Persoane interesate

vineri, 2 septembrie 2011

Provocare Scrapper

Am lucrat acest inel pentru provocarea lansata de http://scrapper-in-romania.blogspot.com/

"Alb, negru + un strop de turcoaz "

Am vrut sa fac o combinatie indrazneata si sa iau in serios si la propriu stropul de turcoaz :)



Ma bucur ca in sfarsit am ocazia sa particip ! 
Succes participantelor !
___________________

Incepand de ieri inca doua mustacioase (Robo) ma fac sa zambesc. Deocamdata sunt fricoase si taaare prudente... dar ne imprietenim noi! 








17 comentarii:

  1. Ce cute este inelul :X Iar rozatoarele astea mici nu mai spun ;)) foarte dragalase :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mad@ :) Abia astept sa se obisnuiasca cu mine, dar cred ca va mai dura pt ca sunt fff fricoase. E, vom vedea...
    Merci :)

    RăspundețiȘtergere
  3. \ce frumos e inelusul :X iar hamsterii sunt the cutest :X am avut si eu o fetita si apoi un baietel. Sa iti traiasca, sunt cute si dragalasi si they eventually do funny stuff. Nu stiu daca au rotita, dar daca nu, sa le iei. Sa vezi atunci :X ;)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Andra :)
    Am cautat o rotita pe masura lor dar am gasit din metal si evit sa cumpar pentru ca e periculoasa pentru ei.(isi pot rupe labutele). Iar cele mici din plastic au sistem de prindere doar pt custi cu gratii iar eu am acvariu.Cu siguranta voi mai cauta, Caisa toata ziua alearga pe roata si stiu cat de mult ii place.
    Merci :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu aveam una care avea picioruse, nu trebuia prinsa :) Sigur gasesti pana la urma, cauta si pe net sau pe okazii ca mai sunt oameni care vand stuff de genul:)

    RăspundețiȘtergere
  6. aaaaaaaa cat de cuuuuuuute!!! dar Caisa?! :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Caisa e bine , are activitati specifice băbuțelor :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa lucrarea ta si dragute mustacioasele tale!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos inelu si animalutele sunt dulci rau:X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte interesant si dragut inelusul. Iar mustacioasele sunt si ele tare nostime. Mult succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Atat inelusul cat si Robo sunt superbi. Multa sanatate micutelului si bafta la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place foarte foarte mult combinatia ta!! E adorabil inelul :D

    Bafta multa la provocare:P

    Rux

    RăspundețiȘtergere
  13. ps: sa-ti traiasca mustacioasele, sa fie sanatoase si sa va bucurati impreuna:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos, sweetie!! Te invit sa iti alegi nuanta favorita a lacului de unghii pe care vrei sa il castigi in giveaway-ul meu de saptamana aceasta : http://adinapup.blogspot.com/2011/09/lacuri-de-unghii-sparitual-pic-heavy-si.html
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere