Persoane interesate

miercuri, 1 februarie 2012

Cercei cu surub a la Dragonfly Accessories IV

Poza de grup :

 

Poze individuale (blitz/ lumina naturala):
 
cercei cu foita argintie, respectiv aurie (10 lei)

 cercei cu foita argintie 8 lei

cercei cu foita colorata 10 lei

 cercei cu foita aurie si floricele aplicate/ fluturasi aplicati 8 lei


 cercei texturati (100% mat- 8 lei)

 Cerceii si orice alt accesoriu pot fi daruite si ca martisoare, trebuie doar sa ma anuntati  sa atasez snururile bicolore.

Adresa contact : dragonfly.accessories@yahoo.com (aici puteti plasa comenzile sau imi puteti adresa  diverse intrebari )


6 comentarii:

  1. Cei cu foiţă argintie/albastră sunt SUPERBI :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Cerceii texturati imi plac mult,dar din pacate nu am nimic mov cu ce sa-l asortez :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie cel mai mult imi plac cei cu fluturasi :) Imi plag fultureasii in general si cred ca de asta imi plac si cerceii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :X:X:X Primii si cei albastrii sunt to die for!!!! Cand mai faci sclipiciosi precum cei cu fluturi? (dar fara ceva pe ei..) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. A prima pereche, cei argintii, si cei albastri sunt <3<3<3<3<3

    RăspundețiȘtergere