Persoane interesate

vineri, 6 ianuarie 2012

Cercei cu surub a la Dragonfly Accessories


De două zile lucrez  puțin câte puțin la o nouă colecție ce conține câteva perechi de cercei cu șurub, fooarte simpatici si colorați. Practic aceștia pot reprezenta pata de culoare a unei simple ținute pentru servici/ facultate/scoală etc.


Această primă pereche este preferata mea, am și eu doua perechi asemănătoare, in forme diferite :)

(13 lei  perechea)

 M-am gândit și la persoanele care preferă auriul (8 lei perechea) :


O combinație interesanta, auriu + verde (10 lei perechea)  :


Ultima, dar clar nu cea din urma pereche (10 lei ) :





Adresa contact : dragonfly.accessories@yahoo.com (aici puteti plasa comenzile sau imi puteti adresa intrebari ) 

9 comentarii:

  1. Superbi! Sunt froarte multumita de bijuteriile tale, sunt dragute, observabile, originale si rezista in timp. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. ultimele 2 perechi au niste culori dementiale
    felicitari sunt foarte frumosi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi plac! ma uimeste cu reusesti sa le dai stralucirea aceea sidefie...tare bine imita pielea de dragon!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super,modelul aduce putin cu oja din aceea crapacioasa :D.

    RăspundețiȘtergere
  5. @@@ ela29 - multumesc :)


    @@@ coshuletzul colorath - in situatii de acest fel se da cu banul :))


    @@@ Laura - acesta e cel mai emotionant compliment pe care l-am primit pana acum, iti multumesc !!!!


    @@@ Gogoshica - prima dintre cele 2 perechi imi place cel mai mult :) Merci pentru vizita & comentariu


    @@@ Brigette - hiuh, imi era frica de faptul ca nimeni nu va remarca acea pereche. Yeeey !


    @@@ Adnia - wow , la asta nu m-am gandit pana acum , piele de crocodil...


    @@@ AndrEyya - :D:D:D


    @@@ Florina chiar ca seamana, ai dreptate ... ar fi fost frumos sa postez langa si o manichiura cu o oja crapacioasa, numai ca nu-mi prea place. Poate ca nu am nimerit o combinatie de culori mai ok..

    RăspundețiȘtergere