Persoane interesate

joi, 8 septembrie 2011

Giveaway !!!

Se adreseaza doar clientelor Dragonfly Accessories care comanda minim 2 articole de la lichidarea de stoc  . Voi extrage castigatoarea imediat dupa cumpararea ultimului articol din stoc. Adica foarte soon.



Pana acum participantele sunt :

Anca B - Bucuresti
Ingrid - Adjud
Andreea-Elena- Bacau
Anca Maria - Calarasi
Andreea - Cehia ( hihi)
Alina -Vatra Dornei
Adina- Brasov
Alexandra- Roman
Amira - Arad

Observati cate nume incep cu A ? heee heee

 Pentru a vedea produsele ramase in stoc click  AICI !

                                                                   ________________

Ps:  La multi ani Măriuțelorr !!! Vă dedic o super melodie :



Să fim sănătoase si iubite !!!

10 comentarii:

  1. U! Particip la un giveaway dragut si nu stiu. Bine ca ma uit pe blogul tau destul de des. Multumesc de surpriza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu stiu unde pot participa la minunatul giveaway dar ma inscriu aici,acum daca se poate! :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Yep Andreea, comandand de la lichdarea de stoc esti inscrisa automat. Trebuie doar sa te adaug pe lista :)
    Succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu glumeam :)) Nu serios,ma poti exclude din lista,ca sa se bucure alta fata de ele in caz ca printr o minune,as fi fericita castigatoare! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey, ti-ai castigat acest drept! Iti plac, nu iti plac, daca le castigi, sunt ale tale :)) Nu prea ai de ales :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci imi plac toate! Dar m-am trezit eu sa fac gluma aia cu "vreau si eu inscrisa " :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti o scumpa! Abia astept sa vina minunatiile!
    Succes in tot ceea ce faci!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Am primit colettttuuuuuul! Arataaaaaa super! Cand pun maine pe camera o sa fac poze comorilor! Multummmmeeeeeeeeeeeeessssc! Nu am cuvinte!:*

    RăspundețiȘtergere