Persoane interesate

vineri, 4 noiembrie 2011

Piese lucrate la comanda in ultima perioada

Pentru Marilena din Arad (  http://accesoriicrosetate.blogspot.com/ )   am lucrat acest set format dintr-un colier reglabil si un inel cu baza din bronz.




 
Set ce se asorteaza cu aceasta pereche de cercei achizitionata de ea acum cateva saptamani.


Piesele au fost impachetate si expediate cu preaiubita posta romana, iar peste cateva zile vor ajunge in mainile Marilenei .

_________________________________

Pentru Bianca din Cluj  am lucrat acest set , nu mai era disponibil pt ca fusese achizitionat de Marilena cu cateva zile inainte. Am incercat sa-l refac iar a doua incercare a fost cu noroc. Pe prima am postat-o deja pe blog si pe care va invit sa o achizitionati caci este disponibila ( "Fall Woods Forest" )
Setul Biancai a fost expediat si este pe drum, cine stie unde. Sapt viitoare va ajunge la ea :)
______

A si sa va arat o mustacioasa ce statea la caldurica :)



Adresa contact : dragonfly.accessories@yahoo.com (aici puteti plasa comenzile sau ma puteti intreba orice )


10 comentarii:

  1. foarte frumoase seturile [:*]
    si mai frumoasa mustacioasa ta [;))] [:X] mi-aduce aminte de fetita mea [:(] sa-ti traiasca [:*]

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce s-a intamplat cu ea ?
    Eu nu pot sa le deosebesc, se sperie si se zbat daca incerc sa le analizez you know what ....

    RăspundețiȘtergere
  3. te vizitez de ceva vreme, dar acum e oficial! poate ma vei vizita si tu!
    by the way...imi plac mult creatiile tale, au personalitate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Kokolina :* merci !

    Adnia mult succes cu blogul, de azi te urmaresc si eu :). Multumesc apropo :)

    RăspundețiȘtergere
  5. manutele astea ale tale sunt de aur!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Uaau ce verde frumoos <3 Eu care nu prea sunt cu verdele, acesta e superb !

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum reusesti sa faci soricelul sa stea la mangaiat sau macar sa stea locului o clipa??? A mea e o salbatica mica, cu toata tragostera noastra, cand bagam mana la ea baga coltii de zici ca nu e adevarat. :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In perioada aceea aveam 2, cea din poza e fetita care era tare lipicioasa, intre timp a murit si am ramas cu baiatul care e un fricos , nu musca pt ca celor din specia Roborovsky nu le sta in fire, mai degraba fug sau fac pe ei cand se sperie. Sunt la al 4-lea muscacios Robo si niciunul nu a incercat sa ma muste.
      Cand mai vreti sa interactionati cu el folositi-va de mancare, incet incet va va asocia cu sursa de hrana si se va mai domestici.

      Ștergere