Persoane interesate

marți, 21 februarie 2012

Au ajunsss !!! Au ajunsss !!!

Zilele trecute m-am inscris la concursul de machiaj organizat de Anca (de la http://xmakeupyourmindx.blogspot.com/  ) si sponsorizat de cei de la Cosmetic Style . Tema a fost una interpretabila si anume furtuna. Dupa cateva cautari cu sfantul Google, mi-a atras privirea o fotografie mi-nu-na-ta, prelucrata ce-i drept dar nu conta asta, la urma urmei imi servea doar pentru inspiratie.




Motivul pentru care fac aceasta postare este caaaaaa minunatul premiu a ajuns la destinatie :D 
Yeeey !!! 




Paleta Au Naturel ( <--click it )


Blush'ul in nuanta Suede 921 (e gorgeous !!!)



Si ultimul insa nu cel din urma , Gloss Pout Polish in nuanta Bare Minimum


Un set versatil (click it !) cu care puteti realiza machiaje de zi, de seara sau chiar dramatice.Nici nu pot exprima in cuvinte cat de mult imi place, peste cateva zile voi incepe sa postez machiaje realizate cu el, sper doar ca aparatul meu foto sa fie ascultator, in general cand pozez cu el culori mate acestea nu prea reflecta realitatea...




21 de comentarii:

  1. Felicitari Darling!Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. vaaaaaaaaai vreau si eu paleta din asta!!!!!! :D
    daca nu merge aparatul tau, incerci si cu al meu pana iese :))

    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce ideeeee bunnnnna :))
      paleta e super faina apropo... numai buna pt machiaje potrivite pentru scarbici :)

      Ștergere
    2. cine a mai tinut cont de scarbici...ma duc colorata ca un curcubeu :)))))))))

      :D

      Ștergere
  3. Felicitari! Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari!! sa le folosesti cu placere!
    e superba paleta. e singura pe care o am de la sleek, dar imi place de mor desi de vreo 2 luni n-am mai pus-o la treaba.
    abia astept sa vad ce machiaje vei realiza cu ea - asa o sa gasesc si eu inspiratie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum, numai una ? ai rezistat tentatiei, nu gluma !
      eu nu pot sa ma abtin, nu ppooot :))

      Ștergere
  5. Sa o folosesti cu spor! Abia astept sa vad cu ce vii pe blog in zilele urmatoare :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

      Ștergere
  6. Felicitari :) nu ne oferi si un swatch al produselor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui, numai ca nu prea imi face placere. Plus de asta exista in mediul online o multime de postari despre aceasta paleta. Daca te ajuta , iti las cateva linkuri : http://shoeper-women.blogspot.com/2011/11/review-sleek-i-divine-au-naturel.html

      http://machiajoradea.wordpress.com/2011/12/01/sleek-au-naturel-review-swtach/

      http://www.adynas.com/2011/09/review-swatch-sleek-nude-collection.html

      Ștergere
  7. Felicitari:* sa le folosesti cu placere! machiajul e foarte dragut,imi plac culorile.

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari! sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere