Persoane interesate

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Mustăcioasele Robo


 Aici o avem pe grăsuța fricoasă


Iar aici pe mititica curajoasă si curioasă de nu se poate


 Așa-i de micăăă ...






Incă nu le-am gasit un nume potrivit, poate ma ajutați voi :)

20 de comentarii:

  1. Iuuuui :o3
    Mitica curajoasa sa fie: Mustacila,pentru ca are mustata mare ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aia grasuta zici ca e o chifluta :X Si iaca ca am facut si o rima!

    RăspundețiȘtergere
  3. :X:X:X:X:X:X:X ii ador, as vrea s eu :)
    eu le gasesc nume in timp, in functie de personalitate sau de cum arata, incep sa le zic in vreun fel si asa ramane:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce simpatice si micute sunt :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. am crezut ca e unul singur :D ori seamana prea tare, eu sunt eu prea blonda si nu-mi dau seama ca sunt doi :D
    oricum sunt dragalasi :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ce scumpe sunt!! Sa-ti traiasca :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce scumpe sunt!!! Pic si Poc :))). I suck at names =)))

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumosi :x pufi si fifi :)) le am nu gluma. sunt asa de mititele cred ca as intra in panica cand nu le vad;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Aww your hamster is so cute! Seeing your pictures makes me really miss mine :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa te faca fericita si la cati mai multi neporobotei :)) :X.

    RăspundețiȘtergere
  11. vai...imi faci ziua mai frumoasa cu astea mici:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am actualizat sexul pufoseniilor, grasuta e de fapt mascul iar mustacioasa e femela. Vom avea o echipa de fotbal cu siguranta :)

    RăspundețiȘtergere