Persoane interesate

miercuri, 22 februarie 2012

Machiajul zilei - furtuna pe mare

Aveam pregatit machiajul acesta de o saptamana cel putin si iaaata ca i-a venit vremea sa apara pe blog. Se numeste furtuna pe mare si coincidenta sau nu , pentru realizarea lui am folosit paleta Storm de la Sleek.


Acum realizez ca ar fi fost mai potrivit un tus lucios, nu mat cum e cel pe care l-am folosit.
Pe pleoapa inferioara am folosit un creion mov (ada, shame on me )peste care am aplicat un fard mov de la Beauties Factory si un  gri din paleta Storm. 
Per total eu zic ca este un machiaj simplu de realizat si de efect. 







34 de comentarii:

  1. imi place, sunt foarte frumoase fardurile alese <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram sigura ca ai folosit paleta Storm! :D
    Ce frumooos! Ador stilul tau si imi plac mult genele folosite,arata natural.
    Super!
    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au costat o avere, 2,5 lei perechea :))) Pentru poze sunt ex-ce-len-te !

      Ștergere
  3. Nu stiu cum sa zic mai bine,insa pe zi ce trece devii tot mai talentata!Un machiaj superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exersez din ce in ce mai des, pana nu ajung la un nivel cel putin acceptabil nu ma las :)
      Iti multumesc Endre :)

      Ștergere
  4. Frumoasa furtuna :)). Ce mov ai folosit pe pleaoapa inferioara? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce aiurita sunt, am uitat de fardul mov, editez imediat postarea :)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. m-ai facut sa rad :))) daca erai home cred ca m-ai fi putut auzi :)))

      Ștergere
  6. O furtuna pe care oricine ar dori-o...pe pleoape! :)) F frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu paleta Storm, dar...nu cred eu ca e asa usor de realizat cum zici tu :))
    Oricum superb machiaj :)

    RăspundețiȘtergere
  8. E frumos,imi place ca ai folosit si movul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma asteptam sa-l observati :))e cam subtil aplicat

      Ștergere
  9. omg!!! cat e de frumos! superb! pe bune!
    uite cum ma faci tu sa tanjesc la paletele storm. eu ma abtin sa nu-mi iau nici macar oh so special pt ca stiu ca nu apuc sa le folosesc :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm oare ce s-a intamplat de nu-mi mai apare comentariul.....stiu sigur ca am raspuns tuturor :(
      eu am 5 pana acum si cand fac un machiaj trec pensulele prin toate :)) sa ma simt bine ca nu stau nefolosite.

      Ștergere
  10. Your make-up is GORGEOUS!!!!!!! I'm really glad to have found your blog! I really enjoy reading your blog posts!!! If you have a chance, please visit/follow my blog. Your supports will mean the world to me!!! Thank you so much in advance! Have a great day!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. inca un machiaj deosebit marca Dragonfly! te invidiez ca-ti poti face pozele...eu nu reusesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. ti-am zis ca ar trebui sa postezi mai multe machiaje? te pricepi asa frumos :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uof si tie ti-am mai raspuns o data, acum cateva zile dar blogspotul imi baga bete in roatttttta si le sterge :| ntz ntz
      Sar'naaaaa !!!

      Ștergere
  13. Un amestec sublim de culori.... dar...trebuie sa recunosc.... ochii aia sunt frumosi indiferent de fard.
    Felicitari pt tot ceea ce am vazut aici pe blog!

    RăspundețiȘtergere