Persoane interesate

miercuri, 31 august 2011

Machiaj inspirat din anii '80

 Tadaaaaaaaaa : 




Par tapat, machiaj in culori indraznete, si accesorii colorate : bentite, panglici, cercei ,coliere = stilul anilor '80 . Cel putin asa sta treaba teoretica, cu practica e mai greu :))
Am folosit trusa cu 88 de culori, mascara de la Deborah, tus Farmasi si blush Flormar.
Binenteles ca intensitatea machiajului era de 2 ori mai mare insa aparatul meu........in fine. Nici seara n'as fi avut curaj sa ies cu el, rozul cel putin era aproape neon :)

Marea mea greseala a fost ca m-am pozat cu un fundal galben in spate, zise Madalin . Voi sa nu faceti aceeasi greseala, un fundal alb e indicat si deseori recomandat. Daca sunteti amatoare de fotografii interesante atunci va recomand acest blog : http://pelinmadalin.wordpress.com/ . Are  multe cadre ce par editate insa singurile modificari facute sunt cele de crop ( taiere/decupare a pozelor). Preferata mea este aceasta ( atentie, nu este editata! ) :



23 de comentarii:

  1. Cat de tare e <3
    E chiar pacat ca fundalul este galben,dar oricum inveti din greseli.Altadata o sa fie si mai fain B-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand imi faceam pozele ma gandeam " uuu hai ca ies binisor " dar dupa ce le.am descarcat in pc am ramas dezamagita putin.
    Eh, stii replica din robotzi " omul cat greseste,invata " :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti foarte frumoasa si ti-a iesit foarte bine look-ul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Machiajul face minuni uneori, multumesc Eyya :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai sa iti mai zic inca o data cat de frumoasa eeeeesti! <3

    Eu ma feresc de tapat ca de moarte :)) Daca mi-as tapa paru as arata ca sotia lu Frankenstien.

    RăspundețiȘtergere
  6. Poze! Mai multe poze! Mult mai multe poze! :)
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti frumoasa foc, atat am de spus! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ^^^^^Gya,Adryacola,Iulia va multumesc :D

    ^^^^ Anca asa aratam si eu inainte sa dau cateva pufuri de fixativ, nu stiam ca se va lasa atat de tare,de fapt s-a pleostit pt ca nu am pus fixativ la radacini ci doar pe lungimea parului. Eh, noi sa fim sanatosi :D

    ^^^^ Ema sa stii ca mi-a fost greu sa postez chiar si aceste poze, dar la concurs au fost obligatorii deci n-am avut de ales :)

    ^^^ YellowJade iti dau acelasi raspuns pe care l-a primit Eyya , make up make up ! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte cute machiajul, imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumos machiajul:*:*din pacate si eu am aceeasi problema cu aparatul foto:P

    RăspundețiȘtergere
  11. well pe mine nu ma deranjeaza fundalul galben caci machiajul tau vesel imi place tare tare mult...

    RăspundețiȘtergere
  12. Andra merci !

    Miss O - I know, stii ca te intrebasem acum ceva timp daca ai in plan sa=ti cumperi un aparat nou.Daca te intorci, o sa postez intr-un comentariu link catre o fata cu aparat fain, trebuie sa o caut nitel. Let me know daca vrei sa stii despre cine e vb .

    Precious Deedee - merci, trebuie neaparat sa-mi schimb aparatul in primul rand, cu fundalul rezolv usor.

    RăspundețiȘtergere
  13. E vorba despre Cristina S (am cautat-o aseara pana mi-au sarit capacele :))
    http://letstalkaboutuss.blogspot.com/
    mmm de ce am impresia ca deja o stii ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu o stiam,dar pozele chiar arata super:X:X

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna! Superb machiajul. Imi spui te rog ce rimel folosesti? Ai niste gene foarte frumoase. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna Fluturas euforic,

    Pentru acest machiaj am folosit o mascara de la Dehorah si se numeste Definitive Volume. Este un tub grasut si gri . L-am primit la cumpararea unei reviste Unica acum ceva timp. Urmareste revistele, sigur va mai aparea ca si cadou aceasta mascara. In magazin ajunge cam la 40 lei. Mai folosesc Colossal , imi place la fel de mult . Din 15 il gasesti la reduceri sa stii :) Eu stau la panda deja :)

    RăspundețiȘtergere
  17. A si merci :) De aprox 2 sapt folosesc ulei de ricin, incerc impreuna cu cateva fete din blogosfera sa dărâm acest mit. Cred ca voi posta si pe blog poze inainte-dupa :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc mult ptr raspuns. Am folosit si eu ulei de ricin si rezultatele nu au intarziat sa apara. Insa recunosc, nu am rabdare sa aplic in fiecare seara. Efectele nu sunt miraculoase, insa avand in vedere ca eu zilnic imi agresez genele cu rimel, cred ca au nevoie din cand in cand de tratament. Pupici

    RăspundețiȘtergere