Persoane interesate

duminică, 20 noiembrie 2011

Au ajuns !!! Au ajuns !!!!

Zilele trecute am castigat locul 2 la concursul organizat de Laura aka  http://www.classyandpink.com si a fost sponsorizat de Cosmetic Style .  Tema machiajelor a fost Classy and pink si mi s-a potrivit ca o manusa, nu mi-am permis sa ratez concursul. Premiul a constat in alegerea a 9 farduri mono de la Beauties Factory + o frumoasa si eleganta carcasa neagra. Cred ca o ora mi-a luat sa aleg cele 9 nuante, a fost tare greu mai ales ca paleta de culori e foarte larga. Sunt mandra ca am reusit sa aleg doar culorile/ nuantele de care chiar aveam nevoie. Veti vedea ca multe dintre pastilele alese sunt pentru highlight, in general acestea se consuma cel mai repede, asa patiti si voi ?


Din pacate pozele nu reflecta pe deplin realitatea, de exemplu portocaliul din colt nu este caramiziu ci un bright orange de toata frumusetea. Iar langa el este un portocaliu corai fooooarte frumos. Inca un motiv pentru care am nevoie de un aparat nou de fotografiat, bleah ...


In afara de cele primite eu mai aveam cateva farduri de la Beauties Factory, o parte din ele le-am daruit unei prietene iar o parte le-am pastrat pentru mine( 3 nuante de mov, un roz ce poate fi folosit inclusiv ca blush si un alb. Cel din urma amintit a fost cel mai abuzat dupa cum se vede, asta pana cand am observat ca nu e doar sidefat ci are niste irizatii ( deosebite ce-i drept) care nu sunt potrivite unui machiaj de zi. 
Pentru ca buretele trusei se murdareste foarte repede am hotarat sa-l indepartez si sa fac loc si pentru celelalte pastile, doar sunt surori, de ce sa nu locuiasca impreuna ? 

 Pastilele au fost lipite cu banda dublu adeziva, mi-a usurat munca foarte mult. ^^^

Dintre toate pozele pe care le-am facut am reusit sa gasesc una care sa reflecte realitatea ceva mai bine:


Laura iti multumesc foarte mult pentru acest premiu minunat, o sa "abuzez" de el cat pot de des :)
_______

In aceeasi zi am ridicat de la posta si pensulele de la iHerb , au peri sintetici si manere din bambus. Sunt multumita si ma simt extrem de bine ca nu au fost chinuite neajutoratele animale pentru ifosele mele in materie de beauty. In alte tari sunt tot mai cautate aceste pensule din par sintetic (cruelty free), iar la noi se cauta foarte mult cele din par natural. Circula un zvon TOTAL NEFONDAT cum ca ar fi mai calitative... yeah right :|  Sper sa prinda si la noi curentul , cat mai curand posibil. Ganditi-va la toate veveritele,samurii, bursucii, caprele, poneii, nurcile etc care sunt maltratate pentru a ne satisface noua dorintele....

 Mi-am ales 2 seturi cu pensule pentru ochi si unul mixt. Sunt fenomenale si dau randament, imi fac excelent treaba cu ele. Vi le recomand fara retineri pentru ca sunt accesibile ca pret si  foarte calitative. (le puteti gasi aici)

Setul mixt :
Toate seturile vin impreuna cu o borseta din bumbac si canepa + o oglinjoara ( nu stiu sigur daca in toate se gaseste, pt mine nu are importanta deoarece nu ma folosesc de ea)


Setul cu pensule doar pentru ochi : 



Au ajuns in aprox 3 saptamani si credeti-ma ca a meritat asteptarea. Despre alte detalii referitoare la transport, costuri, taxe, oferte etc puteti afla de la Maria , cu ea am pus comanda impreuna cu alte fete. E a fos creierul operatiunii asadar e mai informata si mai in masura sa va sfatuiasca. Inca nu a facut un review despre pensule dar a anuntat pe blogul ei ca urmeaza :) . Pun pariu ca e unul pozitiv, hee he !!! 
Choco  are si ea aceste pensule, va invit sa-i cititi parerea despre ele.
Daca vreti sa va documentati si mai mult , faceti o cautare pe youtube  veti gasi muulte review'uri facute acestor pensule, sa nu va mirati daca sunt ridicate in slavi :)

