Persoane interesate

marți, 14 februarie 2012

Machiaj cupru-cioco





18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. m-ai întărâtat 2 postări consecutive cu machiajele tale :)) trebuia sa fac și eu ceva, imi era dor.

      Ștergere
  2. wow! cat de frumos se vede cuprul la ochisorii tai, iar tusul e aplicat perfect! :X
    din cauza ta sa stii ca am incercat si eu sa folosesc o nuanta de cupru, dar nu se vede frumos ca la tine :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca l-ai fi pozat (cu blitz) sigur ar fi iesit bine :)
      In realitate e putin schimbat si al meu, nu se vede atat de tare efectul metalic si pare ciocolatiu, nu cupru.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Merci Dana :) nu ma asteptam sa placa un machiaj atat de simplu...probabil e de efect luciul metalic al fardurilor.
      Yeey Sleek !!!

      Ștergere
  4. omg i hate you, you beautiful,talented being :)) :* superb machiajul, culorile,executia, elegant,de efect,simplu exact cum imi place mie haha;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) m-ai facut sa rad.....de una singura! :))
      simplu si de efect :)
      bine, in poze se vede o sg culoare insa in realitate pe pleoapa mobila aveam cupru, in pliu un maro roscat iar celelalte culori mai deschise au fost aplicate pe ici pe colo... rezultatul e simplu si de efect.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multuuuu' Diana, urmatorul va fi executat cu paleta de la tine :)

      Ștergere
  6. ce frumos e machiajul! si te invidiez ca stii si poti sa-ti faci pozele! eu nu reusesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar e atat de usor adnia.... poti face si full face iar apoi decupezi ochiul, iti trebuie doar exercitiu.

      Ștergere