Persoane interesate

luni, 17 octombrie 2011

Surprizaaaaaaaaaaa

Probabil va intrebati ce pregatesc de aceasta data nu-i asa ? Ei bine, am hotarat sa premiez pe una din cititoarele care-mi sunt aproape si care au comentat pe blog/Facebook. Am selectat ultimele 2 postari (Noapte de vara si Flooded leaf veins) pentru ca piesele postate imi sunt tare dragi :) .Sa nu ma intelegeti gresit, niciodata nu am cerut sa fiu periata sau preaslavita (nici nu aveti motive sa o faceti :))), ci pur si simplu am asteptat un feedback sincer din partea voastra :) .Ca s-a intamplat sa fie pozitiv, well...asta-i partea buna ( hiuh!). Aceasta metoda de a recompensa cititoarele este imprumuta de la Andreea. Asadar iata capturile ultimelor 2 postari pe blog + Facebook  :

Noapte de vara :
 Flooded leaf veins :
 Facebook- Flooded leaf veins:
 Facebook- Noapte de vara :

Fara sa mai trag de timp iata extragerea si rog castigatoarea sa ma contacteze pe mail. Cadoul ramane surpriza pana va ajunge in mainile ei :) . Singura rugaminte este sa faca un  review sincer,  urmand ca acesta sa fie postat aici pe blog :p . Tin sa mentionez ca vor mai urma astfel de surprize in urmatoarea perioada, iar daca doriti sa luati parte, principala cerinta este sa fiti sincere si sa-mi scrieti. Voi alege postari mai vechi sau mai noi(intotdeauna doua!) in functie de starea mea de spirit. Astazi au fost luate in vizor ultimele doua, v-am explicat mai sus de ce.



Well, sper ca am starnit cel putin un zambet cu aceasta initiativa :)

9 comentarii:

  1. feliciari!! frumos mod de a extrage ;)) Mi-a placut :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Miu Miu ai observat ca pana acum ai ajuns in "semifinala" de 3 ori? Poate ca la urmatoarea extragere vei avea si mai mult noroc :). Pup !

    Brigette :*

    RăspundețiȘtergere
  3. WOW CE IDEE DRAGUTZA :*
    FELICITARI CASTIGATOAREI

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari si tiee si castigatoarei:*

    RăspundețiȘtergere
  5. ce tare!!! felicitari castigatoarei!!!
    multumesc pt ocazia de a participa la concursul surpriza! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Vaaaai ce supriza frumoasa mi-ai facut :D Multumesc tare mult! Imediat vine si mailul... sunt convinsa ca orice contine premiul e superb si-mi va placea.
    Multumesc taaare mult!Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu ma bucur si doar sa ma vad pe biletele :D e placut ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de dragut din partea ta, imi plac extragerile surpriza:D

    RăspundețiȘtergere