Persoane interesate

vineri, 13 ianuarie 2012

Happy Happy Happy !!!

Acum cateva saptamani am realizat acest machiaj special pentru concursul Catalinei . Imi doream tare mult premiul caci am tot auzit pe ici pe colo cum ca produsele din gamele Isabelle Dupont & Catherine Arley sunt foarte bune. Pana acum am avut ocazia sa testez paleta cu 5 culori, QO5 si pot spune ca fardurile sunt calitative. Gradul de pigmentare este ridicat, lucru care ma bucura foarte tare. In postarea precenta am folosit prima pastiluta din paleta iar in urmatoarele zile sper sa creez un machiaj doar cu fardurile din aceasta paleta. Despre restul produselor inca nu va pot spune nimic, astept intai sa le testez.



Produse folosite (click pentru marire) :

Premiul:


Catalina multumesc !!!!


17 comentarii:

  1. Ce frumos e machiajul, feminin si cute :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos!De cateva zile si eu ma machiez cu culori asemanatoare,imi place mult :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pun pariu ca iti sta si bine :) Ai vreo paleta de la Sleek ?

      Ștergere
  3. This is so beautiful! Great color on you. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. deci ți-a ieșit un machiaj superb :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Almi :) Pacat ca nu se prea vede degradeul...

      Ștergere
  5. Arata super! Si eu tot imi fac curaj sa folosesc grena-ul din paleta Sleek Me, Myself & Eye. Pentru culoarea asta am cam cumparat paletica :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea mie aceasta paleta mi-a placut la nebunieee, dintre toate aparute pana acum ( inclusiv cele in editie limitata) aceasta contine culorile cele mai dragute. E preferata mea ...

      Ștergere
  6. este super misto culoarea! este super misto combinatia cu alb, care pare mat...corect? imi place foarte mult si dunga de sclipici. mda...imi place tot... :)

    si iti sta super bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Larisa, in general merg pe degradeuri asadar in foarte multe machiaje in coltul interior e aplicat un alb mat/sidefat.....din abundenta :))
      Tusul cu sclipici e de la Farmasi daca te intereseaza, a costat 8 lei . E aplicat in 3 straturi caci e cam saracut in cantitatea de sclipici.

      Ștergere
  7. sunt destul de ok fardurile, dar nu pot spune ca sunt wow! insa imi place mult machiajul si iti sta tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adnia despre care farduri vorbesti ? Sleek, Flormar sau cele de la Ladys ?

      Ștergere
  8. you are so cuteee:X
    iar premiul este ff dragut!

    RăspundețiȘtergere