16 comentarii:

  1. Arata foarte,foarte bine,atat pensulele cat si fardurile!Sa le folosesti cu mare placere!
    Felicitari pentru premiu!!!! >:D<
    Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Era si timpul sa se schimbe ceva in mentalitatea aceasta a pensulelor din par natural.. Desi prefer oricand produsele naturale in defavoarea celor sintetice, in cazul acesta chiar spun pas natural si hello sintetic:D :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Congrats, sa le folosesti cu placere! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sunt foarte, foarte faine! Eu am setul micut de pensule, dar cred ca voi comanda cat de curand unul de ochi si poate 1-2 pensule individuale. Mi se par extraordinare si nu pierd niciodata par (le spal saptamanal si le am de vreo 4-5 luni).
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. @@@@ Alexandra 1 merci :) tu de ce nu te-ai inscris ?


    @@@ Alexandra 2 pe mine stii ce ma enerveaza ? Unele fete striga sus si tare ca vor din par natural pentru ca sunt mai calitative. Dar nu se gandesc ca firmele ultra cunoscute cum e Sigma produce si din fibre sintetice si sunt grozav de bune.

    @@@ Kokokoko merci tare mult >:D< :* Am avut si mult noroc, hee hee

    @@@ Georgiana nici ale mele nu pierd par, eu mai aveam deja un set tot mixt si cam stiam la ce sa ma astept cand le-am comandat pe cele noi. Sunt GROZAVE !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari scumpo! m-am bucurat mult cand am vazut ca ai castigat si aici si la cel cu sleek :*
    sa le folosesti cu placere si sa ne arati cat mai multe look-uri, da?!
    pensulicile arata foarte foarte bine si par atat de moi si catifelate :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Vai, sa le folosesti cu placere! Sunt atat de frumoase toate:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari,sa le folosesti cu placere >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur pentru tine,Libelulo!
    Sa le folosesti cu drag si spor, abia astept sa vad machiaje cu ele:D
    Setul cu pensule numai pentru ochi il am si eu si imi place cel mai mult pensula aceea care seamana ca una de blending desi pe ea scrie ca e de highlight :))Despre cea din mijloc zic:x
    Eu vreau sa imi mai iau un set pentru fata, niste brotacei mici :))
    Te pup,Libelulo!

    RăspundețiȘtergere
  10. #### Helloo A.M :) Deocamdata o sa ma multumesc doar cu practica, vreau sa aprofundez cat mai multe tehnici , nu mai fac poze ca oricum nu am cu ce :) Poate de Craciun imi cumpar o camera noua, pana atunci incerc sa strang banuti :)
    Merci tare mult si sa stii ca sunt taaaare moi, e o diferenta enorma intre ele si pensulele CS, elemental sau elf .

    RăspundețiȘtergere
  11. #### Karmen merci :) De maine ma infing in ele :D

    RăspundețiȘtergere
  12. #### Brigette :* merci tare mult

    ### Whisper my dear pai sa stii ca acea pensula chiar pare de blending, e ciudat ca teoretic se foloseste pentru highlight, eu pt pasul asta apelez la pensulele taiate oblic, cum e a 2-a din stanga. E un pic cam mare ce-i drept,nu stiu ce voi face cu ea.Tu la ce o folosesti ? De exemplu cea de la elf e perfecta ca marime si forma.
    A si vrei pensulele acelea micute pt fata ? Alea dragute foc ? http://www.iherb.com/EcoTools-Beautiful-Expressions-Kabuki-Set-Limited-Edition-4-Piece-Set/39229?at=0
    Sa pandesti siteul caci se vand repede, foarte des vad stocul 0
    Ia spune-mi te rog la ce folosesti fiecare pensula din setul pentru ochi ...

    RăspundețiȘtergere
  13. sa le folosesti sanatoasa, pufoaso!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. pensulele sunt excelente, si ale mele,toate, sunt de la ecotools.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa le folosesti sanatoasaaaaaaaaaa >>>>>>>>>:D<<<<<<<<<<<< Sunt yummy si ale tale :D

    RăspundețiȘtergere
  16. sa te bucuri de toate.arata super.mor si eu dupa pensulele alea:X

    RăspundețiȘtergere