Persoane interesate

miercuri, 21 septembrie 2011

Moz is the new black



 Fotografia din care m-am inspirat :










Se vede ca am schimbat camera foto, e ca ? Zilele urmatoare trebuie sa o inapoiez asa ca profit de ea cat pot, doar ati observat :)

Am folosit culorile incercuite din preaiubita  trusa 88, am postat o poza gasita pe net pentru ca paleta mea e ciuruita, asa mult am folosit-o :). Se prezinta cam asa : culoare-lipsa-gaura-culoare-gaura-lipsa-gol si tot asa :). Singurele culori de care nu m-am atins sunt verde si albastru, deci 4 coloane intregi sunt nefolosite. Am ochii caprui si mi s-a tot spus ca trebuie doar sa aleg  nuantele potrivite....neah, tot nu-mi place cum imi sta cu ele si pace .


Mi-am gadilat genele cu mascara de la Deborah, intr-un strat e dementiala, in doua- not so much, voi sa nu faceti aceeasi greseala.

Am mai folosit un alb mono de la Flormar si creionul SuperShock de la Avon pe waterline. Pentru sprancene un creion de la Farmasi, nr 2 si un fard  Wet n Wild. La acest capitol mai am de lucru, inca invat cum se contureaza si se umplu sprancenele. Stiu teoria dar cu practica e mai greu :) Eh, noi sa fim sanatosi !!!


                                     Daca vreti sa admirati un machiaj asemanator dar de 10 ori mai gorgeous, click AICI , e realizat de Roxie

33 de comentarii:

  1. foarte frumos :) am observat si eu cat de mult inseamna un aparat bun

    RăspundețiȘtergere
  2. e super frumos .super.mi se pare tare ca ai folosit atat de mult paleta ta,incat sa ai culori lipsa.eu am doar un galben aproape gata din paleta de 78,ca l-am folosit pe toata fata pt nu stiu ce machiaj fantezie:)).cum e mascara de la deborah?

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte reusit machiajul...imi place mult! Mai ales ca mov-ul este culoarea mea preferata in machiaj:P. Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. SUPERB! Imi place cat de frumos sunt difuzate culorile

    RăspundețiȘtergere
  5. In nuantele astea m-am machiat si eu azi ;)), scoate f bine in evidenta ochii verzi :D..pups!

    RăspundețiȘtergere
  6. ### Let's make a diva - merci, mozul e culoarea mea de suflet :)

    ### Nu-i asa Andreea DLC ? Imi vine sa dau aparatul pierdut, sa-l folosesc in secret :)) Madalin sper ca nu citesti si comentariile :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. ### Alexandra Rotaru - am folosit pensula de la elf, din gama normala . E cam aspra dar isi face treaba :)

    ### Serios Madlen ? Ai o singura pastila terminata? Nu cumva ai mai multe truse in afara de 78 ? Eu doa 88 am si 3 de la sleek dar sunt cumparate recenta asa ca nu se pun :) De monouri nu prea ma ating ...
    Mascara de la Deborah e chiar buna, am cumparat-o cu o revista pentru ca in magazin costa in jur de 40 lei. Cum am spus si in postare, intr-un strat e dementiala, in 2 nu prea...

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumos si curat machiajul...si culorile sunt bestiale:*

    RăspundețiȘtergere
  9. ##### Asa e Simi, nimic nu e mai presus de mov (si roz in cazul meu :)) . Sunt destul de multe persoane care detesta aceste culori in machiaj, pur si simplu nu se ating de ele o viata intreaga .


    #### MooNy si eu ma mir,am facut blendingul cu o pensula plata si uite ce machiaj bunicel a iesit. Eu si acum ma mir ca e ochiul meu in poze ...

    RăspundețiȘtergere
  10. ##### aqua_shell merciii x 10 !

    #### federova - te cred, te cred . e grozava combinatia

    RăspundețiȘtergere
  11. aaaaaaaaa vreau si euuuuuu!!! mi-ai promis eu asa tin minte :))))

    m-am mai chinuit si eu sa ma joc cu machiajele dimineata inainte de munca...stii tu ma trezesc la 7.55 si la 8 ies din casa si totusi au iesit dragalase :)))

    vreau si eu trusa de machiaje! deja am pus ochii pe una... :D:D:D
    dar tot trebuie sa ma instruiesti live :D

    RăspundețiȘtergere
  12. #### Merci Dianaaa :*


    #### Alllle Alleee :)))) eu ti-am zis ca te-ai virusat :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat d etare ti-a iesit1 E blenduit perfect! Imi place ca indraznesti mai mult cand vine vorba de culori.Eu nici acum nu mi-am facut curaj. Mereu mi se pare prea mult pentru mine. Machiajul asta e superb . Vreau si eu!

