Persoane interesate

duminică, 18 septembrie 2011

Copper all the way

Am revenit cu un machiaj indraznet :) Ii multumesc Kokolinei pentru sfaturile acordate, mi-au prins tare bine. Iata ce a iesit :






 In cazul in care va intrebati de unde am acest cupru si ce alte produse am mai folosit :


Am aplicat ca baza acest creion de la Ada iar peste a 3'a nuanta din primul rand a paletei Sunset de la Sleek
 

Pentru machiajul ochilor am combinat culorile incercuite, inclusiv blush'ul peachy de la Flormar


Restul produselor


                                                         
                               Giveaway'ul lansat zilele trecute este inca in desfasurare, clici AICI pentru inscrieri :)

22 de comentarii:

  1. WAW ! E absolut adorabil !
    Imi place la nebunie !

    Great job sweetie <3

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥

    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  2. Yaaay! Ai inceput sa postezi machiaje! Loooove <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo merci Iepurico :)Ai reusit sa testezi acea crema pt curatarea tenului ?

    RăspundețiȘtergere
  4. loove it :D:D mie mi se pare ca vad si un hint de mov prin colt...nu stiu daca l-ai pus tu sau nu vad eu bine, dar e asa de pretty incat nu-mi pasa :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte, foarte fain! Chiar iti complimenteaza ochii. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. moooaahhhhh!! - asta ca sa-l citez pe fi-miu :))
    absolut suuuperb! imi place mult mult mult! coditele sunt :X, blendingul la fel :D
    felicitari!

    ps: si pozele au iesit foarte fain asa ca sa nu te mai scuzi ca-ti nu merge aparatul :P

    RăspundețiȘtergere
  7. :D Azi am facut ceva asemanator unei miresici. Nu e chiar atat de intens, dar la baza tot cupper ar fi :D
    Foarte frumos ti-a iesit...

    RăspundețiȘtergere
  8. Omg, tu te pricepi cam mult. Ma faci sa imi iau paleta. Numai ca nu mai am finante. Dar mai astept.
    E foarte frumos ce ti-a iesit tie acolo.

    RăspundețiȘtergere
  9. #### Ankule >:D< multuuuu !

    ### Andreea DLC , Andreea's blog , Eyya , Ionny, YellowJade, Lucia (wow :x) vaaaaaa prea multumesc :)

    ### aqua_shell de data asta nu m-am atins de mov, am reusit si performanta asta :)) Merci !!!

    ### AM in primul rand pupam Gandacul , cand o sa creasca mare o sa devina artist :)
    Nu-i asa ca pozele sunt mult mai bune? Asta pentru ca am schimbat aparatul foto, mi l-a imprumutat un prieten :) noroc cu el, ca altfel ...

    ### Trabook dar ce mireasa curajoasa ai avut , cuprul nu e o culoare care sa treaca neobservata :). Merci ! :)

    ### Whisper pe tine o sa te ciufulesc intr-o zi, tu crezi ca am uitat ce machiaje postai pe roz ? DEMENTIALE !!!! :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. congrats, ti-a iesit f bine...sa ne spui si noua sfaturile de la koko:D

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte dragut machiajul,iar combinatia de culori e superba:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  12. ##### Alexandra, in primul rand Kokokoko ( asa-mi place sa-i spun ) m-a incurajat sa fac un machiaj mai indraznet, in culori mai tari , iar in al 2'lea rand m-a ajutat cu blendingul. Intre albul de sub spranceana si acel gri era o linie cam vizibila si m-a sfatuit sa pun un fard mai peachy si sa blenduiesc bine de tot. Mi-a prins bine , trecerea spre alb a devenit mai lina si finuta :) . Merci !

    #### Miss O merciii :* am vrut sa folosesc doar cupru si negru, dar culoarea din urma a devenit gri :)) eh

    RăspundețiȘtergere
  13. ### Merci Ale, Miu Miu :)

    ### Serios Dalyda ? Haha habar nu aveam :) Merci !

    RăspundețiȘtergere