Persoane interesate

miercuri, 11 ianuarie 2012

Cerculete, stelute, inimioare, margelute = nebunie curata

Derutant titlul, asa-i ? 







Colierul este lucrat manual din fimo, cu tehnica mokume gane. Am adaugat cateva margelute si o inimioara pentru a da un aspect colierului si mai placut. Sper ca mi-a iesit :)
Lantisorul desi este subtirel, va asigur ca este foarte rezistent si plus de asta l-am montat in asa fel incat ii puteti regla lungimea dupa bunul plac.  

Pret 27 lei

--------------------------------------

O poza facuta pe la jumatatea procesului de creatie : 


De putin timp am inceput sa fac semne de carte din fasii de fimo pe care in mod normal le reciclam. Uneori aceste fasii aveau un model prea reusit pentru a fi stricat asadar noua idee e chiar binevenita. Yeey !!!


Adresa contact : dragonfly.accessories@yahoo.com (aici puteti plasa comenzile sau imi puteti adresa diverse intrebari )


7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Brigette ma bucur ca ma vizitezi asa des >:D< conteaza mult...

      Ștergere
    2. Daca pot aprecia o munca frumoasa,de ce nu? ;;) >:D<

      Ștergere
  2. Deci WOW! Superb
    colierul! Atat am de zis :)) *sorry, nu
    m-am putut abtine*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AVEM REPLAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, yeeeeeey !!!!
      Eva m-ai facut sa zambesc :)

      Ștergere