9 comentarii:

  1. Sa sti ca eu nu prea comentez la posturi insa te urmaresc mereu cu interes :) Am vazut ca ai participat la concursul lui LadyDivine :) Ai vazut ca a mentionat de tine :) O zi bunnaaa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. >:D<
    nici eu nu te comentez, dar te vizitez des ( din umbra asa:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Acesta este linkul caruia i-am dat share pe fbȘ http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=184529934943535&id=100000262216288

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria, imi pare rau dar si de aceasta data scrie ca pagina este indisponibila

    "Acest conţinut este indisponibil momentan
    Pagina pe care ai solicitat-o nu poate fi afişată acum. Aceasta poate fi temporar indisponibilă, link-ul pe care ai apăsat poate fi expirat, sau este posibil să nu ai permisiunea de a vizualiza această pagină."

    Roaga o prietena sa incerce, sa vedem ce se intampla ...:)
    eu nu am vreun interes sa te sabotez apropo :)

    RăspundețiȘtergere
  5. As dori sa stiu si eu daca poti efectua colierul din imagine in maxim 10 zile si daca poti accepta plata cu paypal.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze acum am vazut ca ai scris " Nu lucrez la comanda !!!!" Pupici! :* Ramane cu alta ocazie atunci daca nu se poate acum :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea te voi contacta pe mail pt ca vreau sa discutam anumite aspecte :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea din fericire am 2 coliere in stoc, poate te incanta unul din ele . Ti-am trimis mail, o seara faina !

    RăspundețiȘtergere