Persoane interesate

miercuri, 15 februarie 2012

Another day, another makeup :)






43 de comentarii:

  1. Another day,another beautiful makeup!

    RăspundețiȘtergere
  2. uuuu ce superba e combinatia...imi place tare mult cum a iesit...o sa ti-l fur si eu intr-o zi..I promise

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar te rog, cu mentiunea ca trebuie sa-l imbunatatesti pe al meu :)

      Ștergere
  3. This is beautiful! I love the brown, gold, burgundy combination.

    RăspundețiȘtergere
  4. cat de faina e<3 esti asa talentata!tot asa in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. dupa ce ti-am vazut machiajele(btw SUPERBEEE !!! )
    o sa imi iau storm si/sau sunset :)) clar .nu-mi pasa daca o sa imi cumpar naked vreau storm acum!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce iti vei cumpara Storm cred ca iti va scadea interesul pentru Naked. Contine multe nuante interesante ca efect si nah, nu costa 200 lei :) Ahh ce acri sunt strugurii :))

      Ștergere
  6. Ce frumooos!

    Cum e pudra de la Lady's?? Ma tenteaza si pe mine, dar nu am gasit niciun review pe net.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra, sa stii ca e chiar ok pudra. Din fericire pe ten nu are aspectul ala pudrat.Am zona T mai grasa si pot spune ca face față mai bine decat Stay Matte de la Rimmel. Mie-mi place, sunt aproape sigura ca o voi recumpara.

      Ștergere
  7. Nu stiu daca ti-am mai spus, dar ai niste ochi frumosi foc! Sa nu te deochi! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. asta imi place mai mult ca cel de ieri :D e atat de frumos :X aaaa... felicitari pentru concurs castigat si la cat mai multe! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ? Mie cel precedent parca imi place mai mult, e mai pe stilul meu.
      Gosh, abia astept sa-mi ajunga premiul, imi plac produsele de la Sleek atatt de mult ...

      Ștergere
  9. imi place foarte mult! te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Modniza, atat pentru vizita cât si pentru comentariu :)

      Ștergere
  10. Ce frumos se imbina culorile! Imi plac si sprncenele, si forma ochilor, imi place tot! Super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incet incet aduc si sprâncenele la un nivel acceptabil, mi se par cel mai greu de ingrijit\aranjat, uh.
      Multumesc Oana

      Ștergere
  11. Foaaaarte fain! Si culorile, si combinatia, totul e perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  12. pfuuuuuuuu ce dlagut eeeee....acum serios, cand vii la mine sa imi testezi paleta? :)) ca una am :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuu, intrebarea e : cand vii TU la mine sa-ti testam paleta ? Poate vrei sa încerci si paletuțele de la Sleek :)

      Ștergere
    2. weekendul asta da ? programeaza-ti o iesire :D

      Ștergere
    3. intr-o ora am terminat si poti sa iesi in oras

      Ștergere
  13. E superb machiajul, iar culorile sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  14. Hei! I just found your blog and it is amazing!

    I am following your blog and I hope you will follow mine too!

    xoxo,
    Ana V

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ana, sunt si eu romanca dupa cum bine stii, asa caaa, hai sa folosim limba romana ? :)
      Ti-am vizitat blogul si am ramas impresionata de schitele tale si mai ales de aceasta, in watercolor (acuarele cred ca e traducerea) http://2.bp.blogspot.com/-clPHNlJSfcg/Tzg3-b03YSI/AAAAAAAAAyo/wmZmLS3t4YE/s1600/tumblr_lodd6faJyo1qbdomwo1_500.jpg
      Cu siguranta ma voi abona, chiar daca comentariul trimis este unul caruia ii dai copy-paste peste tot :)

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. >:D< merci Koko, inseamna mult si vorbesc serios sa stii :)

      Ștergere
  16. imi plac super mult machiajele tale! mi se par atat de sexy si misterioase :P

    keep up the good work! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lariiisa ce complimente imi faci :)
      Eu iti vizitez periodic blogul si observ ca avem stiluri asemanatoare :)

      Ștergere
  17. Superb:X:X
    iar genele sunt ff frumoase...de kre folosesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. genele sunt no name :) 2,5 lei perechea :)))
      le folosesc doar pt blog, pe strada nu am curaj sa ies cu ele pt ca sunt prea evidente

      Ștergere