Persoane interesate

vineri, 30 decembrie 2011

Ice Queen - accessories then, and now makeup ... ( postare luunga ca o zi de post :))

Isi aminteste cineva de setul Ice Queen si de frazele magice pe care Ramona J le-a compus pentru el ?

„Şi sănii argintii dansează prin marea albă şi pufoasă, spărgând cu clopoţeii lor jucăuşi semeţia stinghera a copacilor de cleştar...şi fâşii albastre de cer infinit se împletesc cu flori îngheţate şi-mi îmbraca creştetul în coroane de nestemate, dăruindu-mi o frântură din splendoarea împărăţiei de filigran a iernii.Glasuri senine încălzesc viforul cu sunete şi ritmuri de colinde, şi cerul e parcă mai albastru, poleit de limpezimea şi dăruirea lor.  „



Poate ca ati observat de-a lungul anilor ( trei si cateva luni- daca ma urmariti de la inceput) ca am dezvoltat o mica (a se citi mare) obsesie pentru albastru, iubesc absolut toate nuantele lui. Nu cred ca am ramas vreodata fara fimo in aceasta culoare, am avut mereu grija sa verific/suplimentez stocul :))
Si uite asa am postat pe blog creatie dupa creatie dupa creatie :

etc etc etc etc etc etc etc etc
altfel spus : fara numar, fara numar !!!

Fiind sfarsit de an am simtit nevoia sa privesc inapoi si sa analizez toate aceste mici creatii care ma definesc pe deplin. Inainte sa cad pe ganduri :)) (sau mai bine zis sa ma intorc la cartea pe care o citesc de cateva zile, Misery) voi posta un machiaj mat pe care l-am realizat zilele trecute.

Asadar machiajul Ice Queen :







preferata mea, asa intoarsa :)
cu blitz :

Am folosit din paleta 88 cateva nuante de albastru, un fard alb Flormar (pe care il recomand), tus Farmasi, mascara Avon si un creion Ada intr-o nuanta fantastica.

Pozele au fost prelucrate de Jully careia vreau sa-i multumesc tare mult, am rugat-o sa se ocupe de pielea din jurul ochiului, n-as fi vrut sa-mi vedeti hidoasele imperfectiuni :)




11 comentarii:

  1. Doamne ai asa un talent :X:X:X: cum ai scos culorile alea asa intense> ai folosit 120 :X? iar accesorile pe care le faci tu sunt de vis.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Accesoriile sunt absolut superbe!!
    Machiajul este foarte frumos si finut si perfect lucrat,imi plac tare mult nuantele,sunt foarte intense si "placute".
    Apropo: Am citit "Misery",o am in biblioteca(sunt o fana a genului si a autorului);foarte tare cartea,m-a tinut cu "sufletul la gura" pana la final.
    Te-am pupat!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Miu-Miu'ule deci vreau sa-ti spun ca am prins o lumina fantastica, fiind totul alb in zona(locuiesc la munte) m-a ajutat mult. Culorile au fost modificate putin putin, doar cat sa reflecte realitatea.
    Sar'naaaa si sa stii ca ma gandesc iar la briosele tale :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra - dragostea pentru Stephen King mi-a fost insuflata de draga de Ioana aka Joice daca o cunosti, fiind reduceri la o editura mi-am permis sa-mi cumpar 2 carti, asa din curiozitate : Cimitirul animalelor si Povestea lui Lisey, pe amandoua le-am citit cu sufletul la gura si le-am recomandat/imprumutat mai multor prieteni. Pe Misery am cumparat-o de la un blog sale(Adriana merci)si-am inceput s-o citesc temeinic acum in vacanta. Sunt exact la jumatate iar Annie psihotica a plecat pe munte sa-si revina din starea aia profunda de depresie lansandu-si scriitorul preferat singur si flamand.
    Daca n-ar trebuit sa plec acum as mai lectura nitel :))
    Merci si ma flatezi sa stii :) Cand imi scrie o maestra precum esti tu, ma bucur ca un copil mic.

    RăspundețiȘtergere
  5. mai ce frumos e machiajul :X:X:X:X:X si ai o fata perfecta cand te aud cu imperfectiuni...:)) cu totii le avem :)

    pfiu...te las acum, mai salivez la machiaj... :-<

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra folosind digital macro toti porii si punctele negre se vad, inclusiv fire de par care in realitate nuuu se vad. Asa-i cu macro :))
    Multuu' !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Uof, cred ca stau pana maine sa ma uit la toate pozele de pe site-ul tau, make-up si bijuterii included *and you look just fine, toata lumea mai are imperfectiuni* ...Imi place machiajul, iti sta super cu el :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Nuante superbe,chiar te pricepi,tot asa in continuare,sunt absolut minunate chiar si accessorile <3 L-am gasit si pe al meu in gramada aceea,il iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Haha, nici nu ma intereseaza daca e adevarat sau nu ..I will take the credit for this make-up :)))) Glumesc!:D Tin minte la inceput erai all againts blue and look at u now, arata superb! Congrats! ♥

    RăspundețiȘtergere
  10. cat de bine arata machiajul :X:X:X m-am topit!!

    RăspundețiȘtergere
  11. @@@ Merci Eva, pana la ce pagina ai ajuns ? :))


    @@@ Yeah Brigette, sa-l porti cu drag caci asa a fost lucrat :) Stii ca imi pare rau dupa el nu ? O sa mai lucrez unul asemanator ca sa nu mai plang dupa el :)


    @@@ Kokokoko tu razi di mini :))) Partea buna este ca am si filmaaat cateva secunde machiajul, asa...just in case :) . Pai nici acum nu m-am impacat cu aceste culori ( albastru + verde) , pur si simplu nu ma atrag in machiaj. Don't know why...am bazdaci probabil.


    @@@ Merci Liz, ai reusit sa scoti un ranjet de la mine cu acest comentariu :))

    RăspundețiȘtergere