Persoane interesate

marți, 24 ianuarie 2012

Cercei cu surub a la Dragonfly Accessories III



aceasta este perechea mea preferata: luciul, culoarea caramelului si margelutele fac totul (12 lei)


cercei cu foita argintie, au latura de aprox 1 cm. (10 lei)


urmatoarele doua perechi au foita colorata si pot fi achizitionate cu 10 lei


 cercei cu foita aurie (8 lei)

cercei in culorile toamnei, pret 6 lei

in continuarea va prezint 2 perechi de cercei lucrate cu o tehnica pe care am cam neglijat-o in ultimul timp si rau am facut ....
( 8 lei )

 aceasta pereche are 2 margelute aplicate ^^^


Adresa contact : dragonfly.accessories@yahoo.com (aici puteti plasa comenzile sau imi puteti adresa  diverse intrebari )


6 comentarii:

  1. Cei verzi sunt superbi! Faci o treaba minunata :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eva iti multumesc. Cei verzi ma duc cu gandul la o lume subacvatica :)

      Ștergere
  2. Buna,
    surubul, din ce material este ?
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara domnule Ionutz, surburile sunt din metal comun iar distribuitorul spune ca sunt si inoxidabile, asadar rezista bine in timp. Pot fi purtate si de catre persoanele alergice(banuiesc ca de aceea ati si intrebat), detin un lac special (conceput pentru persoanele cu o sensibilitate crescuta) si il aplic peste partea metalica a accesoriilor.

      Ștergere
  3. Buna! cu toate ca nu port bijuterii,vreau sa te felicit pentru ceea ce faci!!sunt superbe,una mai frumoasa ca alta.Esti foarte talentata,spun asta pentru ca am incercat si eu sa fac ceva,dar nu e de mine...trebuie sa ai talent si imaginatie:)Felicitari inca o data si spor in continuare!!:)

    RăspundețiȘtergere