Persoane interesate

luni, 30 ianuarie 2012

Brown Sugar a la Dragnfly

Zilele trecute Koko a postat un machiaj ce m-a fermecat imediat (realizat cu paleta Storm). Pentru ca saracuta a cam fost neglijata si uitata intr-un sertar, nu am stat pe ganduri si am incercat sa "reproduc"machiajul Kokolinei. Trebuia sa ies cu Sabina ( helloo Sab !!! ) asa caaa pac-pac si gata a fost. Rezultatul seamana putin cu originalul, mai mult nu s-a putut. Pe pleoapa inferioara am aplicat o culoare foarte draguta ce apartine altei palete.







Am amanat de 2 ori aceasta postare cu gandul ca o voi publica pe blog abia dupa anuntarea castigatoarelor . Nu am vrut sa fiu inteleasa gresit si anume ca ma lingusesc pe langa Koko pentru a o influenta in luarea unor decizii. But you know what ? Nici nu se poate, pt ca ea analizeaza la rece fiecare participare si urmareste anumite criterii de departajare ce sunt bine stabilite.

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cam prea sclipicios in realitate :)) dar meerge, n-am speriat pe nimeni in acea seara, haha .

      Ștergere
  2. Ce frumusica esti in ultimele poze! Ai o indemanare la machiajeeeee wow! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am exersat pana mi-au sarit capacele :)) Inca mai trebuie, ohoo.
      Merci Andreea !!! :)

      Ștergere
  3. Ti-a iesit super machiajul. Felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Super super,in ultima poza esti foarte draguta :*

    RăspundețiȘtergere
  5. F cute :x E mai toned down decat al meu, dar te prinde. Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,da... doar in poze e asa :))) Da nu-mi cumpar eu alt aparat ? Am inceput sa pun deoparte leut cu leut...uhh , incet dar sigur :)))

      Ștergere
  6. Bună ziua
    Mă iertați că vă deranjez, vin cu rugamintea la d-voastră să ne sprijiniti cu un logo campania umanitară ”Să fim oameni...”( http://safimoameni.blogspot.com/) Dorind din această campanie să ajutam cât mai mulți copii.Aștept răspunsul d-voastră la pagina de e-mail safimoameni@yahoo.com.Vă rog să-mi trimiteți și link-ul blogului d-voastră
    Vă mulțumesc frumos!
    Împreună putem schimba vieții!
    Campanie initiata de site-ul Pantocrator.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Chiar te-am nimerit cu machiajul asta ? Uuuu I feel so good :D

      Ștergere
  8. Ai un premiu la mine pe blog :D
    http://justmealejandra.blogspot.com/2012/01/cute-blog-award.html
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce draguuuut e.. TREBUIE sa-mi iau si eu o paleta Sleek, Nu se mai poate <3

    RăspundețiȘtergere