Persoane interesate

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Surpriiiiiiiiiza II

Ultima surpriza a fost facuta prin octombrie, iar premiul a ajuns la JellowJade. Ma gandeam zilele trecute ca ar fi cazul sa mai fac o cititoare sa zambeasca .....sau chiar 3 :) Veti vedea !
Am selectat cu random 6 postari dupa cum urmeaza (puteti verifica fiecare intrare dand click pe capturi) :

Cercei cu surub III
gandurile voastre :




Pandantul mokume gane :
gandurile voastre :

Gold'ish foil set : 
gandurile voastre :


Colier Textures all the way:
gandurile voastre:

Guest designer:
gandurile voastre:

"Il numesc banal" :
gandurile voastre:

Sa nu ma intelegeti gresit, niciodata nu am cerut sa fiu periata sau preaslavita (nici nu aveti motive sa o faceti :))), ci pur si simplu am asteptat un feedback sincer din partea voastra :) .Ca s-a intamplat sa fie pozitiv, well...asta-i partea buna ( hiuh!). Daca va uitati bine, a intrat la extragere chiar si o intrebare adresata de Ionutz. Premiez orice activitate pe blog, nu doar linguselile cum probabil s-ar crede. Prin aceasta initiativa va incurajez sa fiti active : prin intrebari, sfaturi, cereri comenzi, pareri, mustrari....orice numai decent sa fie ! :))

Iar acum sa explic cum stam treaba cu extragerea. Brigette, draga de ea e campioana, "a intrat" cu 6 bilete daca nu ma insel :) iar restul fetelor cu 3, 2 sau 1 biletel.

Primul biletel extras va primi premiul surpriza iar biletele cu nr 2 si 3 vor primi cate un voucher in valoare de 15 lei, valabile pana in 15 Februarie.  
Urmatoarele 2 biletele sunt rezerve pentru situatiile in care nu pot contacta o castigatoare sau nu doreste premiul.

Singura rugaminte catre prima castigatoare este sa faca un  review sincer,  urmand ca acesta sa fie postat aici pe blog. 

Extragerea filmata, asa cum v-am obisnuit :


Rog prima castigatoare sa-mi trimita un mail cu datele persoanle, pentru a putea trimite pachetul.


23 de comentarii:

  1. Ce idee tare! Sa stii ca, daca imi dai voie, o sa o preiau si eu la un moment dat, cu mici variatiuni :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea nu imi apartine in totalitate, este imprumutata de la Andreea. Citeste "surpriza 1" si gasesti acolo un link catre ea :)

      Ștergere
  2. Ce dragut din partea ta sa faci asta :D
    Felicitari fetelor! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eva Luna, imi pare rau ca nu ti-a suras si tie norocul, poate data aviatoare :)

      Ștergere
  3. Ooo,nu pot sa cred :o3 Atatea surprize am primit deja de la tine,Colierul cu flori de liliac,postarea cu micutii dragonfly ;))(de care m-am bucurat foarte mult),si acuma asta 8->iti multumesc mult pentru tot >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti tare norocoasa :) Plus ca ai meritat din plin tot ce ai primit pana acum :)

      Ștergere
  4. Ce dragut din partea ta! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiind o idee atat de buna, m-ai inspirat :)

      Ștergere
    2. Tu continui traditia,eu am fost tare.. nu mai zic cum :)) Cam egoista :P Pupicei!:*

      Ștergere
  5. Ce scumpă eşti! Cerceluşii sclipicioşi sunt SUPERBI!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Of! Numai surprize ne faci! Multumim!
    Imi pare rau ca sunt lenesa si nu scriu mai multe parerei :)) Ca de exemplu acum am vazut postarea de multa vreme dar abia acum m-am gandit sa iti zic ceva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I feel you Deea, ai tendinta sa amani lucrurile, nu-i asa ? Uneori le rezolvi peste cateva zile, alteori uiti de ele si-ti reamintesti peste 2 luni... :)) m-am descris pe mine.

      Ștergere
  7. Mulțumeeeeeesc! :*
    Am trimis mail, scuze de întârziere :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca marti va pleca spre tine, sunt in sesiune si mi-e greu cu timpul liber :)

      Ștergere
  8. Doaaamneeee, euuu??? :X:X:X:X
    Pfff ma uitam la video, si ma gandeam CAT DE FRUMOS SCRII si ce frumos ar fi sa castig si eu cevaa!!!! :X
    Deci am castigat un voucher?

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere