Persoane interesate

miercuri, 23 noiembrie 2011

Surpriza Polymer Clay Ro + primul machiaj cu Me myself & Eye

In ultima perioada numai de surprize placute am avut parte iar astazi va voi vorbi despre cea mai recenta. Pe blogul http://polymerclayro.blogspot.com/ setul " Mov si lila" a fost ales ca fiind "Lucrarea saptamanii " . Un motiv real de bucurie , ma simt onorata sa fiu prezenta pe blog prin intermediul creatiilor mele. E un sentiment înalțător ...


Va invit sa lecturati intregul articol si de ce nu, toate postarile blogului : http://polymerclayro.blogspot.com/  . Daca va atrage argila polimerica, atunci este o sursa buna de informatii si tutoriale atat pentru incepatori cat si pentru artistii pro .
_______________________

Acum cateva zile va povesteam ca am castigat la concursul Dianei paleta Me, myself & eye iar aseara am hotarat sa o incerc . Sunt atat de multumita de fardurile de la Sleek incat imi doresc acum absolut toate trusele lor, inclusiv cele din editii limitate.
Incepand cu zilele urmatoare voi incepe sa realizez toate lookurile promise Dianei, acesta a fost doar un experiment, ca sa mai exersez blendingul. Imbucurator este ca am gasit un loc in care pot face poze cat de cat decente, asta pana de Craciun cand intentionez sa-mi cumpar o camera noua. Daca sunteti curioase ce am folosit just ask .



Vreau sa stiu daca deranjeaza pe cineva hotararea de a amesteca handmade'ul cu tot ce tine de beauty pe acest blog.

19 comentarii:

  1. uuuuuu, love it! Stiam eu ca o vei folosi wisely! :D >:D< Pe mine nu ma deranjeaza sa fie amestecate, chiar ma bucur! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Este superb machiajul....:X Pe mine una nu ma deranjeaza chiar imi place si astept sa vad si alte machiaje realizate de tine:*

    RăspundețiȘtergere
  3. O ador, o ador ... iti multumesc tare mult Diana :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anicka Maya merci frumos, nu e mare branza dar l-am postat pentru ca imi este drag . Sper sa gandeasca toti vizitatorii la fel ca voi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult machiajul si-ti vine tare bine. Si-mi place ca le amesteci, ca le scrii din suflet, asa, pe nerasuflate si asta-i frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Merci de pont! M-am abonat si eu la acel blog. Pentru o incepatoare ca mine e perfect si imi place sa incerc lucruri noi :)
    2. Foarte frumos realizat machiajul. Me love it! Si nu, nu ma deranjeaza amestecarea...Chiar imi place. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari!!!! ma bucur mult! :*
    cat esti de frumoasa si cat e de superb machiajul! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb machiajul! Apropo,imi place parul tau ;;)

    RăspundețiȘtergere
  9. frumusica mai suntem noi..iti sta foarte bine asa cu machiajul si bucle jucause:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata superb machiajul (vaii cat de bine e trasata linia de tus:X:X) si nu mai zic ce frumoasa si dulce esti.. mai ales zambatul tau... e adorabil:X

    RăspundețiȘtergere
  11. I loooove it! Si parul tau e atat de frumos & shiny! :) Nici pe mine nu ma deranjeaza deloc amestecarea. Pup

    RăspundețiȘtergere
  12. un machiaj perfect pentru o satena!

    RăspundețiȘtergere
  13. @@@ Macnetize - cand faci ceva din placere intotdeauna iese ceva frumos/ placut . Sper ca e valabil si la mine :) Merci !

    @@@ Deea - sigur te vor ajuta sa stii, nu gasesti oriunde acele tutoriale


    @@@ AM - Deocamdata doar 2-3 culori stiu sa combin :))incet incet sperrr sa-mi imbunatatesc tehnica . Eu ma bucur ca nu s-a prins nimeni de faptul ca eram machiata la un singur ochi :)) , de fapt tot machiajul a fost aplicat doar pe jumatate de fata :)))

    @@@@ Camelia iti multumesc :)


    @@@ Brigette - sa stii ca e cam greu de stapanit plus ca in pozele cu blitz el oricum pare sanatos si straluceste frumos, in realitate lucrurile nu stau chiar asa :D

    @@@ Alina- tu m-ai vazut si " naked" din pacate :))) chiar recent ...
    A si buclele imi plac cel mai mult cand deja au 2 zile, atunci sunt asa lejere si naturale. Spun asta pentru ca le fac cu placa si in prima zi sunt ca niste sarmalute :)


    @@@ Ionny - legat de tus, bine ca mi-ai amintit, trebuie sa-l schimb. A trebuit sa;l aplic in 3 straturi pentru ca nu e prea pigmentat. Am avut destule emotii cand l-am aplicare- reaplicat si re-reaplicat :))Se ducea naibii totul...


    @@@ Georgiana - buuun ,ma bucur ca nu deranjeaza :) Ideea este ca au raspuns doar fetele care au blog de beauty, din breasla handmade nimeni nu a raspuns si ma intreb daca nu cumva si tacerea e un raspuns.
    Shiny e doar de la blitz , in realitate nu prea e ...

    @@@ C.L.M - merci :)

    @@@ Alina - tind sa-ti dau dreptate :)

    RăspundețiȘtergere
  14. succes cu camera :)...si eu vreau una bunuta...poate vine moshu :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte frumos machiajul:*:*:*imi place mult!!

    RăspundețiȘtergere