Persoane interesate

sâmbătă, 11 februarie 2012

Fluturasi, bufnite, pesti, broaste testoase

 
 cercei pestisori 8 lei 


 pandante cu bufnite dispuse pe lant reglabil (  16 lei fiecare)


cercei cu fluturi ( 8 lei fiecare pereche )



cercei cu broaste testoase/ monede + lant ( 10 lei fiecare pereche)


Cerceii si orice alt accesoriu pot fi daruite si ca martisoare, trebuie doar sa ma anuntati  sa atasez snururile bicolore.

Adresa contact : dragonfly.accessories@yahoo.com (aici puteti plasa comenzile sau imi puteti adresa  diverse intrebari ) 
 
 

12 comentarii:

  1. pe zi ce trece imi plac bufnitele tot mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se par cute....si cam atat :) In schimb sunt alti crocobrontozauri care-mi plac mult.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Purtati sunt si mai frumosi, firele de lantisor au farmecul lor...

      Ștergere
  3. Ce cute sunt fulturasii si pestisorii! Nu stiu ce are toata lumea cu bufnitele,dar eu le urasc :)) Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le urasti chiar si dupa ce ai vazut http://www.youtube.com/watch?v=a-LIfVJus8w ? Awwww

      Ștergere
  4. bufnitele sunt dragute :) de saptamana viitoare si eu o sa am ineluse cu bufnita in magazin:D

    RăspundețiȘtergere
  5. De cand am facut primele bijuterii Steampunck m-am indragostit de mirosul metalului, al bronzului in special. Iar combinatia cu lantisor este irezistibila. Mie imi plac foarte mult, cateva charmuri am si eu gata de lucru, trebuie insa sa le gasesc combinatiile corespunzatoare. Tu le-ai gasit perfect si au iesit niste bijuterii superbe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vavaly :)
      Legat de bijuteriile Steampunk, ai combinat vreodata si argila polimerica impreuna cu piesele din bronz ? Rezultatul e o nebunieee :)
      Ps ti-am vizitat blogul si m-a fermecat tabloul din quilling " pink and yellow flowers" , e atat de frumooos.

      Ștergere
  6. Da, da si mie imi plac tot bufnitele dar si cerceii cu banuti si broscutele...De fapt imi cam plac toate :))
    Ai zis tu ceva de martisoare si ma ganeam cat de lenesa am fost anul asta nu am facut niciun martisor (nu e lenea cat e si lipsa de timp).Acum mi-am amintit de colectia mea de martisoare (da stiu cine face colectie de martisoare? Eu! ) Sper ca anul asta o intregesc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Awwwwww ce frumosi sunt pestisorii!!! Si banutii cu lantisoare.. Uff..

    RăspundețiȘtergere