    RăspundețiȘtergere
  14. Deci chiar m-ai dat pe spateee! Once again...

    RăspundețiȘtergere
  15. da :-< renunt la comanda de jad si cristale Sw si`mi iau :))) nu vreau sa calculez pe cate comenzi online mi s-au dus banii :)))

    una peste alta cand ma machiezi? :)) nu am mai mancat ciocolata de o sapt am tenul curat :))))
    (de aici si entuziasmul exagerat :D:D:D)

    RăspundețiȘtergere
  16. #### Whisper tu cand iti faci blog, ai ?
    Pana acum nici eu nu prea aveam curaj dar incet incet....de ex machiajul asta a fost realizat doar la un ochi :) nu avea rost sa-i fac pe ambii daca nu aveam unde sa ies cu un asemenea machiaj. E mai mult pt un rev, un party sau chiar holloween :) . In lume ies cu machiaje de zi, mai cuminti...

    ### Ancaaa :* >:D< :* Ai inceput practica ? Blend my dear, blend !

    RăspundețiȘtergere
  17. ### Ale, lasa ca am mancat eu ciocolata, de la ambele brutarii, am zis ca cine stie de minunatie de ciocolata de casa vand ei. Yeah sure, mom o face de 1000 ori mai buna, o sa vezi :D .
    Daca vrei trusa comanda neaparat de pe ebay, la noi sunt preturi exagerateee. E aiurea sa dai 120 LEI pe o trusa care pe ebay coasta 60 lei. Cah !!!
    O sa te fugareasca al tau :))) :))))
    Cand ai urmatorul eveniment sau iesire in oras ma anunti si vedem cum facem. Cu o zi inainte sa-mi spui ca sa-mi spal pensulele ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Haha, finally negru in exterior!! :)))) Looks great :P

    RăspundețiȘtergere
  19. nu prea am timp de evenimente...lucrez all day long :)) si cand merg undeva tot pe fuga ma machiez :"> asadar cand vrei tu :D

    :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Kkokoko tu razi de mine aiii ? :)) Cred ca eram departe cu gandul cand am bagat pensula in fardul negru, cine stie ce s-a intamplat... :))

    Ale tu vrei sa vezi cum ti-ar sta nu-i asa ? Pai hai ca vedem intr-un weekend...

    RăspundețiȘtergere
  21. Si apropo, urmareste multe tutoriale pe youtube, ajuta foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  22. Wow super:X:x Imi place foarte mult;)). Sa ne arati mai des machiaje:p

    RăspundețiȘtergere
  23. Libelulo, nu cred ca o sa imi fac vreodata, cel putin nu curand. Cu machiajele o duc tare rau. Mi-am pierdut indemanarea de tot,de tot. Si oricum, am vazut multe rautati in blogosfera si as innebuni la acuzele care mi s-ar aduce ca sunt mai sensibiloasa de fel. Mi-ar placea undeori sa arat cuiva cum ma amchiez ca sa ma corecteze in vreun fel. Dar nah.
    Eu prefer s ama uit la voi si sa incerc sa reproduc singura, cat mi-o iesi. Te urmresc cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Superb,pur si simplu superb!!Imi place la nebunie.:*:*:*si pozele arata super

    RăspundețiȘtergere
  25. oooooommmmmmmmmgggggggggg!!!!!!!!!!! deci m-ai lasat paf!!!! vazusem si poza pe facebook, dar is so dam pefect! :X
    nu vrei tu sa-ti faci si un blog de make-up? :D

    RăspundețiȘtergere
  26. ^^^^^Whisper eu te incurajez sa-ti faci blog, postezi ce-cand-cum vrei tu :)Serios iti spun, va fi coltul tau personal, fa-ti curaj !

    ^^^^ Merci Miss O :) aparatul a facut toata treaba :))

    ^^^^ A.M, daca avem talentul Roxanei, Luciei, Mariei, Anei etc etc fete poate ca imi faceam dar prefer sa raman aici . Oricum, maine dau aparatul si nu voi avea cu ce sa fac poze. Ah, ba da, raman cu prostioara mea de aparat :) Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!

    RăspundețiȘtergere