Persoane interesate

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Colier Unicat -Textures all the way

 
       Astazi va prezint un colier texturat, lucrat manual din argila polimerica :) . Pentru un aspect cat mai placut am montat cateva margelute de nisip si zale metal gun . Colierul se poate regla dupa preferinte, in pozele cu bust este setata o lungime medie.(pret 29 lei)
Este un model UNICAT de care te poti bucura doar tu sau o persoana draga daca alegi sa-l daruiesti .
Se pot lucra si cercei (model ciorchine) din margelute de nisip, pentru a forma un minunat set.

 







Adresa contact : dragonfly.accessories@yahoo.com (aici puteti plasa comenzile sau imi puteti adresa intrebari )

7 comentarii:

  1. E mirific 8->chiar azi ma gandeam cand mai postezi ceva lucrari de ale tale,si poftim.e superb,imi place foarte mult:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Brigette, au fost gata de o saptamana cel putin dar nu am reusit sa le fac poze pt ca e greu sa nimeresti o lumina cat de cat ok, stii cum e .

    RăspundețiȘtergere
  3. Es una preciosidad, muy elegante. Besos

    RăspundețiȘtergere
  4. Da da,stiu...Crede-ma,eu as avea cele mai multe poze,daca nu ar fi timp asa urat,si ar batea soarele :(

    RăspundețiȘtergere