Persoane interesate

marți, 20 septembrie 2011

OM-NOM-NOM-NOM




8 comentarii:

  1. Mooooama ce masa copioasa!
    Ce dulce e :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. maaaaaaai, imi faci pofta sa imi iau hamster si nu e bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca Daiana, ii cam rasfat si nu e bine...

    Andra, ce sta intre tine si un mustacios ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. A doua poza e geniala, cred ca n-as rezista si as pupa-o non stop pe soricica :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau si eu un hamsterel...Pacat ca al meu tata nu accepta animale in casa si zice ca hamsterii sunt sobolani :(( Bine vreau si pisica :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Deea, de hamsteri spune ca sunt sobo, dar de pisici ce mai spune ? Eu le ador pur si simplu...

    RăspundețiȘtergere
  7. ### Miss O - merci :)

    #### YellowJade dar crezi ca stau ? Abia le ating cu un deget si imediat o iau la goala. Fiind doi , se domesticesc mai greu, cu raposata Caisa mi-a fost foarte usor. Se tinea dupa mine ca un catel ...

    RăspundețiȘtergere