Persoane interesate

joi, 13 octombrie 2011

Flooded leaf veins

Am revenit cu inca un set, Flooded leaf veins de care sunt foarte mandra. Desi tehnicile folosite sunt usurele, piesele rezultate au un aspect mai aparte, ca sa nu spun deosebit ( ar suna prea pompos: )). Oooops , tocmai am facut-o ! He heee :) . Sper sa fie achizitionate cat mai curand, sunt atat de frumoaseee :) . Astazi sunt foarte bine-dispusa , iertati-mi entuziasmul un pic exagerat :)

Poza de grup : 


colierul este reglabil, pret 22 lei ( sold)


cerceii au lungimea de aprox 4,5 cm ( am si eu o pereche :) pret 13 lei


 
ambalaj de toamna :)

Adresa contact : dragonfly.accessories@yahoo.com ( aici puteti plasa comenzile sau ma puteti intreba orice )

5 comentarii:

  1. The black outline and small silver lines are all the veins of the leaf. All veins, midrib to the smallest silver, the same functions.

    veins

    RăspundețiȘtergere