Persoane interesate

vineri, 11 noiembrie 2011

Guest Designer- Scrapper + cadoul boonDY's Box + cateva machiaje

Luna aceasta am avut onoarea de a fi  desemnată Guest Designer pe siteul Scrapper In Romania . Ce presupune această distincție ? Ei bine, am lucrat un set respectand tema Mov si lila alaturi de echipa permanenta a site'ului si am raspuns unei serii de intrebari. Este un mini interviu pe care va invit sa-l citiți apăsând AICI  !
Aveți si voi ocazia sa participați, trebuie doar sa creați un obiect  respectând tema Mov si lila și să-l înscrieți accesând ultimul link listat de mine ^^^ . Provocarea se incheie pe 3 decembrie 2011 așa că nu pot să vă doresc decât  mult spor si inspirație, timp aveți destul. Pe mine aceste provocări ma scot din amorțeală  , sunt o persoană căreia îi place competiția când vine vorba de handmade așa că nu ezit și particip de cate ori am ocazia .
Setul este lucrat manual în întregime și este format dintr-un colier (24 lei) si un inel (20 lei), ambele reglabile :)








 ______________

Duminica ce tocmai a trecut, Diana de la http://boondysbox.blogspot.com mi-a făcut ziua mai frumoasă desemnându-mă caștigătoare la concursul pe care l-a organizat timp de o luna. Mi-a oferit mirobolanta trusa de la Sleek- Me, Myself & Eye , e singura despre care pot sa spun ca voi folosi toate pastilutele pe care le contine. Am ridicat-o de la Poștă acum cateva ore și sunt taaare încântată, sper să am parte de ea pana la ultima particulă de fard . Pentru că îmi place foarte mult, sunt puțin paranoică și îmi este frică să nu o scap  :d  . Incă nu le-am încercat dar o voi face in curand, am ramas datoare Dianei cu niste machiaje în diferite combinații de culori. Pensulele sintetice cu mâner din bambus sunt pe drum, ce imi mai lipsește este un aparat bun :(  cel pe care il dețin și cu care îmi pozez lucrările excelează doar in macro . 

Am primit si o felicitare adorabila

_____________________
1

_________________
2

___________
 3
1,2 sau 3 ? :)

19 comentarii:

  1. Primul machiaj mi se pare cel mai dragut!
    Te pup!



    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. ah Libelulo ce-mi plac! ador blendigul atat de curat, cat de finuta e trecea intre culori :X love it!! sa ne mai arati ca tare frumoase sunt! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragute machiajele! Chiar te pricepi sa stii! Paletuta Sleek e superbaaa!!! Am si eu doua si le ador! Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. 1 si 3 sunt fabuloase!! :D Felicitari pt ambele reusite, le meriti :)
    Pupici
    Ps. iti trimit si eu pozele maine, nu am uitat, dar nu am avut aparat :(

    RăspundețiȘtergere
  5. mie-mi plac toate trei :D iar setul este super ♥ felicitări :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si ca sa raspund fiecareia :

    %%% Merci Valentina :) te incanta perlutele, asa-i ?

    %%% A.M nu esti cu nimic mai prejos sa stii, ba chiar imi poti da lectii :)

    %%% Pisoias blondut merci :* , trusa castigata e cea cu nr 4, si mie imi plac fardurile Sleek, mult de tot. Rar ma ating de celelalte truse/ monouri, doar atunci cand am nevoie de o culoarre ce nu se regaseste in paletele Sleek :)

    %%% Reyes merci mult :*

    %%%% Georgiana no problem, eu nu ma grabesc sa stii :* a si merci :)

    %%%% Iepurico :))))) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. IIiiiii ce ma bucur ca a ajuns intreaga. Daca ai sti ce emotii am avut.. dar o vad intreaga si pe maini bune :D Sa te buuucuri de ea si sa o folosesti pana la ultima particula de fard. :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Congrats on the interview and winning the palette :x

    RăspundețiȘtergere
  9. Uff de cand zic ca imi fac si eu un machiaj mov cu sclipici.. Ma inspiri!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. **** Almi merci, esti draguta :) mai ales ca stiu cat de frumos lucrezi tu :)

    **** Diana- si eu aveam putine emotii dar uite ca a ajuns intreaga trusa :) Multumesc frumos >:D<

    ***** Merci Kokokokoko :* din cand in cand imi surade si mie norocul :):D

    RăspundețiȘtergere
  11. ***** Sa stii Alina ca si mie tot primul imi place cel mai mult, cred ca datorita perlutelor. Merci pentru vizita !

    **** Alexandra-Pai ia sa ma tragi de maneca dupa ce il faci :) Sau poate il descoper singura :d

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari pentru interview,l-am citit deja de 3 zile,si tot asteptam sa postezi ceva pe blog ;))
    A iesit foarte bine lantisorul si inelul,iar machiajele sunt foarte dragute,mie imi plac toate 3,dar mai ales prima <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga libelulici nu incetezi sa ma uimezi :) Lucrarile tale sunt asa frumoase si bine lucrate :) Sper ca intr-o zi voi ajunge si eu sa fac chestiute macar pe jumatate la fel de frumoase. Cu Fimo eu exersez de ceva timp insa nu am facut nimic care sa imi placa mie asa mult incat sa merite un loc pe micul meu blog...Oricum felicitari, eu deja stiam ca esti talentata :P

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place foarte mult machiajul tau si culorile la fel.

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Brigette merci , te tenteaza sa participi la provocarile Scrapper ? Sa nu eziti...

    @ Deea practice makes perfect, asta spun mereu mereu. Hai pe forumul lucru de mana, o sa gasesti acolo un topic ce tine doar de fimo si inca unul cu provocari lunare.

    @ Strumfa bucatareste - iti multumesc :) cu machiajul sunt la inceput, abia invat sa blenduiesc fardurile intre ele, mai e cale lunga de parcurs.

    RăspundețiȘtergere