Persoane interesate

marți, 15 noiembrie 2011

Toamnă târzie....


Am revenit cu inca un set tomnatic, format dintr-un colier reglabil si o pereche de cercei. Ce imi place la el este ca se asorteaza usor si se potriveste atat unei tinute casual cat si unei tinute mai sofisticate. Setul este lucrat pentru concursul organizat de http://cdb.designerdebijuterii.com , tema fiind Rapsodii de toamna .Nu ramane decat sa fiu zen si sa sper ca voi castiga,  lucrarea castigatoare se va alege cu random :). (pret colier 45 lei, pret cercei 14 lei )





 ____________

Va amintiti de surpriza din 17 octombrie ? YellowJade aka Georgiana aka http://georgiasmirror.blogspot.com a fost norocoasa ce a primit o mica atentie din partea Dragonfly Accessories. Intre timp, pachetul a ajuns si am primit din partea ei o serie de poze si un review.


"Am primit in urma cu 2 saptamani cadoul surpriza castigat pe blogul Libelulei. Recunosc ca imi doream in secret un colier-frunza, ca cel pe care il admirasem, si chiar asta am primit :)
Cadoul a fost ambalat absolut superb, iar cutiuta era decorata cu fluturasi colorati, astfel incat l-am desfacut cu mare grija. Inauntru ma astepta un colier khaki, impreuna cu cercei potriviti pentru a forma un set. In plus, un magnet adorabil in nuante de roz-mov si un biletel scris de mana, gest care mi-a placut foarte mult.
Setul e lucrat impecabil, iar "frunzele" le imita foarte bine pe cele reale. Nervurile sunt multe si dese, piesele sunt usoare si placute la purtat :) Lantul e inchis la culoare, iar cerceii au marimea pe care o prefer, asadar surpriza a fost fix pe placul meu!
Un detaliu frumos il reprezinta margelutele de langa incuietoare.
Setul are cu siguranta un aer de toamna, iar culoarea neutra il face perfect pentru orice tinuta.
Multumesc inca o data Danei!"

Sa le porti cu drag Georgiana !!! 


Adresa contact : dragonfly.accessories@yahoo.com (aici puteti plasa comenzile sau ma puteti intreba orice )

5 comentarii:

  1. Foarte frumos! Bafta multa! Sunt superbe ambele seturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. E supeeeerb!!Sper ca tu sa castigi :*

    RăspundețiȘtergere
  3. De aceasta data nu mi-a suras norocul , au fost 23 de inscrieri deci concurenta a fost mare. Noi sa fim sanatosi :)
    Nu consider ca este un esec pentru ca daca nu exista acest concurs nu lucram colierul si nu realizam aceasta montura pe care intentionez ca o mai folosesc. A fost o sclipire de moment si am desenat-o repede pe o foaie.
    Uneori daca nu suntem stimulati cu tot felul de provocari riscam sa ne plafonam...zic si eu :)

    RăspundețiȘtergere