Persoane interesate

joi, 26 ianuarie 2012

Machiaj ciocolatiu smokey eyes

Zilele trecute am conceput un machiaj ciocolatiu smokey eyes  pentru concursul organizat de Koko. E primul smokey pe care il realizez si sincer am emotii deoarece nu am primit inca feedback din partea voastra, nici macar nu am idee daca este realizat ca la carte. Cert este ca am insistat la amestecarea culorilor (blending) cat am putut de mult...pana m-am plictisit. Daca as fi continuat probabil apareau gauri in machiaj, lucru pe care sunt sigura ca si voi il detestati. 
Astept rezultatele cu sufletul la gura alaturi de alte 50 si ceva de participante. Concurenta e f mare, e ca ?

Initial m-am inscris cu machiajul " verde crud" insa am simtit ca pot mai mult si fiind un concurs atat de important in blogosfera mi-am dat toata silinta. Castig, nu castig....eu am incercat :)))

Sper sa placa....





Toate produsele, folosite :





31 de comentarii:

  1. este absolut magnific!!! imi place tare mult si iti doresc din suflet sa castigi! :*
    sa postezi cat mai des posibil look-uri pentru ca tare frumoase sunt! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-ai intoooors in blogosferaa :) busy a ?
      Gandacul ce face ?
      O perioada cred ca voi inceta sa mai postez machiaje, trebuie sa las sa creasca padurea amazoniana ca apoi sa-i dau o forma mai ok. Bine, nu eu...o sa merg undeva.
      Merci !!!

      Ștergere
  2. ti-a iesit super.... dar de ce nu se vede asa de bine tusul? spor la cat mai multe machiaje frumoase:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se prea vede tusul pentru ca fardul de pe pleoapa mobila este foarte inchis,aproape de negru. Practic am folosit o baza neagra (creionul de la Avon, stii tu, ala gel) peste cate am aplicat cel mai inchis maro pe care il aveam. Oricat de pigmentat era tusul tot nu s-ar fi vazut....
      Ma gandesc acum ca ar fi mers unul auriu :x uof

      Ștergere
  3. Ce bine iti sta,foarte frumos :* sper ca tu castigi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee, ai vazut toate machiajele inscrise ? Sunt curioasa daca iti vei pastra opinia dupa :))

      Ștergere
  4. Auci! Cat de superb este machiajul tau... acelea sunt farduri de la Elf? (cel rotund cu culori kafe)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare de ce a intrat la spam comentariul tau, mm bine ca l-am vazut si nu a vegetat luni de zile ascuns acolo.

      Trusa cu 4 culori este de la Flormar si o spun cu toata inima ca : e geniala !!! Aproape ca se blenduiesc culorile singure si nu costa mult, cam 20 lei :)

      Ștergere
    2. Multumesc pt raspuns! Poate ca sunt sub acoperire :P :))

      Ștergere
  5. f dragut:D dar eu as mai fi umblat putin la sprancene ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la forma sau la faptul ca nu sunt prea umplute cu creion\ fard ? Daca ai stii ce groaza imi e sa le aranjez si pe ele, uhhh.

      Ștergere
  6. Este foarte frumos look-ul,te avantajeaza,nu iti inaspreste trasaturile. Esti o dulce,n-am ce spune! >:D<
    Te pup si te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Me likes it a lot!! :D E printre cele mai reusite look-uri de pana acum. Iti tin pumnii sa castigi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuu tie chiar iti plac machiajele fumurii :)
      Thanks !

      Ștergere
  8. Foarte frumos machiajul. Bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  9. vreau si eu! vreau si eu!!! smokey eyes are my preffered!

    :* baftaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma suni cand vrei sa-l porti si se rezolva :)
      ti-ai comandat trusa ?

      Ștergere
  10. ce frumos e!...cat mai vroiai sa amesteci culorile?! it's enough!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Wai ce superb. Tot. Nuantele, cum iti sta. Chiar imi place ft mult. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hellooo & welcome pe bloguletul meu :) E prima daca cand imi scrii, nu-i asa?
      Merci ! Pacat de aparat....abia astept sa-l schimb.

      Ștergere
  12. Chiar e deosebit.. Sper sa castigi!!!

    RăspundețiȘtergere