Persoane interesate

joi, 15 decembrie 2011

GIVEAWAY - Inel Bloody Mary

 Organizez un giveaway rapid pentru a premia o cititoare a blogului cu inelul reglabil Bloody Mary
Singura conditie este sa fiti abonate prin GFC, in comentariu trebuie sa va scrieti numele cu care imi urmariti blogul  si sa va argumentati participarea la acest giveaway.

Comentariul trebuie sa aiba forma : 

Nume GFC: 
Argumentare  :





Giveaway'ul se va incheia la sfarsitul saptamanii, adica duminica seara, 18 decembrie la ora 19:00 ( inscrierile dupa ora anuntata nu se vor lua in considerare) .

Succes !!!

23 de comentarii:

  1. Nume GFC:Brigette
    Argumentare:As vrea sa-l castig,deoarece este o lucrare de a ta si imi place rasina turnata pe el,arata foarte dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. GFC: Alexandra Chereches ( sper ca asa este caci mi-am schimbat de cateva ori numele :))))
    Argumentare: spre exemplu acum port inelul de la tine, tot cu model cu frunzulita si ma dau mare cu el...siiii unul bloody nu am ;;) e bine? :D:D:D

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!
    GFC:Minnie Angel
    M-am inscris la acest giveaway sperand ca voi avea sansa sa castig acest frumos inel.Te felicit pt tot ceea ce faci.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nume GFC: Dana Constantin
    Argumentare: este un inel superb pe care sicer as fi tare bucuroasa daca l-as castiga :)(sincer iti admir toate lucrarile, chiar daca mai din umbra)

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC:Pascu Ionela
    Particip la acest concurs pentru ca imi place foarte mult inelul,atat culoarea cat si modelul.Am vazut unu asemanator si cand m-am dus a doua zi sa il cumpar nu-l mai avea.:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Nume GFC: Andreea-Elena (parca asta era numele)
    Argumentare: fiindca e ceva facut de tine, imi place textura ca niste vene... plus ar fi un cadou frumos de Craciun (pt mine) :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nume GFC: Gya
    Argumentare : Imi place inelul foarte mult si de mult imi doresc ceva facut de tine

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: A.M.S.
    Argumentare: mi-l doresc pentru ca are o culoare deosebita si mai ales pentru ca nu am nici un inel pe aceasta diminesiune; in plus vine atat de bine cu oja pe care o ai :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Nume GFC: Ador.mita
    Argumentare : Imi place tare de tot :)
    Textura asta de frunza este preferata mea imediat dupa florile tale de liliac :)

    si a! azi e ziua mea :) deci azi pot sa imi doresc orice

    RăspundețiȘtergere
  10. Binenteles Ador.mita :)
    Happy Birthday, sa fii fericita !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. gfc: miha.ela
    argumentare: pe mine m-a dus gandul la plamani :D o fi ora tarzie de vina, dar imi place culoarea, forma si ar fi primul inel de acest gen.. il cam vreau :)

    RăspundețiȘtergere
  12. GFC: Eva Luna
    Argumentare: ESTE SUPERB!!! Need i say more?
    Habar n-am cum reusesti sa le faci, dar arata super!

    ...and, if you're interested, check out my giveaway:
    http://whatever-eva-wants.blogspot.com/2011/12/win-book-giveaway.html

    Pup, Eva.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna,
    GFC: marilena maftei
    Argumentare: inelul este deosebit si superb, culoarea este perfecta si foarte pe stilul meu. Numele meu este Marilena insa majoritate imi spun Mary, asa ca mi-ar placea sa cred ca acest inel a fost creat sa fie purtat de o persoana cu acest nume.:)
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  14. gfc: coshuletzul_colorath

    argumentare: sincer, sunt atat de multe motive incat nici nu stiu pe care sa-l invoc [:P] deci...daca e Mary inseamna ca e pt mine ca doar ma cheama Maria [:P] dar...imi plac foarte mult bijuteriile tale, mi-am promis de atat de multe ori ca o sa-mi cumpar cate ceva incat pana la urma, tot trb sa fac cumva si sa-mi iau [:X] in al doilea rand, ador inelele...ele si cerceii sunt bijuteriile mele preferate....iar culoarea esre superba [:X] ca sa nu mai zic de model, care mi-a placut intotdeauna...

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC mariana
    Argumentare:Imi place cum arata,imi place culoarea,(eu am multe haine rosu-grena)adica am la ce il asorta,imi plac frunzelulitele in relief de deasupra,imi place caare piatra mare asa cum imi plac mie inelele si nu in ultimul rand p[entruca este handmade
    Multumesc,felicitari pentru ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  16. Gfc: bbydoll
    Imi doresc inelusul deoarece imi place foarte mult si chiar mi-ar trebui un accesoriu rosu :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Ciao, scuze ca ma bag si eu in seama pe aici :D dar mi-a placut ft mult inelul si ma intereseaza daca nu ai altul acelasi model si culoare si de vanzare?

    RăspundețiȘtergere
  18. Nume GFC: Simon Alexandra
    Argumentare : Imi place muult, si am si eu o oja aproape la fel de mov.. Si vreau sa ma laud cu el, pentru ca, cerceii pe care mi i-am luat mai de mult au facut ravagii :X

    RăspundețiȘtergere
  19. Curls, spice and everything nice inelul a fost de vanzare pana acum cateva zile, imi pare rau ca nu l-ai observat. Nu, nu mai este in stoc niciunul asemanator .
    Pentru mai multe modele : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.222108674512566.53912.100001403041974&type=3

    RăspundețiȘtergere
  20. gfc:deuta_01
    Imi doresc sa castig inelul pentru ca este unic nu am vazut unu cu model asemanatir imi place fff mult atat culoare cat si modelul:*

    RăspundețiȘtergere