Persoane interesate

duminică, 27 noiembrie 2011

Gold, plum and copper

Hello, hello :)

In ultima perioada am fost mai receptiva la tot ce se intampla in jurul meu si multe lucruri aparent monotone m-au inspirat.  Astazi m-am jucat putin cu  o parte din comorile mele, aveam un dor nebun ce-i drept :) . L-am potolit realizand urmatorul machiaj :








Produse folosite : 


+ mascara Definitive Volume ( Deborah), tus Farmasi, creion Ada, creion Avon, creion sprancene Nyx, fard Flormar alb si gene no name :)

Jully m-a ajutat cu pozele si ii multumesc inca o data :)

Imi place tare mult ce a iesit si simt ca ma reprezinta in totalitate :)


33 de comentarii:

  1. wooooow :) deci e bestial!!!
    spune-mi ...spune-mi... ce aparat folosesti? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb machiaj! Imi plac mult nuanta de pe pleoapa mobila.
    Paletele Sleek creeaza dependenta:).
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Beauuuutiful colour combo! I simply adore that lid shade. I also like the contrast between the high and low shimmer finishes.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb machiajul!!! Ador combinatia de culori,arata minunat!
    Multi pupici!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti super talentata nu numai in bijuterit,ci si in make up! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce combinatie frumoasa de culori:X super machiaj :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. ti-a iesit super:X..deci trebuie sa iti fac o vizita sa ma machiezi si pe mine;))

    RăspundețiȘtergere
  8. ### Roxie, e un canon 880 is , ti-am raspuns aseara pe facebook :) |


    ### Simi cata dreptate ai, sper totusi sa nu le schimbe formula sau sa le scumpeasca , asa se intampla cu toate produsele pe care le iubim si care sunt convenabile ca pret. Sper sa nu li se urce la cap succesul international pe care il au ...

    ### Pinkie - merci :) nu prea stiu cum sa raspund la astfel de remarci, nu vreau sa credeti ca dau dovada de modestie falsa, dar chiar cred ca aproape oricine poate realiza un machiaj decent, secretul sta in practica.
    Cand iti vad numele imi zboara gandul la parfumul cu zmeura care nu se mai fabrica :((( uofff

    ### Choco dar ai timp ? Si bagaje, si poze pt taguri si machiaj, toate pe ultima suta de metri ? Deja ai ajuns asa'i ? Ti-e bine, sunt sigura, sa te relaxezi gandindu-te macar putin la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. $$$ Gya - merciii my dear :)


    $$$ Kokoko sar'naaaaa x 10 :*


    $$$ SilhouetteScreams - ooops, you reminded me without realize that I forgot to mark a shade that I used for lower eyelid, oh crap !
    Thanks for stopping by :)


    $$$ Merci Alexandra, dupa ce ti-am citit comentariul m-ai luminat fara sa vrei, combinatia de culori e potrivita pentru Craciun, oare de ce nu m-am gandit mai devreme...


    $$$ Andreea, Andreea cum ma flatezi tu pe mine :)I-am raspuns si Ioanei(Pinkie) cam acelasi lucru : chiar cred ca aproape oricine poate realiza un machiaj decent, secretul sta in practica. E valabil atat pentru machiaj cat si pentru accesorii, daca eu pot atunci oricine poate !!!


    $$$ Merci Camy, alegerea culorilor a fost spontana, imediat m-am hotarat, pac-pac. Daca trebuia sa ies cu acel machiaj stateam o ora in fata truselor gandindu-ma ce sa aleg :))


    $$$ Alina cand trebuie sa mergi la un eveniment, ai o intalnire sau pur si simplu vrei un machiaj facut de altcineva stii unde ma gasesti :) Trebuie doar sa fii intelegatoare, sunt la inceput :)

    RăspundețiȘtergere
  10. OMG Libelula!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! este absolut superb! se vede pe zi ce trece ca evoluezi. bravo! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. OMG, e perfect ! Mâine am să îl încerc și eu, e prea fain să nu mă inspir.
    Mai vreau look-uri :)

    RăspundețiȘtergere
  12. nice job!
    ai un blog award de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt atat de invidioasa :) TI-a iesit superb! Abia astept sa imi vina si mie paleta a doua paleta Sleek pe care am achizitionat-o. I just love them...:)

    RăspundețiȘtergere
  14. In primul rand iertati-mi intarzierea cu care va raspund :) Nu se va mai intampla :d


    $$$ Brigette iti foarte multumesc :*


    $$$ AM well, practica cred ca incepe sa-si spuna cuvantul :)) Fata de cum ma machiam inainte chiar am evoluat putin putin :)


    $$$ iguanitza cred ca e al 2'ea cel mai bun machiaj al meu , primul fiind cel mov smokey :) chiar sunt curioasa cum iti iese :)


    $$$ Chatte am uitat sa povestesc cum am aplicat tusul =)) e de rasul curcilor. Am terminat aplicarea fardurilor si in loc sa aplic tusul , entuziasmul de a purta gene false m-a facut sa trec direct la ele si la mascara :)) M-am trezit cu genele puse si fara contur, cam 30 min m-am chinuit sa aplic tusul, genele erau arcuite si nu vedeam deloc ce faceam sau pe unde era pensula tusului. Pana la urma am urmarit linia genelor si gata, m-am bazat pe faptul ca tusul era rece si simteam pe unde il aplic :))Oh gosh...


    $$$ Alina iti multumesc :)


    $$$ Deea nu ca sunt faine ? Sunt in stare sa renunt la toate celelalte farduri pt Sleek :)

    RăspundețiȘtergere
  15. superb machiaj...poate la urmatoarele vedem si all face, mai ales ca esti atat de draguta!

    RăspundețiȘtergere
  16. merci tare mult :)
    poza full face n-o sa prea vedeti pentru ca ma machiez doar la un ochi :)

    RăspundețiȘtergere
  17. ai primit un premiu la mine pe blog ;;) http://karina0205.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  18. Karina merci pentru premiu :) imediat iti fac o vizit " sa-l ridic " :))


    Almi merciii :) dar nu se compara cu ce faci tu

    RăspundețiȘtergere
  19. super machiaj si superbe poze :X Imi place cum amesteci culorile, te pricepi! :* Pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. ar trebui sa faci postari cu machiaje mai des, iti ies fffff bine :X

    RăspundețiȘtergere
  21. Superb, imi placee foarte mult combinatia de culori pe care ai folosit-o si a iesit perfect..felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  22. Blonde Kitten - ma straduiesc :)

    Alexandra Rotaru - am anumite retineri, cred ca imi voi deschide alt blog

    Butterfly - merci, rar mi se intampla sa fac un machiaj ca acesta, cred ca tine de stare si timpul disponibil

    RăspundețiȘtergere
  23. imi place foarte mult machiajul. ti-a iesit foarte bine, dar imi place si mai mult cum a iesit liner-ul...asa mat...

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc Larisa, este de la Kalos, tub alb. E dragutel, pensula e subtire subtire dar ce nu-mi place este ca nu rezista prea bine...

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu stiu cum de l-am ratat cand ai postat, dar OMG cat e de fain! E pur si simplu superb si perfect realizat. Sa ne mai arati :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e cel mai interesant machiaj pe care l-am lucrat pana acum :)
      Danke Georgiana !

      Ștergere